Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla jo näin vanha,, olen 24 v :(

Vierailija
19.01.2015 |

Ja nuoruus meni jo kaksi vuotta sitten. MASENTAA

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisesti kehittymätön lapsi vielä vuoden. Kysy vaikka ikikseltä.

Vierailija
2/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi että, nyt alat tienata rahaa ja matkustella kun olet oman itsesi herra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että olet nyt nuorempi kuin saat koskaan enää olla.

Vierailija
4/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D.
41-vuotias elämänsä parasta aikaa elävä

Vierailija
5/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten söpöä. Tuo kertoo siitä miten kehittymätön vielä olet. Edes aivosi ei ole vielä kehittyneet loppuun, olet vielä lapsi. Sulla on 20 kriisi.

Vierailija
6/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Koita vaikka keksiä jotain kivaa sisältöä elämääs. Ehkä huomaat ettet ookaan pilalla.

Vierailija
7/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25v, enkä varsinaisesti tunne itseäni vanhaksi. Koen olevani nuori aikuinen. Joitain kavereitani en enää oikein aina ymmärrä. Itse olen 2 lapsen äiti ja elän sellasta perhearkea, en koe olevani sen vanhempi kuin ikäiseni joilla ei ole lapsia, mutta jotenkin tietyt asiat saa mut ajattelemaan, että esimerkiks pari sinkku ystävääni pukeutuu toisinaan todella tyhmästi. Mun mielestä on ihan hieno juttu pukeutua muodin mukaan, mutta mua järkyttää se, että 25-30 vuotiaat pukeutuu edelleen niinkun 10 vuotta sitten tonne pakkasille. Vaikka tarkotuksena olis viettää pidempi aika ulkona ja päällä ois naisellinen toppatakki niin jalasta löytyy ihan perus conversen tennarit tai dc:n skede kengät ja sitten valitetaan kun varpailla on kylmä. 

Ja sit se, että tuntuu, että nää samat tyypit on niitä, joiden mielestä vuodesta toiseen on hienoa tehdä typeriä asioita kännissä ja hävetä jälkikäteen. On hienoa pitää työkaverin kanssa kimppakämppää, jossa dokaa porukka päivittäin ja hengailee kokoajan porukkaa niinku frendit sarjassa tms. 

Ja tosiaan muuten ymmärrä, muuten on pääasias, että nauttii elämästään niinkuin itse tahtoo, mutta eikö sieltä teini-iästä opittu edes pukeutumaan sään mukaan tai menemään töihin työkuntosena eikä kamalassa krapulassa nolona siitä, kun tuli laitettua typerää päivitystä facebookiin jonka pomo näkee.

Eli siis olen nuoriaikuinen. En ole vanha vielä, mutta kyllä mä itseni hivenen vanhaksi toisinaan tunnen kun joku tällainen "ikiteini" ystäväni tulee käymään ja kertoo taas saman tarinan siitä, kuinka hupskeikkaa ei siitä oikeestaan enää mitään muuta muistetakkaan, kuin että tuli taas tehtyä jotain tyhmää ja oksennettua.