Mies tekee valoja koko ajan ja minä saan sammutella niitä! Alkaa ärsyttää
Jos kukaan ei ole keittiössä ei siellä tarvitse olla valoja. Eteisen valon ei tarvitse palaa. Itse istuisin mieluiten pelkässä telkan ja kynttilöiden valossa, mutta mies on eri mieltä. Eilen suutuin ja jätin katsomaan itsekseen elokuvaa kun oli kolmesti noussut tekemään kirkkaan kattovalon.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että makuuhuone saa sentään olla öisin pimeä! Tekee mieli alkaa kettuilla että kummituksiako herra pelkää kun pitää koko huushollissa olla täysvalaistus. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja nyt ruvennut toden teolla ärsyttämään! Mies tekee valon keittiöön, minä sammutan. Mies tekee valon eteiseen, minä sammutan.. Mies kävelee takaisin keittiöön ja tekee valon. Ruuvaan kohta lamput irti!
A.p
Aivan he l evetin rasittavaa, kun joku kulkee perässä sammuttelemassa valoja. Mikä niissä valoissa niin kamalaa on?
Sähkö on kallista.
No eipä nämä nykyiset ledit muuten sitä juuri lainkaan kuluta. Joo, hehkulamppujen aikaan niihin kyllä sai kulumaan sähköä. Ei nykyisin.
Se luo niitä valoja pöhkö! Ei tee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee valoja?
Valojen paneminen kuulostaa perversiltä.
A.p
Ei niitä pannakaan, ne sytytetään.
-tai sitten valot vain "laitetaan päälle" kytkimestä, meillä ainakin sanotaan että laittaisitko valot päälle! 💡
Ap:lla on varmaan etupyypyy ja takapyypyy ja tuhmat paikat pestään pimeässä silmät kiinni.
Ei se tee mitään valoja!