Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puuma. MIksi minua paheksutaan?

Vierailija
19.01.2015 |

Olen 62-vuotias nainen ja seurustelen 40-vuotiaan miehen kanssa. Suhteemme on ollut alusta alkaen hyvin intohimoinen ja tunnemme voimakasta yhteenkuuluvuutta toisiamme kohtaan. Meille on selvää, että kuulumme yhteen, eikä pitkä ikäeromme haittaa meitä. Suunnitelmissamme on kesähäät ensikesäksi.

Ongelmamme ovat läheiset ihmiset, varsinkin miehen vanhemmat, jotka ovat samanikäisiä kuin minä. Heidän on vaikea hyväksyä ikäeroamme ja varsinkin sitä, että minä naisena olen se suhteen vanhempi osapuoli. Vaikuttaa siltä, että jos ikäero olisi toisinpäin, se olisi ihmisistä hyväksytympää. En voi ymmärtää ihmisten suhtautumista, koska olemme molemmat aikuisia ja täysjärkisiä ihmisiä. Eikö tärkeintä ole, että olemme onnellisia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan paheksu. Tykkäätkö sä siitä, että ajattelet muiden paheksuvan?

Vierailija
2/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:22"]

Tämä on nyt näitä ikuisuusjuttuja. Kun on aina tehty niin kuin kivikaudella niin jatketaan samaa, vaikka kaikki olennaiset muuttujat ympärillä ovat muuttuneet. Näkisin että tämä ikäerojen paheksuminen kuuluu samaan kastiin kuin vähäjärkisten harjoittama homojen syrjintä ja ylipäätään keskiaikaisten arvojen ihannointi. Kas kun ei joku ole löytänyt Raamatusta jotain jaetta jolla vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde voitaisiin tuomita kauhistukseksi.

[/quote]

Kyllähän se onkin! Siemen lasketaan hedelmättömään maahan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä vain tyydytät himojasi. Sen ikäisen miehen kuuluu siittää lapsia eikä mummon kanssa keikuttaa persetta.

Vierailija
4/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:57"]

Tämä on nyt näitä ikuisuusjuttuja. Kun on aina tehty niin kuin kivikaudella niin jatketaan samaa, vaikka kaikki olennaiset muuttujat ympärillä ovat muuttuneet. Näkisin että tämä ikäerojen paheksuminen kuuluu samaan kastiin kuin vähäjärkisten harjoittama homojen syrjintä ja ylipäätään keskiaikaisten arvojen ihannointi. Kas kun ei joku ole löytänyt Raamatusta jotain jaetta jolla vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhde voitaisiin tuomita kauhistukseksi.

[/quote]

[/quote]

Ai jos se "maa" tässä tarkoittaa naista, niin pitääkö naisten todella lopettaa sukupuolielämä vaihdevuosiin? Kiva raamattu.

Vierailija
5/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:42"]Ööö, mun miesystävä on 41 ja mä olen 48. En voisi kuvitellakaan hänen olevan ikäisesi naisen kanssa
[/quote]

Ööö nyt ei puhuta sinusta ja sinun miehestäsi.

Vierailija
6/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:57"]

[/quote]

[/quote]

Tuohan muuten selittäisi sen, miksi uskonkiihkoilijoilla on niin paljon kaikenlaista pettämistä ja lapsiinsekaantumista. Jos naiseen ei saa enää laskea siementä vaihdevuosien jälkeen, eikä toisaalta erotakaan saa, niin keski-ikäisillä miehillä tulee kyllä seksuaalista turhautumista.

Vierailija
7/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:53"]Btw....

Puuma tarkoittaa naista joka on kiinnostunut itseään huomattavasti nuoremmista miehistä. Tälläisen kiinnostuksen paheksuminen on valitettavaa, eikä järjellisesti perusteltavissa.

Avioliittojen kohdalla ulkopuoliset ajattelevat usein lapsia, joita sinä et voi antaa ja joista miehesei joutuu pakosta luopumaan koska on kanssasi. Ja adpotio etc. on eri asia. Vain biologinen lapsi on ihan oma, aivan samoin kuin naiselle itse synnytetty lapsi on se "oikeasti" oma lapsi.

Oletteko päättäneet ettei teillä tule olemaan edes adoptiotua yhteistä lasta?

Onko miehelläsi omia biologisia lapsia?

41v m
[/quote]

Asian vierestä käytä vastaisuudessa suomea! Ja muuten tai Lisään vielä! Sekä Tms. Naurettavaa englismiä suomalainen mies olet muuten.

Vierailija
8/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat vanhoollisia, kapeakatseisia, pikkusieluisia ja kaavoihinsa kangistuneita. He eivät edes uskalla ajatella jotain vaihtoehtoa joka on ristiriidassa heidän omien, rakkaiden ajatustensa kanssa. He eivät voi ollenkaan käsittää että joku ihminen tykkää elää toisin kuin he.

Tästä syystä sinut tuomitaan.

Vierailija
9/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:39"]

Ihmiset ovat vanhoollisia, kapeakatseisia, pikkusieluisia ja kaavoihinsa kangistuneita. He eivät edes uskalla ajatella jotain vaihtoehtoa joka on ristiriidassa heidän omien, rakkaiden ajatustensa kanssa. He eivät voi ollenkaan käsittää että joku ihminen tykkää elää toisin kuin he.

Kiitos. Hyvin argumentoitu. ap

Tästä syystä sinut tuomitaan.

[/quote]

Vierailija
10/35 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe selvästi kiinnostaa ja herättää keskustelua. Poiketkaahan myös Puuma Consulting -sivulle facebookissa.

https://www.facebook.com/pages/Puuma-Consulting/514570951931032

Vierailija
11/35 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:45"]

Täällä mies 60-v. Ei tulis mieleenkään katella oman ikästä akkaa sen verta rupsahtanutta nahkaa roikkuu. Kyllä se on mies joka sen parikytä vuotta nuoremman ottaa.

[/quote]

Kukaan normaali 40-vuotias nainen ei katsele rupsahtanutta roikkonahkaista 60-vuotiasta miestä.

Vierailija
12/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mun miesystävä on 41 ja mä olen 48. En voisi kuvitellakaan hänen olevan ikäisesi naisen kanssa

Vierailija
13/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies 60-v. Ei tulis mieleenkään katella oman ikästä akkaa sen verta rupsahtanutta nahkaa roikkuu. Kyllä se on mies joka sen parikytä vuotta nuoremman ottaa.

Vierailija
14/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo on jo vähän häiritsevää! Mummoikäinen. Noo jos sillä on joku fetissi..

Vierailija
15/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelmamme ovat läheiset ihmiset, varsinkin miehen vanhemmat, jotka ovat samanikäisiä kuin minä. Heidän on vaikea hyväksyä ikäeroamme ja varsinkin sitä, että minä naisena olen se suhteen vanhempi osapuoli. Vaikuttaa siltä, että jos ikäero olisi toisinpäin, se olisi ihmisistä hyväksytympää."

Monet ikäisesi (60+) haaveilevat lapsenlapsista, joita et voi miehellesi antaa....

Jos ikäero olisi toisin päin, eli 40v miehellä olisi 20v puoliso, niin lapsenlapset olisivat mahdollisia.

41v m

Vierailija
16/35 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa puuma ja pohdin tätä samaa kysymystä aikuisen tyttäreni kanssa. Hän on sitä mieltä että varsinkin netissä paheksujat (tai sellaiset, jotka eivät ole nähneet teitä) voivat olettaa että kyseessä on reppana mies tyyliin mehujanne ja häntä hyväksikäyttävä vanha akka.

Vierailija
17/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin ihmettelen. Miksi kaikki pitää normittaa ja poikkeavuutta paheksua? Ja miksi ikäeroja paheksutaan erityisesti silloin, jos nainen on suhteen vanhempi osapuoli?

Vierailija
18/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:47"]

"Ongelmamme ovat läheiset ihmiset, varsinkin miehen vanhemmat, jotka ovat samanikäisiä kuin minä. Heidän on vaikea hyväksyä ikäeroamme ja varsinkin sitä, että minä naisena olen se suhteen vanhempi osapuoli. Vaikuttaa siltä, että jos ikäero olisi toisinpäin, se olisi ihmisistä hyväksytympää."

Monet ikäisesi (60+) haaveilevat lapsenlapsista, joita et voi miehellesi antaa....

Jos ikäero olisi toisin päin, eli 40v miehellä olisi 20v puoliso, niin lapsenlapset olisivat mahdollisia.

41v m

[/quote]

Miehelläni on lapsi aiemmasta suhteesta, joten siitä ei liene kyse ja yhteisestä lapsiperheen arjesta emme suinkaan haaveile. Ongelma näyttää liittyvän puhtaasti minun ikääni. ap

Vierailija
19/35 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw....

Puuma tarkoittaa naista joka on kiinnostunut itseään huomattavasti nuoremmista miehistä. Tälläisen kiinnostuksen paheksuminen on valitettavaa, eikä järjellisesti perusteltavissa.

Avioliittojen kohdalla ulkopuoliset ajattelevat usein lapsia, joita sinä et voi antaa ja joista miehesei joutuu pakosta luopumaan koska on kanssasi. Ja adpotio etc. on eri asia. Vain biologinen lapsi on ihan oma, aivan samoin kuin naiselle itse synnytetty lapsi on se "oikeasti" oma lapsi.

Oletteko päättäneet ettei teillä tule olemaan edes adoptiotua yhteistä lasta?

Onko miehelläsi omia biologisia lapsia?

41v m

Vierailija
20/35 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:08"]

Olen kanssa puuma ja pohdin tätä samaa kysymystä aikuisen tyttäreni kanssa. Hän on sitä mieltä että varsinkin netissä paheksujat (tai sellaiset, jotka eivät ole nähneet teitä) voivat olettaa että kyseessä on reppana mies tyyliin mehujanne ja häntä hyväksikäyttävä vanha akka.

[/quote]

Mihin perustat väitteesi, että mehujanne on reppana ja hänen kanssaan oleva vanha nainen hyväksikäyttäjä? Mistä me ulkopuoliset voimme tietää, mitä he tuntevat tai ajattelevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi