Mies tekee valoja koko ajan ja minä saan sammutella niitä! Alkaa ärsyttää
Jos kukaan ei ole keittiössä ei siellä tarvitse olla valoja. Eteisen valon ei tarvitse palaa. Itse istuisin mieluiten pelkässä telkan ja kynttilöiden valossa, mutta mies on eri mieltä. Eilen suutuin ja jätin katsomaan itsekseen elokuvaa kun oli kolmesti noussut tekemään kirkkaan kattovalon.
Kommentit (45)
Kuinkahan matala äo pitää olla, että ottaa tämän trollin todesta
Vierailija kirjoitti:
Kumma että makuuhuone saa sentään olla öisin pimeä! Tekee mieli alkaa kettuilla että kummituksiako herra pelkää kun pitää koko huushollissa olla täysvalaistus. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja nyt ruvennut toden teolla ärsyttämään! Mies tekee valon keittiöön, minä sammutan. Mies tekee valon eteiseen, minä sammutan.. Mies kävelee takaisin keittiöön ja tekee valon. Ruuvaan kohta lamput irti!
A.p
Voitsä nyt kertoa että mitä on valojen tekeminen? Ei niitä tehdä vaan laitetaan päälle, senkin uuvatti pölkkypää.
PS. Jätä se sika!
Kaikkia ihmemongerruksia tässäkin maassa puhutaan. Valojen teko 🙄
En käsitä. Meillä palaa keittiössä, eteisessä ja olohuoneessa joku valo yleensä illalla pimeään aikaan.
Mitä järkeä koko ajan sammutella kun kuitenkin kuljetaan huoneesta toiseen.
Jos katsotaan pitempään jotain elokuvaa yhdessä, niin silloin voin sammuttaa keittiön valon.
Mutta normisti kun ollaan ja liikutaan eri huoneissa niin emme sammuttele valoja eestaas.
Mielenkiintoinen ketju. Minä saatan joskus pyytää että "kulta teetkö valot" tai sitten "kulta paatko valot", en ole ikinä ajatellut sitä sen syvällisemmin enkä että se olisi mikään iso asia :D Sytyttää, tekee, laittaa, panee.. sama asia.
Olen kuullut, että tulet tehdään takkaan, mutta Silppu se tekee valotkin.
Miehesi on valontuoja, kumarra ja niiaa.
Pari kuparilankaa, useampi patteri, lasipurkki... kyllä niillä valon tekee.
Ala myymään niitä miehesi valmistamia valoja.
PS: sinun miehesikö söi ne lasten vanukkaatkin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen joka kerta, kun käyn palstalla.
Tekeekö nuotion, jotta saa valot?
Jaa energiatuhlari? Mun vanhemamt ja sukulaiset oli vähän sellasia että telkkari päälle ja kukaan sitä ei katsonut. Ei ollut välttämättä edes huoneessa. kai menee samaan syssyyn tuokin .
Kuullos pyhä vala kallis Suomenmaa
Sinuun koskea ei väkivalta saa
Sua suojelemme
Verin varjelemme
Ollos huoleton
Poikas valveil on!
Vierailija kirjoitti:
Kumma että makuuhuone saa sentään olla öisin pimeä! Tekee mieli alkaa kettuilla että kummituksiako herra pelkää kun pitää koko huushollissa olla täysvalaistus. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja nyt ruvennut toden teolla ärsyttämään! Mies tekee valon keittiöön, minä sammutan. Mies tekee valon eteiseen, minä sammutan.. Mies kävelee takaisin keittiöön ja tekee valon. Ruuvaan kohta lamput irti!
A.p
Aivan he l evetin rasittavaa, kun joku kulkee perässä sammuttelemassa valoja. Mikä niissä valoissa niin kamalaa on?
Minua ärsyttää miehessä ihan sama asia. Mies käy jossain, laittaa valot päälle, tulee sieltä pois ja jättää valot päälle. Monesti mies on käynyt vaatehuoneessa edellisenä päivänä ja seuraavana päivänä minun sinne mennessä valot ovat päällä. Sähkö on kallista ja sähkölasku menee meillä puoliksi. Jatkossa mies saa maksaa siitä suurimman osan, kun on varaa tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.p
Aivan he l evetin rasittavaa, kun joku kulkee perässä sammuttelemassa valoja. Mikä niissä valoissa niin kamalaa on?
Ei tehtyä valoa voi sammuttaa, se pitää poistaa tai eliminoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.p
Sähkö on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen joka kerta, kun käyn palstalla.
Trollausta joo… mutta noita valojensammuttelojoita löytyy ihan oikeastikin enemmän kuin tarpeeksi.
Arvasin, että löyhästi sieltäpäin.