Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia Lumia 820 simahti kesken käytön

Vierailija
19.01.2015 |

Kirjoitin tesktaria ja yhtäkkiä kirjoittaminen ei onnistunut. Yritin sammuttava puhelimen mutta sekään ei onnistunut. Puhelin ei ole kokenut suuria kolhuja suojuksen vuoksi tai ansiosta. Mitä minun pitää tehdä?

Kommentit (5)

1/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sammuu kun painat niitä kahta sivussa olevaa nappulaa tarpeeksi kauan. Vai riittiko sen yhden painaminen, en muista. Omani on toiminut jokseenkin moitteetta 2v.

Vierailija
2/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muu ei auta niin Lumia sammuu kun akun ottaa irti kymmenen sekunnin ajaksi. Aiemmassa puhelimessa se operaatio tuli tehtäväksi muutaman kuukauden välein kun luuri ei oikein tykännyt uuden mallin simmeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:42"]

Jos muu ei auta niin Lumia sammuu kun akun ottaa irti kymmenen sekunnin ajaksi. Aiemmassa puhelimessa se operaatio tuli tehtäväksi muutaman kuukauden välein kun luuri ei oikein tykännyt uuden mallin simmeistä.

[/quote]

Kuinka akun saa irti kotikonstein? Olen aivan kädetön eli puhelin pitänee viedä huomenna huoltoon.

Vierailija
4/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Kuinka akun saa irti kotikonstein? Olen aivan kädetön eli puhelin pitänee viedä huomenna huoltoon.

[/quote]

Irrotat laitteen värillisen muovikuoren. Irtoaa ihan kynsillä vääntämällä. Akku on kännykän takana helposti irrotettavissa. Tässä video:

https://www.google.fi/search?q=how+to+open+lumia+820&oq=how+to+open+lumia&aqs=chrome.3.69i57j0l5.11418j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

Vierailija
5/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nokia nyt on tunnetusti (nykyään) täyttä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän