Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupsahtaminen sitoutumisen jälkeen on huijaamista

Vierailija
19.01.2015 |

Toimintaa, johon syyllistyvät kyllä niin miehet kuin naiset. Tietenkään kukaan ei näytä vuodesta toiseen parikymppiseltä, samoin elämäntilanteen muutokset vaikuttavat totta kai. Mutta sivusta olen seurannut muutamiakin tapauksia, jotka jojoilevat painoa alas aina eron tullessa, ja heti kun uusi suhde on koukutettu, alkaa hillitön lihominen. Siis + 25 kiloa vuodessa. Ja sama juttu aina.

Onko tuo teistä ok, vai huijaamista? Mietin siksikin, kun oma hääpäivä lähestyy, ja itse ainakin aion sitoutua myös pitämään itseni mahdollisimman hyvässä kunnossa tulevan vaimoni iloksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla aika erikoinen tuttavapiiri, jos tuollainen jojolaihdutus on noin tavallista. Ihmiset yleensä joko laihtuvat tai lihovat, ja yllättävän monet pysyvät jokseenkin normaalipainoisina.

Useimmat ihmiset viihtyvät itse paremmin, kun ovat hyväkuntoisia. Mutta onhan se ihan kiva, kun ajattelet tulevan vaimosi iloksi muuttua.

Pitemmässä parisuhteessa eläneenä ehdottaisin, että kiinnittäisit ulkonäkösi sijasta enemmän muihin naisia ilahduttaviin asioihin. Esimerkiksi: miten hoidat omat ja tulevan perheesi raha-asiat, miten osallistut perheen yhteisiin töihin, miten voit olla vaimosi tukena ja apuna silloin, kun hänellä on jotenkin vaikeaa.

Vierailija
2/2 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lihominen olisi turn off, mutta väkisinhän mies ajan myötä rupsahtaa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla