Ensirakkaudesta ei pääse ikinä yli
Rakastuin 16-vuotiaana ja ero oli minulle todella, todella raskas. Nyt, yli kymmenen vuoden päästäkään en ole päässyt yli ensirakkaudestani. Hän on yhä maailman ihanin ja komein mies. Jos näen hänet sattumalta, masennun moneksi päiväksi, itseasiassa koko eron jälkeinen elämäni on mennyt masennuksessa. Exäni oli minulle se oikea, mutta minä en ollut sitä hänelle. Olen seurustellut vuosia miehen kanssa, jonka kanssa on ihan mukavaa, mutta en voi koskaan rakastaa häntä, sillä sydämessäni on vain exäni. En kuitenkaan haluaisi elää yksinkään lopunikääni ikävöiden exääni. Ajattelen häntä joka ikinen päivä monta kertaa, rakastan häntä ikuisesti. Olen ollut viime aikoina entistä masentuneempi ja ajatellut paljon itsemurhaa, sillä elämäni ei tule koskaan olemaan onnellista ilman miestä, jota palvon ja rakastan.
-nainen alle 30v
Kommentit (26)
Luulin, että ei pääse, mutta lopulta pääsin. Oisko aikaa mennyt joku 20 vuotta?!? Mulla oli mies ja lapsikin, kun vielä olin hänessä ajatustasolla kiinni. Hän kuoli nuorena ja joku ero tapahtui siinä vaiheessa, mutta kai se lopullinen vapautus tuli vasta, kun toinen lapseni syntyi. Nykyään muistan välillä lämmöllä ja kiitollisuudella, mutta olen itsekin muuttunut. Nyt olen vapaa hänestä ja hän minusta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:01"]Mieheni ei edes seurustellut ensi rakkautensa kanssa, silti tää nainen taitaa olla ikuisesti se nro 1.
[/quote] varmaan lentäisin pihalle jos tää nainen ees vilasis mun ukkooni.
Heippadi tarvisin apuu:( Oon tosi nuori tyttö ketä tykkäsi ihastui ja rakastui yhteen poikaaan..
Oltiin "yhdessä" melkee vuosi. Se oli lopussa vaikeeta jonku takii.. "tavattiin" mun synttäripäivän:) RAKASTAN sitä edelleen, se oli just se kenelle voi puhua ja se ymmär ja kehu ja tsemppast mut nyt mul ei oo sellast ja mun elämä ei oo ihan raiteil..
Ja oon yrittäny puhuu sille mut ei se vaan onnistu se ei oo niinku siin keskustelus mukana..
Tää tuntuu aika raskaalt enkä osaa päästää siit irti :/
Erottiin siis uutena vuotena :( Sit ajattelin et sentää erottii enneku kello oli 12.00 joten luulin et voin alottaa uuden vuoden hyvin ilman tuskaa tai piinaa mut se tulee aina mielee joka paikas...
Luulin et se menee ohi viikos mut ei siit on nyt vuos ku tavattii :/
Mieheni ei edes seurustellut ensi rakkautensa kanssa, silti tää nainen taitaa olla ikuisesti se nro 1.