Naapuriisi muuttaa kyttääjämummo. Mistä asioista saisit heippalapun?
Kaikki tietää kyttääjämummot ja niiden omituisimmatkin valitukset. Mistä sinä saisit heippalapun tai soiton isännöitsijältä?
Saisin varmaan valitusta aamukolistelusta, kun herään viideltä että ehdin kuudeksi töihin.
Kommentit (42)
Teeholistina vedenkeitin porskuttaa parin tunnin välein. Siitä lähtee enemmän ääntä kuin kahvinkeittimestä, joten olisi hyvä valituksen aihe.
Varmaan siitä kun "ravaan" rapussa iltaisin kun ajoitan silloin tällöin kauppareissuni hiljaiseen aikaan, 22-00 välille. Todennäköisesti myös siitä kun kokkaan usein seuraavan päivän ruoan valmiiksi illalla, ja joskus saattaa joku kattila kolahtaa.
[/quote]-oman taitettavan tuolin vieminen tuuletusparvekkeelle, ei tavaraa yhteisiin tiloihin, tuuletusparveke on vain mattojen tamppausta varten, jos ei ole varaa omaan parvekkeeseen ei muiden asukkaiden siitä tulisi kärsiä[/quote
Yleisiin tiloihin ei omia tavaroitaan saa viedäkään, miksi veisit romusi yhteisiin tiloihin? Vie itse kaatopaikalle. Tuuletusparveke on tuulettamista, ei istumista ja kenties tupakointiakin varten. Ovien hiljainen sulkeminen nyt on itsestään selvää...jne.
Jotkut juuri niitä asukkaita, jotka haluavat aina olla noudattamatta asumisen pelisääntöjä, ja noita saa aina olla opastamassa.
Saisin sen varmasti kaidetta pitkin liukumisesta sekä mun luona ramppaavista ystäväpojista, jotka auttavat mua milloin minkäkin asian kanssa.
Huutonaurajat tuntitolkulla sitä samaa ulinaa joka keskiviikko ja viikonloppu. "Me nauretaan ja pidetää hei hauskaa".
Juu juu, mutta kun te asutte vaan sitä omaa kämppäänne niin sen elämisen pakkokuuntelu ei pitäisi kuulua naapurin asumiskustannuksiin mitenkään. Ai et ajatellut?
Sain kylläkin jo valitukset.
Naapurin 40v nainen itki, että juhlista pitää kertoa. Äiti ja isä kävivät luonani kahvilla sunnuntaina klo 13.
Voisin kai pistää vessapaperia pönttöön ennen pommikoneita...
Hyräilen myös mahdollisesti vääriä biisejä.
Koira kuorsaa ja maiskuttaa.
Asutaan ok-talossa, mutta varmaan siitä että koira on aika kova kailottamaan tuossa pihalla, ja tosi usein meillä on tuli tuossa grillilaavulla, savuhaittaa siis varmaan olis.
isossa kerrostalossa saatiin lappu:
-kun irrotin tapetteja seinästä, mikä suht hiljaista hommaa! samalla joku toisaalla teki äänekkäämpää remonttia, mistä helkutista tiesi mun mitään tekevän!
-pahvinlajittelusta joku järjetön
Pahimmat kyylät ja juoruajat olleet n. 50-60 vuotiaita miehiä, mummot olleet aina kivoja.
Joskus sain heippalappuja moottoripyörästä ja autosta. Molemmille oli omat maksetut paikat mutta aina ne jotakin haittasi.
Kukahan se kyttää näitä "kyttääjämummoja"?
Meidän musisoivista lapsista, yksi heistä aloittaa joka lauantai aamu sellotreenit ennen kello kahdeksaa aamulla.
tunnetko kyseisen henkilön entuutestaan, kun tiedät että hän harrastaa tuollaista toimintaa?
Varmaan suihkussa käynnistä, teen vuorotyötä. Yksi mummeli aikanaan valitti liian aikaisesta suihkussa käynnistä.
Ei mummot pelkästään välttämättä aina ole kyyliä. Esimerkiksi mun naapurissa seinän takana asuu nuori nainen, jolla kävi vuosi sitten ahkerasti porukkaa juhlimassa, ja naamat vilkkuivat parvekkeeltaan meidän puolellemme, ja juttelivat siellä kovaan ääneen kuinka meillä on aina verhot kiinni eikä valoja ikinä ole päällä.
1. Pidän verhot kiinni, koska en halua tuntea itseäni akvaariossa asuvaksi kalaksi, jota uteliaat sitten kyyläävät.
2. En pidä valoja päällä kun nukun, tai on valoisaa.
Ja joo, nämä ovat taaskin näitä kerrostalon ihanuuksia, mutta kuulema omistusasunnoissa nämä kyyläävät ihmiset voivat olla jopa vieläkin pahempia. Siltikin tuo on todella ärsyttävää, koska siinä loukataan jo jokaisen yksityisyyttä. Eivät edes ovea ole avanneet, jotta voisi sanoa asiasta päin naamaa, eivätkä paljon tule vastaan jotta voisi sanoa. Mutta kai tämä on sitten ihan normaalia touhua joillekkin, että kaikkea vaan tehdään eikä teoista kuitenkaan oteta vastuuta.
Niinä viikkoina kun lapset ovat minulla: lasten äänet (kuopus 3v herää joka aamu kuuden maissa).
Kun lapset ovat isällään niin valituksen aihe tietenkin seksiäänet.
Vierailija kirjoitti:
isossa kerrostalossa saatiin lappu:
-kun irrotin tapetteja seinästä, mikä suht hiljaista hommaa! samalla joku toisaalla teki äänekkäämpää remonttia, mistä helkutista tiesi mun mitään tekevän!
-pahvinlajittelusta joku järjetön
Yritit hämätä mua, kun aloitit oman metelöintis samaan aikaan kun naapurissa.rempattiin. Et vaan pysty huijaamaan mua!
No varmaan soittaisi poliisit, kun välillä takaoveni kautta hiippailee mies joko aamuvarhain tai iltamyöhään. Onneksi sillä puolen ei tällä hetkellä asu ketään, saattaisi joku oikeasti soittaa jos näkisi.