Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ulkonäöllisesti toivemies: noin 190cm pitkä, 90 kg, hamaat

Vierailija
06.11.2021 |

hiukset, viikset ja niputettu parta. Vähän resuset mutta siistit farkut, joku ihana vaalea laadukas villapaita ❤️ Silmissä poimainen, lämmin tuike. Sulan ❤️❤️❤️

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuommoinen on mulla täällä kotona. No ei ole villapaitaa just nyt päällä mutta muuten. Saattaa olla pikkusen yli 90 kg muttei paljoa.

Vierailija
2/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa saa, mutta kaikille ei riitä kokoa 190 cm olevaa miestä. Suomessa miesten keskipituus on noin 180 cm. Tilastollinen mahdottomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, paksu lompakko ja valtava peenis.

Vierailija
4/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miksi suomalaiset miehet hankkivat Thai-naisia.

Tinder on pullollaan suomalaisia naisia, joiden ainoa toive/vaatimus miehelle on että on yli 180cm pitkä. Hitto miten vastenmielisiä naiset voi ollakin.

Vierailija
5/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pullollaan suomalaisia naisia, joiden ainoa toive/vaatimus miehelle on että on yli 180cm pitkä. Hitto miten vastenmielisiä naiset voi ollakin.

Missä sanotaan, että olen nainen?

Vierailija
6/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa saa, mutta kaikille ei riitä kokoa 190 cm olevaa miestä. Suomessa miesten keskipituus on noin 180 cm. Tilastollinen mahdottomuus.

Norjassa , Hollannissa ja Kroatiassa on .

Vierailija
7/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pullollaan miehiä, joiden ikävaatimus on oma ikä- vähintään 10 vuotta, jopa 30 vuotta. Miksi vielä ihmettelette,kun mätsejä ei tule.....

Vierailija
8/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä inzeli-nainen et tule ikinä sellaista saamaan.

Vierailija
9/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 kg painava on liian lihava

Vierailija
10/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pullollaan miehiä, joiden ikävaatimus on oma ikä- vähintään 10 vuotta, jopa 30 vuotta. Miksi vielä ihmettelette,kun mätsejä ei tule.....

, 😂😂😂😂😂

Vierailija
11/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee kohta maailmalle 193cm, 87kg, hyväkäytöksinen veijari. Ikää vielä 18-v. ja parta kasvaa vielä vähän nihkeesti mutta viikset halutessaan saa jo tuuheaksi 😉 Toiveena mulla miniäksi huumorintajuinen ja rempseä tyttö, joka ei pelkää liata käsiään tai sitä, että kynnet katkeilee.

Vierailija
12/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat niin mun ex vapaana. Taas. Eli tarjolla helvetin hyvännäköinen ja kroppainen 194 cm mies. On muuten myös sarjapettäjä, patologinen valehtelija ja väkivaltainen. Tosin näitä et heti huomaa kun osaa olla hurmaava ja ihana aluksi. Ole hyvä. Laitan sun yhteystiedot heti kun haluat. Kokeile onneasi.

Vierailija
13/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä lähtee kohta maailmalle 193cm, 87kg, hyväkäytöksinen veijari. Ikää vielä 18-v. ja parta kasvaa vielä vähän nihkeesti mutta viikset halutessaan saa jo tuuheaksi 😉 Toiveena mulla miniäksi huumorintajuinen ja rempseä tyttö, joka ei pelkää liata käsiään tai sitä, että kynnet katkeilee.

Minullakin on kaksi tuollaista yli 190 cm pitkää komistusta (tai no kolme jos isänsä lasketaan mukaan, mutta häntä en anna pois mistään hinnasta). En kyllä uskalla asettaa edes mielessäni toiveita miniöille. Nykyisin ei uskalla edes toivoa, että miniät olisivat naisia. 

Vierailija
14/14 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kaksi tuollaista yli 190 cm pitkää komistusta (tai no kolme jos isänsä lasketaan mukaan, mutta häntä en anna pois mistään hinnasta). En kyllä uskalla asettaa edes mielessäni toiveita miniöille. Nykyisin ei uskalla edes toivoa, että miniät olisivat naisia. 

Totta turiset! Mua ei haittaa vaikka pojan kumppani olisi mieskin. Mutta sellasia pissis-pimatsuja, jotka pyörittelee silmiään huulet törröllään ja kännykkä käteen kiinni kasvaneena, en kestäisi. Tai kestäisin mä mutta tiukkaa tekisi 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi