Oletko koskaan soittanut tai yrittänyt tavoitella lääkäriä kotinumerostaan?
Facen strömsöryhmässä joku kertoi että oli yrittänyt selvitellä lääkärinsä kotinumeroa kun ei muuten saanut kiinni ja oli sitten niin hassunhauskaa kun oli väärään numeroon soittanut. NO EI NÄIN. Kenelle välähtää mielenkään soitella lääkärilleen kotiin jos olisi vaikka numeron saanutkin selville? Mitä liikkuu päässä? Olen itse terveydenhuollossa töissä ja meille silloin tällöin tulee näitä puheluita kun topakka potilas pyytää yhdistämään suoraan lääkärille emmekä silloinkaan tee niin. Vaikka lääkäri on työpaikallaan. Lääkäreillä on töissään satoja potilaita ja ajanvarauskirjat joten ei sinne mennä kesken kaiken yhdistämään ketään, edes lääkärikollegoja saati potilaita! Älä ikinä tee noin jos joskus edes harkitset.
Kommentit (23)
Mä ihmettelin tätä samaa kun luin sitä juttua Facessa. Käsittämättömän noloa.
Ei kukaan tervejärkinen ihminen edes ajattelisi soitella kenellekään työasioista kotiin.
Ai koskaan, no 25 vuotta sitten sain isältä hänen hyvän lääkäriystävänsä numeron. Isä oli puhunut hänen kanssaan ennalta, että soitan. Soitin ja hän auttoi minua. Puhuin hänen kanssaan pienempänä aika useinkin, koska hän joskus soitti meille kotiin, kun isäni ei ollutkaan kotona. Lapsena sitten juttelin jonkin aikaa mukavan lääkärin kanssa. Kerroin hänelle kuulemiani vitsejä ym.