Gallup: Karvainen mies vai karvojaan ajeleva mies?
Mitä on mammat asiasta mieltä? Kumpi on enemmän mieleen? Peukku ylös: karvainen mies. Peukku alas: karvojaan ajeleva mies. :)
Kommentit (37)
Jättäisin mieheni jos hän alkaisi sheivaamaan itseään. Naaman voi trimmata ja hiukset tulee olla siistit, mutta muut karvat pitää jättää. N39
Lisäys: kumpikin on siis luonnostaan karvainen. Toinen antaa karvojensa olla ja toinen ajelee niitä.-Ap
Luonnollinen, karvojaan röyhyävä mies :)
Mua ei haittaa mikään vartalokarva, mutta todella pitkiksi kasvavaa häpykarvoitusta voi vähäsen lyhentää saksilla.
Yäk sänkibodyille.
Vastaan karvaton/siistivä jos mies vaatii kumppaniltaan samaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Minä vaadin ja olen itsekin karvaton. m21
Karvojaan ajeleva tai ainakin siistivä! Mieheni onneksi siistii alapäänsä sekä kainalonsa ihan omasta halustaan :)
Kyllä vaalea mies, jolla on karvoja (parta-,rinta- ja alapääkarvoja) on sexy, mutta ei sytytä sitten tummalla ollenkaan. Tummalla vähän pitempi parransänkikin näyttää helposti heti epäsiistille. En tiedä mistä tämä mieltymykseni johtuu...ehkä tummista karvoista tulee apina-assosiaatio... :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Kyllä ne karvat joskus alkaa kasvaa.
Minä vaadin ja olen itsekin karvaton. m21
[/quote]
Ihan sama, mutta naisilta alkukantaiset reuhkat ajettava pois.
Kannatan pientä siistimistä etenkin alapäästä, mutta ei posliiniksi. Täysin posliiniksi itseään ajeleva mies on mielestäni akkamainen.
Karvainen mies <3
"Suutuin" miehelleni kun ajeli itseään tossa kerran (halusi kokeilla). Se oli sitten niin helvetin ihanaa, kun tuli sänki, eipä tehnyt mieli kiehnätä hänen kanssaan, mitä lie rautalankoja ihosta puski.
Minun on tosi karvainen. Tykkään! :)
Karvainen, ehdottomasti. Mitä karvaisempi, sen parempi. Edes selkäkarvat eivät haittaa.
Kainalokarvat, alapäähän kuuluvat karvat ja jalkakarvat miehellä kuuluukin olla. Rintakarvat sekä selkäkarvat ovat mielestäni ällöttäviä, mutta onneksi omalla miehelläni ei sellaisia kasvakkaan (paitsi muutama hassu nännien ympärillä). Partaa en miellä tähän kysymykseen, mutta parta on mielestäni seksikäs. Ainut mistä mies voi ajella huoletta, on peniksen varresta. Karvoja on silloin normisti, mutta suuseksi on mukavampaa näin ;) Minun mielipiteeni ja mieheni on erittäin paljon samaa mieltä, muilla olkoon sitten omat mieltymyksensä.
Kyllä peniksenkin varteen pitää jättää ne sattumat. Samoin kaikki muutkin "väärät paikat" (missä et mainoksissa tai jenkkileffan sankarilla näe koskaan karvoja) on jotenkin tosi hauskoja: korvakarvat, nenäkarvat, niskavillat, selkäkarvat, nännien ympäryskarvat, kämmenselän karva jne. "hei mitä sulla täällä on??" "jotain tukkaa?" <3
En pidä karvaisista naisista. Ovat eläimellisiä.
Karvojen ajeleminen on ihan liian turhamaista ja jotenkin naisellista. Kyllä miehen pitäisi näyttää ja tuntua ihan oikealta mieheltä, ihmiseltä, ei muovinukelta. t. Kaukana persuista -ämmä.
Karvat ajeleva. Kaikki karvat silmien alapuolella on oksettavia.
N23