Peppuseksivinkit!
aiotaan miehen kans kokeilla, mut oon alkanut miettiä asiaa. Pitääkö käydä paskalla ennen? Pesu nyt on ihan selvä. Ja ei kai sen jälkeen joudu vessaan juoksemaan, tai tule sellaista pidätyskyvyttömyyttä? Neuvot ja kokemukset kehiin! Tack:)
Kommentit (17)
Pyydä miestäsi ensin laittamaan käden sinne, sitten jos kätönen uppoaa niin uppoaa muutaakin. Voi myös harjoitella omatoimisesti jollain kurkulla tai tomaatilla.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:19"]En tiedä. Googleta?
[/quote]
Ei löytynyt mitään, joten ajatteli että täällä nämä kokeneet av-mammat auttaisi.
Mikäs tässä niin kamalaa että pitää alapeukuttaa :Dd shame on you mamit
kannattaa myös muistaa että sulkijalihas löystyy peppuseksistä ja peräpukamiakin saattaa tulla, ja pidäyskyvyttömyyttä. jos et tee kunnon huuhtelua ensin, saattaa munan kanssa pepusta tulla myös ikäviä yllätyksiä, ja hajuhaittojamei kannata unohtaa. ei kyllä kannattaisi työntää sinne peppuun mitään, joka toiminnolle on oma reikänsä,ja hyvä niin.
Kaveri koklas tätä muijansa kans mun kämpillä ja muija rytäs paskat pitkin seiniä. Katosta asti löyty. Et kantsii varmaa kattoo, ettei ole jööti tulopäällä samma aika.
Asentoa kannattaa miettiä esim takaapäin on huonoin asento peppu seksiä varten naisen kannalta esim kyljellään lusikassa saa berberin paremmin rentoutettua niin se soveltuu paremmin. Ja sit just se sormeilu ensin. Niin ja meillä oli klittalle tärisevä dildo niin se oli kyllä hyvä. Sori kirjoitus virheet äkkiä näpytän kun yritän katsoa surkeita kuskeja.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:10"]
aiotaan miehen kans kokeilla, mut oon alkanut miettiä asiaa. Pitääkö käydä paskalla ennen? Pesu nyt on ihan selvä. Ja ei kai sen jälkeen joudu vessaan juoksemaan, tai tule sellaista pidätyskyvyttömyyttä? Neuvot ja kokemukset kehiin! Tack:)
[/quote]
Käske miehesi tehdä suolihuuhtelu. Varaa paljon liukkaria ja sopivaa kokoa oleva dildo ja työnnä se varoen miehesi peräreikään. Tykkää tai ei tykkää, vaikea sanoa kenenkään toisen puolesta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:27"]Kaveri koklas tätä muijansa kans mun kämpillä ja muija rytäs paskat pitkin seiniä. Katosta asti löyty. Et kantsii varmaa kattoo, ettei ole jööti tulopäällä samma aika.
[/quote]
Ohhoh :D toivottavasti edes tämä kaveri siivos? -ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:24"]
kannattaa myös muistaa että sulkijalihas löystyy peppuseksistä ja peräpukamiakin saattaa tulla, ja pidäyskyvyttömyyttä. jos et tee kunnon huuhtelua ensin, saattaa munan kanssa pepusta tulla myös ikäviä yllätyksiä, ja hajuhaittojamei kannata unohtaa. ei kyllä kannattaisi työntää sinne peppuun mitään, joka toiminnolle on oma reikänsä,ja hyvä niin.
[/quote]
Sullakin persmaikku tulee sielä mulkkua paksumpaa paskaa ainakin krapulassa vuosia joka ei löystytä mitään niinkuin ei anaaliseksikään. Unohda ap nämä provopaskalääkärit ja kommentoijat joille tuntuu olevan mahdoton pakkomielle jauhaa paskaa joka ikisessä anaaliseksiä koskevassa aiheessa.
Meillä on kokeiltu sormilla ja kokeillaan esileikin yhteydessä peppuakin eikä koskaan mitään paskaa ole tullut. Menettääkö nämä provoilijat tosiaan yöunensa sen takia että ap haluaa antaa persettä
Se on ap oma perse !
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:27"]
Kaveri koklas tätä muijansa kans mun kämpillä ja muija rytäs paskat pitkin seiniä. Katosta asti löyty. Et kantsii varmaa kattoo, ettei ole jööti tulopäällä samma aika.
[/quote]
Tämäkin keksitty päästä 10 sek ennen kirjotusta. Pitääkö kaikki anaaliaiheet täälä provota pilalle ?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:24"]
[/quote]
Sulla Kannattaa myös muistaa pestä se perse joskus niin joku mies sinne uskaltaa lähelle edes tulla sullakin. Mulla kaveripiiristä melkein kaikki parit kokeillu peppuseksiä eikä ole mitään yllätyksiä kelleen tullut tai muitakaan haittoja. Yksinkertaisesti jos ymmärtää yhtälön ei kuivana eikä ilman liukkaria
Puoletkaan näistä vastaihmisistä on niin tietämättömiä kaikesta. Eivät ole edes sormea peppuun kokeilleet ja silti paskat lentää pitkin seiniä aina. Onko teillä joku kestoripuli ? Kannattaisi suunnata ehkä apteekkiin
Suomalaisella lääkärisivustolla ohjeita anaaliseksiin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Käske miehesi tehdä suolihuuhtelu. Varaa paljon liukkaria ja sopivaa kokoa oleva dildo ja työnnä se varoen miehesi peräreikään. Tykkää tai ei tykkää, vaikea sanoa kenenkään toisen puolesta.
[/quote]
Minä kyllä tykkäisin sillä hieroisi hyvin eturauhasta tosin vaimo saisi tämän jälkeen ottaa omaan peppuunsa =)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:27"]
[/quote]
Ja sinä tosissaan uskoit vastaavan tarinan :DD luuletko että ihmisellä lentää tuosta vaan paskat seinään kuin tykin suusta ? Halinalleja on muuten kans olemasssa ettäs tiedät
Varatkaa liukkaria ja aikaa. Suosittelen, että ekoilla kerroilla sinne peppuun laitetaan vain sormia. Ja nekin sinun olotilaasi tunnustellen. Miehen pitää kuunnella herkästi sinua ja totella. Rentous on kaiken a ja o ja se liukkari.
Jos sitten ne sormet tuntuvat hyvältä, ensin yksi sormi, sitten kaksi ja edelleen haluat kokeilla yhdyntää. Mies tulee todella hitaasti sisään jaliikkuu alkuun tosi hitaasti. Sinä sanelet tahdin.