Minä olen miettinyt paljon Taivasta ja minkälaista siellä on Jumalan ja Jeesuksen luona.
Olen tullut siihen tulokseen, että siellä syödään ja juodaan. Ainoa juoma siellä on kirkas, täysin puhdas ja juuri sopivan kylmä vesi, jota virtaa esimerkiksi puroissa ja jota saa siellä suihkulähteistä. Se vie janon paremmin kuin mikään juoma täällä maan päällä. Ruokana on mannaa, ei siis mannapuuroa tai mitään muutakaan mannasuurimoista tehtyä ruokaa vaan ruokaa, jolla Jumala ruokki päivittäin israelilaiset, kun nämä olivat 40 vuoden vaelluksella Siinain erämaassa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Manna
Tuossa linkissä käy selväksi, että ei ole ihan selvää, että minkälaista manna on, mutta minä ajattelen sen olevan rapeaa, valkoista ja melko kevyttä ainetta, joka on vähän kuin sokeria siten, että siitä on tullut sellaista rapeaa, kevyttä ainetta jota on saatavilla pieninä palasina. Se on uskomattoman hyvää, makeaa ja parempaa kuin mikään ruokaan täällä maan päällä oleva ruoka tai mikään mitä täällä voi syödä. Sitä ei tarvitse syödä edes kovin paljon kun tulee jo kylläiseksi ja siitä saa juuri oikeassa suhteessa kaikkia ihmisen tarvitsemia ravintoaineita. Kaikki voivat syödä sitä vaikka heillä olisi ollut maan päällä mitä tahansa allergioita, muita ruokarajoituksia (laktoositon tai gluteeniton ruokavalio jne.) tai ovat he noudattaneet mitä tahansa ruokavaliota. Kaikki voivat syödä sitä ja siellä Taivaassa on kaikille tarpeeksi ruokaa ja juomaa toisin kuin täällä maan päällä, missä miljoonat ihmiset näkevät nälkää kun he eivät pysty hankkimaan tarpeeksi ruokaa. Ruokaa ja juomaa myös saa todella helposti toisin kuin täällä maan päällä missä jossain päin maailmaa ihmiset saattavat joutua kulkemaan päivittäin kilometrikaupalla saadakseen vettä vaikka kylän ainoasta kaivosta eikä vesi ole aina täysin puhdasta.
Toisin kuin täällä maan päällä, niin Taivaassa ihmisten ei tarvitse ulostaa, virtsata tai pestä itseään ja vaatteitaan koska siellä ihmiset eivät likaannut eivätkä vaatteet koska siellä ei ole mitään likaista, saastaista ja iljettävää kuten lika, uloste, virtsa, kuukautisveri, sperma ja kaikki muut ihmisen ruumiin eritteet ovat. Niitä ei ole Taivaassa koska se on täysin puhdas paikka. Siellä ihmisten sielutkin ovat puhtaita kaikesta pahasta kuten pahoista ajatuksista, synnistä, pahoista tunteista tms. Siellä sinne päässeiden ihmisten sieluista on jäljellä ainoastaan se mikä on hyvää ja puhdasta, kaikki pahat ja mahdollisesti salatut ajatukset, tunteet ja synnit ovat hävinneet. Ihmiset puhdistuvat täysin päästessään Taivaaseen ja siellä tuoksuukin todella hyvältä ja raikkaalta, koska siellä ei ole lainkaan likaa, saasteita, pölyä tai muuta sellaista mikä täällä likaa ilmaa.