Niin se raksu on ottanut massaa takas
Arvasin että into hiipuu ja paino alkaa nousta....
Kommentit (23)
just katoin tota ttk ohjelmaa jossa tanssi kyseinen ihminen... Pitääkö tässä ruveta hakee ensin aiheesta keskustelut ennenkun saa oman tekstin laittaa??? Eipä käyny mielessä.... Huoh!
Tuo sanonta 'kerran syöppö, aina syöppö' on niin totta, ainakin meikäläisen kohdalla. Paino sahaa +/- 10 kg vuodenajasta riippuen. Ihan hirveää taistelua järkyttävää makeanhimova vastaan eteenkin näin talvisin. Kun kevät ja aurinko taas tulee, johan loppuu hiilarien himo. Meikähän toki taistelee, en koskaan liho sillein törkeesti, treenaan paljon ja jotenkin se läski tulee tasaisesti. Mutta silti. Jos elämässä tulisi joku iso haaste, niin paha mennä sanomaan repsahtaisko sitä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:32"]
Tuo sanonta 'kerran syöppö, aina syöppö' on niin totta, ainakin meikäläisen kohdalla. Paino sahaa +/- 10 kg vuodenajasta riippuen. Ihan hirveää taistelua järkyttävää makeanhimova vastaan eteenkin näin talvisin. Kun kevät ja aurinko taas tulee, johan loppuu hiilarien himo. Meikähän toki taistelee, en koskaan liho sillein törkeesti, treenaan paljon ja jotenkin se läski tulee tasaisesti. Mutta silti. Jos elämässä tulisi joku iso haaste, niin paha mennä sanomaan repsahtaisko sitä.
[/quote]
Moikka minä! Ilman liikuntaa en varmaan mahtuisi ovesta ylös ja tähän aikaan vuodesta en pysty hillitsemään itseäni, keväällä aina laihdun. Jojo olen, ei kyllä terveelllistä yhtään.
Mulla kans tuo jojoilu. Voi että ottaa päähän! Olen elämässäni jo kaksi kertaa tehnyt elämäntaparemontin, jossa pysynyt useamman vuoden. Sitten on tullut näitä pirun takapakkeja.
Sit vielä kun tietää, ettei jojoilu ole terveellistä, mutta jotenkin se menee niin. Näin pimeällä ajalla, työssäkäyvänä kolmen lapsen äitinä homma aina karkaa. Keväät, kesät ja alkusyksy menee niin hienosti.
Joo, katsoin myös ton eilisen videon mtv:lta. Tuli kyllä tosi paha mieli R:n puolesta. Oli oikeesti niin hyvässä kunnossa ja olin iloinen hänen puolestaan. Vatsasta ja rinnoista näkee, että kiloja tullut aika monta :(
Kuulkaas siskot, ei syyllistetä itseämme enää tai podeta morkkiksia. Me asutaan, tehdään töitä, maksetaa veroja, hoidetaan lapset, pyykit tiskit kotityöt täällä vyöhykkeellä johon ei aurinko paista. Kyllä sitä sutjakoinkin italiatar/espanjatar varmasti paisuis jos vetäis täällä pimeydessä. Onneksi kuitenkin kesä on ihana ja silloin saadaan elämä ruotuun. T. 14
Keho kyllä muistaa ominaispainonsa ja pyrkii siihen takaisin jos antaa vähänkään myöden ruokavalion suhteen. Tunnen monta jotka ovat laihduttaneet kymmeniä kiloja mutten yhtäkään joka olisi onnistunut pysymään hoikkana. Yleensä lapsesta saakka lihavat ovat sitä loppuikänsä, rasvasolut muodostuvat jo kasvuiässä.
No ei ole ihme,tollainen pikadieetti, takaisinhan ne tulevat. Vähän noloa, kun ehti hehkuttaa joka lehden kannessa laihtumistaan, kirjoitti kirjankin asiasta. Taisi olla rahapula? Kaunis nainen , hyväksyisi itsensä omassa kehossaan ja lopettaisi turhan julkisuuden kalastelun.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:51"]Keho kyllä muistaa ominaispainonsa ja pyrkii siihen takaisin jos antaa vähänkään myöden ruokavalion suhteen. Tunnen monta jotka ovat laihduttaneet kymmeniä kiloja mutten yhtäkään joka olisi onnistunut pysymään hoikkana. Yleensä lapsesta saakka lihavat ovat sitä loppuikänsä, rasvasolut muodostuvat jo kasvuiässä.
[/quote]
Ikävä kyllä näin se varmasti on. Olin teini-ikään saakka pullukka ja nyt huomaan että en voi hyvin alle tietyn painon. Tuo hyvinvointipaino on onneksi kyllä normaalin puitteissa. Jos paino laskee paljon (itsekuria löytyy välillä liiankin kanssa), olo on todella huono, se olo on jotenkin verrattavissa raskauspahointvointiin.
Ymmärrän. Jotenkin cain ruoka ja hyvä viinimaistuu. Mun pitäisi juosta kaikki illat jos haluaisin laihtua :(
Joo kattoin samaa tänään ttk:n unicef -jaksossa. Kovasti oli yritetty peittää mustalla mekolla, mutta ne valtavat kintut ja hyllyvät käsivarret ikävä kyllä paljasti totuuden. Ja vaikka tästä on ollut aloituksia ennenkin, niin huomionarvoista on se, että lihominen on selvästi jatkunut! Surullista. Kerran syöppö, aina syöppö.
Saman huomasin. Muutoksesta ei ole enää kuin muisto vain.
Mitä väliä? Mielestäni kaunis nainen vähän pyöreämpänäkin, hyvä ryhti, iloinen olemus. Tanssi hienosti ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, sympaattiselta, vaikken häntä tunnekaan.
Iloisemman ja terveemmän oloinen kuin palstan läskifoobikko hapannaamat, joiden elämäntehtävä on kantaa harteillaan toisten läskien taakkaa.
Rakel Lindel lienee kyseessä. Niin se vain on, että mikä menee alas, tulee kyllä ylöskin (eli paino jojoilee).
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:34"]
Saman huomasin. Muutoksesta ei ole enää kuin muisto vain.
[/quote]
ei näissä kuvissa ainkaan näytä siltä
Wanha juttu josta täällä on jo noin 1000 topikkia. Haku on kaveri.