Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi/millaiset ihmiset tekevät oharit??

Vierailija
11.01.2015 |

Esimerkki: sovin kaverini tai muun ihmisen kanssa tapaavani tämän lauantaina. Lauantai tulee ja kaverista ei kuulu mitään, parhaimmillaan edes silloin, kun kysyn viestillä mihin tämä on hävinnyt. Samat ihmiset eivät edes myöhemmin perustele katoamistaan millään esteellä tms. Näin käynyt melkein koko elämäni ajan eri ihmisten kanssa. Olen itse ollut aloitteellinen ja myös antanut tilaa toiselle, kyseiset ihmiset myös vaikuttavat halukkailta tapaamaan kun siitä puhutaan. Sovitun ajankohdan tullen kuitenkaan en enää tiedä ikinä pitääkö mikään sovittu. Vituttaa. Ennen koko päivä saattoi mennä pilalle kun odottelin näitä ihmisiä ja jätin muita asioita tekemättä, nykyään varaudun aina valmiiksi pahimpaan. 

Miksi ihmiset tekee näin? Mitä sinä ajattelet kun vain jätät kertomatta kaverillesi ettei sitten nähdäkään? Tai kerrot vasta, kun toinen tympiintyneenä alkaa kysellä että oliko jotain aikeita nähdä? Kysyn koska en oikeasti ymmärrä mitä nämä ihmiset ajattelevat päässään...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt

Vierailija
2/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on varaa siihen, ja ne joilla ei todellakaan olisi varaa (elämänhallinta hukassa). Siis todella menestyvät tai syrjäytyneet.

Taidat olla nuori aikuinen? Siinä iässä yleensä tulee muutos ihmissuhteisiin. Ne muuttuvat kaveripohjaisista hyötymispohjaisiksi. Sulle tehdään ohareita jos susta ei ole hyötyä, jos taas olet hyödyllinen kontakti, ei kukaan tee sulle ohareita.

Vierailija
4/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin. Oon ottanut tiukan linjan. Sanon , että jos tekevät vielä kerran oharit, ei tarvitse enää vaivautua pitämään yhteyttä. Käytän aikani muuhun, kun jonkun odottelemiseen. Lopputulos kun on kuitenkin sama. Olet yksin, mutta et ainakaan ole ensin odottanut turhaan.

Toiset oppivat toiset eivät. Miettivät ainakin olenko tärkeä ja haluavatko he oikeasti pitää minut elämässään vai ei. Valinta on heidän ja minä vedän silloin omat johtopäätökseni.

Vierailija
5/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:40"]Ne joilla on varaa siihen, ja ne joilla ei todellakaan olisi varaa (elämänhallinta hukassa). Siis todella menestyvät tai syrjäytyneet.

Taidat olla nuori aikuinen? Siinä iässä yleensä tulee muutos ihmissuhteisiin. Ne muuttuvat kaveripohjaisista hyötymispohjaisiksi. Sulle tehdään ohareita jos susta ei ole hyötyä, jos taas olet hyödyllinen kontakti, ei kukaan tee sulle ohareita.
[/quote]
Juuri näin. Siitä jää huono fiilis kun ymmärtää, ettei sinussa ole edes mitään hyödynnettävän arvoista.

Vierailija
6/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:45"]

Mulle käy usein noin. Oon ottanut tiukan linjan. Sanon , että jos tekevät vielä kerran oharit, ei tarvitse enää vaivautua pitämään yhteyttä. Käytän aikani muuhun, kun jonkun odottelemiseen. Lopputulos kun on kuitenkin sama. Olet yksin, mutta et ainakaan ole ensin odottanut turhaan. Toiset oppivat toiset eivät. Miettivät ainakin olenko tärkeä ja haluavatko he oikeasti pitää minut elämässään vai ei. Valinta on heidän ja minä vedän silloin omat johtopäätökseni.

[/quote]

Kokeilin kerran olla pari viikkoa tervehtimättä, jos mua ei tervehditä. Siis en nosta kättä ensin, en hymyile ensin. Oli aika karu tulos... :(

Vierailija
7/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vain sä voit opettaa toisille, mten sua kohdellaan. Mä oono aina vaatinut oharit tehneet kaverit tilille, saanut anteeksipyynnön ja eipä ole enää ohareita mulle tehty. Hyviä ystäviä mulla on paljon. 

Vierailija
8/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi