Martina Aitolehden bikiniyllätys: Mikä kaunotar!! Upeat otokset! Nauti, olet todella sen ansainnut.
Huhu mikä misu. Kylläpä stefu oli tyhmä kun tuollaisen jätti.
Kommentit (20)
Aivan niin Martina:) Olet kyllä aika nolo..
Miksi teette näitä aloituksia jatkuvasti Sofiasta, Ritasta, Martinasta jne.? Luetteko muuta kuin seiskaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teette näitä aloituksia jatkuvasti Sofiasta, Ritasta, Martinasta jne.? Luetteko muuta kuin seiskaa?
Ei ne osaa lukea. Seiskankin tilaavat tavutettuna.
Tuokin tekin tuon aloituksen vain että pääsi taas sadannen kerran valehtelemaan että Stefu jätti. Olisko Sofia? Sillä on nyt taas aikaa kun Stefu on ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pakkomielle.
Joku linkitti toiselle palstalle ketjun vuodelta 2005 ja samat jutut ja valehtelut oli. Jos tuollainen ei ole pakkomielle niin ei sitten mikään. Noin kauan kestänyt ja päivittäin. Toki Sofian ottivat "aseekseen" myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tekin tuon aloituksen vain että pääsi taas sadannen kerran valehtelemaan että Stefu jätti. Olisko Sofia? Sillä on nyt taas aikaa kun Stefu on ties missä.
Joku tehtailee näitä aloituksia joo, mutta sinäkin nähtävästi into piukassa seuraat heidän elämää, koska tuollaisia kommentoit. Miksi näiden tyyppien elämä kiinnostaa?
Martina on kaunis ja menestynyt. Tehnyt upean uran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne osaa lukea. Seiskankin tilaavat tavutettuna.
Voi kunpa Seiskan jutut saisikin aina sen julkkiksen lukemana kenestä ne kertoo. Vähän kuin äänikirja.
"Some räjähti. Tossa mä esittelen mun tissejä/persettä. Sitten joku kommentoi, 'et laita vaatteet päälle'. Sit mä vähä näpäytin, et voin näyttää tissit ja perseen ja olla just hyvä tämmösenä ku oon. Ja siis tää oli se uutinen."
Vierailija kirjoitti:
No eikö se Stefu sitten jättänyt ja lähtenyt toisen matkaan. Vai miksi Sofia on Martinan mielestä "moraaliton"? Jos taas Martina jätti Stefun ja Stefu meni yhteen Sofian kanssa, niin miksi Martina otti yhteyttä Ranta-ahoon ja on itkenyt pitkin medioita ja puhunut tästä erosta joka haastattelussa kohta 2 vuotta?
Marttiina on kuuma. Marttiina pistää missukoita turpaan.
Martina on todella tehnyt töitä ja käynyt kauneuskirurgiassa pysyäkseen julkisuudessa. Jonkun pielestä tuo pieni nainen voi olla jopa kaunis. Mutta luonteelleen hänkään ei mahda mitään.
Ihme simpit ulvoo jonkun salarakkaan perään.
Linkki?