Tää on niiiin maanantai :(((
Kättä ja päätä särkee. Kurkku on kipeä. Lapsella migreeni kun kokeet tänään. Huoh.
Kommentit (5)
Maataan lapsen kanssa sohvalla. Lapsi yrittää saada unen päästä kiinni. Kouluun ei pysty menemään.
Taitaa molemmille tulla kotipäivä tänään. Itselläni kaksi burana 400mg ei ole auttanut mitään.
Ap
Minkä ikäinen lapsi on? Onko ihan todettu lääkärissä migreeni taipumusta? Mitkä kokeet olis tänään? Itse käyttäisin lääkärissä teitä kumpaakin jos ei ala säryt helpottaa sillä sieltä saa apua (jos jaksaa/pystyy sinne menemään)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:19"]Minkä ikäinen lapsi on? Onko ihan todettu lääkärissä migreeni taipumusta? Mitkä kokeet olis tänään? Itse käyttäisin lääkärissä teitä kumpaakin jos ei ala säryt helpottaa sillä sieltä saa apua (jos jaksaa/pystyy sinne menemään)
[/quote]
Lapsella (11v) diagnosoitu migreeni ja siihen omat kohtauslääkkeet. Matikan kokeet tänään. Tämä vaikea ja hankala aine hänelle. Jännittää kokeita -> migreeni. Estolääkkeet saadaan kunhan täyttää 12.
Tk:een on mun mentävä hakemaan todistusta jaksaa tai ei. Muuhun meidän tk ei kelpaa.
Ap
Juo jotakin lämmintä? Me selvitään!