Nuoret äidit gallub!
Eli galluppia pukkaa. Vastaappa rehellisesti, jos uskallat
Kommentit (13)
Tabletti sekoilee...Eli A) Hoidatko lapsesi ITSE? B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi? C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi? D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa? E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi? F) Kuinka tämä ilmenee?
A) En
B) Käy, 15pv/kk. Että saan tehdä töitä.
C) Ei. En tiedä, ei ole ollut tarvetta. Lapsi nyt 1,5v.
D) Ei ole koskaan ollut hoidossa missään. Paitsi tietysti päiväkodissa. Aloitti 1v 1kk ikäisenä hoidon, aluksi 10pv/kk.
E) En oikein ymmärrä tätä kysymystä. Missä mielessä tärkeämpi?
F) -
T. 19-vuotias yh
A) Hoidatko lapsesi ITSE? - kyllä
B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi? - eivät, koska ovat 2v ja 11 kk. Nuorin on liian pieni päivähoitoon, 2v menee siinä sivussa.
C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi? Todella harvoin, isovanhemmat asuvat 200 km päässä ja ovat vielä työelämässä.
D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa? Kerran vuodessa
E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi? Lapset tietenkin
F) Kuinka tämä ilmenee? lasten tarpeet ovat etusijalla.
T. 22v, kaksi lasta
A) Hoidatko lapsesi ITSE? B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi? C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi? D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa? E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi? F) Kuinka tämä ilmenee?
[/quote]
A) Hoidan. Lasten isästä ei ole mihinkään.
B) käyvät, koska opiskelen sairaanhoitajaksi.
C) käy silloin tällöin, kun teen osa-aikatyötä.
D) kerran -pari kk.
E & F) En ymmärrä kysymystä, mutta lapset tietysti..syövät ensin, nukahtavat ensin
. Sitten on äidin oma-aika.
A) Hoidatko lapsesi ITSE? - kyllä
B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi? - ei, olen yrittäjä ja teen työt kotoakäsin.
C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi? - ei käy, harvoin on tarvetta.
D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa? - kerran vuodessa
E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi? - lapsi
F) Kuinka tämä ilmenee? - lapset on pienen hetken pieniä, he tarvitsevat vanhempiaan juuri nyt
T. 23, toinen tulossa
A) Hoidatko lapsesi ITSE? B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi? C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi? D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa? E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi? F) Kuinka tämä ilmenee?
A) Hoidan miehemme kanssa yhdessä.
B) Vanhin käy kuntouttavasti päiväkodissa, neurologisen kehityksen erityisvaikeuksien takia. Hänellä on myös puheterapiaa sekä toimintaterapiaa ja aac-ohjausta. Nuorimmat ovat kotona kanssani.
C) Vanhin käy muutaman kerran kuussa isovanhemmilla hoidossa, ihan vain siksi, koska vaatii paljon hoitoa (24/7) valvomista ja vahtimista, isovanhemmat haluavat tukea jaksamistamme. Nuorimmat ovat hoidossa harvemmin. Kaikille kuitenkin annetaan tasapuolisesti huomiota.
D) edelleen sen pari kertaa kuussa.
E) Lapset menevät kaiken edelle, minun piti mennä opiskelemaan, mutta jäin kuitenkin vanhimman omaishoitajaksi.
F) syrjäytän omat haaveeni, elän lapsien parhaaksi. En nuku enää kunnolla, koska vanhin tarvitsee yölläkin valvovan silmän.
A) Hoidatko lapsesi ITSE?
- Ööö joo?
B) Käykö lapsi päivähoidossa, miksi?
- Joo, siks että se saa virikkeitä.
C) Käykö mummilla tmv hoidossa, miksi?
- Tyttöni on joka vkl mummilla koska mummi haluaa :)♥
D) Kuinka usein lapsi on mummilla tmv hoidossa?
- Joka vkl, pe-su. Ja sit arkisin aina ku käyn salilla:)
E) Kumpi on tärkeämpi sinä itse vai lapsi?
- Siis molempien hyvinvointi on tärkeetä :) Jos äiti ei voi hyvin ni ei voi lapsikaa!
F) Kuinka tämä ilmenee?
- No sillee että otan tosi paljon omaa aikaa :) Viikonloput, sit arkisin käyn 4-5 kertaa salilla ja tietty tyttöjen kans tehdyt reissut jne :)
- 19v äiti, 1v2kk tyttö :)
Se on gallup, ei gallub.