Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee valoja koko ajan ja minä saan sammutella niitä! Alkaa ärsyttää

Vierailija
06.11.2021 |

Jos kukaan ei ole keittiössä ei siellä tarvitse olla valoja. Eteisen valon ei tarvitse palaa. Itse istuisin mieluiten pelkässä telkan ja kynttilöiden valossa, mutta mies on eri mieltä. Eilen suutuin ja jätin katsomaan itsekseen elokuvaa kun oli kolmesti noussut tekemään kirkkaan kattovalon.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä siitä, ettei ap vastaa, mistä hän on kotoisin.

Pieksämäeltä, miksi?

A.p

Arvasin, että löyhästi sieltäpäin.

Vierailija
22/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan matala äo pitää olla, että ottaa tämän trollin todesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että makuuhuone saa sentään olla öisin pimeä! Tekee mieli alkaa kettuilla että kummituksiako herra pelkää kun pitää koko huushollissa olla täysvalaistus. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja nyt ruvennut toden teolla ärsyttämään! Mies tekee valon keittiöön, minä sammutan. Mies tekee valon eteiseen, minä sammutan.. Mies kävelee takaisin keittiöön ja tekee valon. Ruuvaan kohta lamput irti!

A.p

Voitsä nyt kertoa että mitä on valojen tekeminen? Ei niitä tehdä vaan laitetaan päälle, senkin uuvatti pölkkypää. 

PS. Jätä se sika!

Vierailija
24/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ihmemongerruksia tässäkin maassa puhutaan. Valojen teko 🙄

Vierailija
25/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä. Meillä palaa keittiössä, eteisessä ja olohuoneessa joku valo yleensä illalla pimeään aikaan.

Mitä järkeä koko ajan sammutella kun kuitenkin kuljetaan huoneesta toiseen.

Jos katsotaan pitempään jotain elokuvaa yhdessä, niin silloin voin sammuttaa keittiön valon.

Mutta normisti kun ollaan ja liikutaan eri huoneissa niin emme sammuttele valoja eestaas.

Vierailija
26/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Minä saatan joskus pyytää että "kulta teetkö valot" tai sitten "kulta paatko valot", en ole ikinä ajatellut sitä sen syvällisemmin enkä  että  se olisi  mikään iso asia :D Sytyttää, tekee, laittaa, panee.. sama asia.

Vierailija
27/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että tulet tehdään takkaan, mutta Silppu se tekee valotkin.

Vierailija
28/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on valontuoja, kumarra ja niiaa.

Vierailija
29/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuparilankaa, useampi patteri, lasipurkki... kyllä niillä valon tekee.

Vierailija
30/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala myymään niitä miehesi valmistamia valoja.

PS: sinun miehesikö söi ne lasten vanukkaatkin?

Vierailija
31/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen joka kerta, kun käyn palstalla.

Vierailija
32/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on autisti.

Vierailija
33/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö nuotion, jotta saa valot?

Vierailija
34/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa energiatuhlari? Mun vanhemamt ja sukulaiset oli vähän sellasia että telkkari päälle ja kukaan sitä ei katsonut. Ei ollut välttämättä edes huoneessa. kai menee samaan syssyyn tuokin .

Vierailija
35/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullos pyhä vala kallis Suomenmaa

Sinuun koskea ei väkivalta saa

Sua suojelemme

Verin varjelemme

Ollos huoleton

Poikas valveil on!

Vierailija
36/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että makuuhuone saa sentään olla öisin pimeä! Tekee mieli alkaa kettuilla että kummituksiako herra pelkää kun pitää koko huushollissa olla täysvalaistus. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja nyt ruvennut toden teolla ärsyttämään! Mies tekee valon keittiöön, minä sammutan. Mies tekee valon eteiseen, minä sammutan.. Mies kävelee takaisin keittiöön ja tekee valon. Ruuvaan kohta lamput irti!

A.p

Aivan he l evetin rasittavaa, kun joku kulkee perässä sammuttelemassa valoja. Mikä niissä valoissa niin kamalaa on?

Vierailija
37/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää miehessä ihan sama asia. Mies käy jossain, laittaa valot päälle, tulee sieltä pois ja jättää valot päälle. Monesti mies on käynyt vaatehuoneessa edellisenä päivänä ja seuraavana päivänä minun sinne mennessä valot ovat päällä. Sähkö on kallista ja sähkölasku menee meillä puoliksi. Jatkossa mies saa maksaa siitä suurimman osan, kun on varaa tuhlata.

Vierailija
38/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p

Aivan he l evetin rasittavaa, kun joku kulkee perässä sammuttelemassa valoja. Mikä niissä valoissa niin kamalaa on?

Ei tehtyä valoa voi sammuttaa, se pitää poistaa tai eliminoida.

Vierailija
39/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p

Sähkö on kallista.

Vierailija
40/45 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen joka kerta, kun käyn palstalla.

Trollausta joo… mutta noita valojensammuttelojoita löytyy ihan oikeastikin enemmän kuin tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan