Millaisen kuvan aiotte laittaa av-profiiliinne liittyen uudistuksiin?
On huhuttu, että seuraava av-uudistus on kirjautuminen pankkitunnuksilla, minkä jälkeen palstalla näkyy kirjoittajan nimi sekä kuva. Mietin tässä jo, pitäisikö ottaa selfie. Millaista kuvaa te muut olette ajatelleet?
Kommentit (85)
Minä kokeilen juuri testikannassa onnistuuko Livevideon lähettäminen kuvakentässä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:58"]
On huhuttu, että seuraava av-uudistus on kirjautuminen pankkitunnuksilla, minkä jälkeen palstalla näkyy kirjoittajan nimi sekä kuva. Mietin tässä jo, pitäisikö ottaa selfie. Millaista kuvaa te muut olette ajatelleet?
[/quote]
Heh. Pankkitunnuksilla? Ulkomammat taitaa tippua kelkasta ensimmäisinä.
Laitan vauvakuvani, kun kerran vauvapalstalla ollaan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:25"]
Tietenkin römpsykän♥
[/quote]
Niin minäkin mutta en omaani, käyn kuvaamassa jonkun kynityn kalkkunan uimahallin saunassa!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:58"]
[/quote]
Heh. Pankkitunnuksilla? Ulkomammat taitaa tippua kelkasta ensimmäisinä.
[/quote]
Tarkoitus onkin saada karsittua porukkaa. Ulkomammat eivät esimerkiksi käy K-marketissa kuin kesälomalla Hartolassa, joten heitä on vaikea kaupitella mainostajille.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:15"]
Minä kokeilen juuri testikannassa onnistuuko Livevideon lähettäminen kuvakentässä.
[/quote]
Näyttäisi toimivan, näkyykö jo teillä? Sori meillä on sotkuista, mutta yritän zoomata lähelle kasvojani.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:37"]
[/quote]
Näyttäisi toimivan, näkyykö jo teillä? Sori meillä on sotkuista, mutta yritän zoomata lähelle kasvojani.
[/quote]
Miten tarkenet topissasi näillä pakkasilla?
Käyttäjille tulee myös pakollinen alkometritunnistus, koska viikonloput ovat niin raskaita moderoitavia.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huonosti, siksi villatakki on päällä kun en ole kameran ääressä. Mutta haluan esitellä mun uusinta tatskaa, tykkäätkö?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huonosti, siksi villatakki on päällä kun en ole kameran ääressä. Mutta haluan esitellä mun uusinta tatskaa, tykkäätkö?
[/quote]
En ole tatskojen ystävä, mutta onhan tuo hyvä tunniste. Harvalla on koko kaula tatuoitu. Mitä se muuten esittää?
Rekkaus on ok vaikka kuvineen, mikäli keskusteluita ei pääse edes lukemaan kuin kirjautuneena.
AV muuttuu englanninkieliseksi, koska modet ulkoistetaan Intiaan. Syntyvillä säästöillä rauhoitellaan osakkeenomistajia.
Tietenkin römpsykän♥
[/quote]
No jos sut siitä parhaiten tunnistaa...
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:32"]
Rekkaus on ok vaikka kuvineen, mikäli keskusteluita ei pääse edes lukemaan kuin kirjautuneena.
[/quote]
Lukeminen voisi myös olla maksullista, niin Sanoman tulos voisi vähän kohentua. Tai viisi ketjua päivässä saisi lukea ilmaiseksi, sitten alkaisi mennä maksu.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tatskojen ystävä, mutta onhan tuo hyvä tunniste. Harvalla on koko kaula tatuoitu. Mitä se muuten esittää?
[/quote]
Suomuja :) odota, niin käännyn.. takana ne vaihtaa väriä tuosta etupuolen vihreästä siniseen.
Minä taas kuulin, että Sanoman seuraava uudistus on sellainen, että keskustelufoorumit ovat jatkossa Sanomatalossa. Sinne pääsee päätteelle kirjoittamaan mielipiteensä esitietolomakkeen täyttämällä sekä henkilötodistuksensa esittämällä, minkä jälkeen moderaattori lukee ja muokkaa sen ja viesti julkaistaan mahdollisesti koosteessa, joka ilmestyy muutaman kerran vuodessa.