Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelin kaiken flirtin itse :(

Vierailija
18.01.2015 |

Tapasin baarissa erään komean miehen. Juttelimme koko illan ja hän vaikutti todella mukavalta ja fiksulta. Pyysin hänen numeroaan, jotta voisimme tavata myöhemminkin - kavereina. Kävimme kahvilla ja taisin ihastua tähän mieheen. Minusta tuntui, että hän olisi flirttaillut kanssani ja se sekoitti päätäni vielä enemmän. Kerroin kahvitteluista ja ihastuksesta kaverilleni, joka tietää ko miehen. Kaveri naurahti ja sanoi miehen olevan homo. En uskonut vaan sovin miehen kanssa, että hän tulee luokseni tekemään ruokaa kanssani. Minusta edelleen tuntui, että välillämme olisi ollut kipinöitä. Söimme ja joimme muutaman lasin viiniä. En tiedä johtuiko se viinistä mutta suutelin häntä. Mies hämmentyi ja sanoi olevansa homo. Hän pahoitteli jos kuvittelin välillemme muuta mutta hän ei pidä naisista ja haluaisi olla vain kaverini. Tunsin itseni totaaliseksi idiootiksi. Olin varma, että meillä oli jotain mutta kuvittelin kai kaiken. Hävettää niin paljon vaikka mies suhtautui ymmärtävästi ja "unohti" asian pian.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainoa nainen, joka kuvittelee kaikenlaista. 

Vierailija
2/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huikeata, että olet niin hyvä tyyppi, että mies halusi todella olla ystäväsi, ei ollut pesän perässä! Ja mitäs tuosta, ei kannata harmitella ette mistä saa, koska eikerran ole mahdollusta, et ainakaan kenellekään toisele naiselle siinä kisassa häviä. Arvosta ystävyyttänne" Joskus vielä nauratte tälle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:27"]Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainoa nainen, joka kuvittelee kaikenlaista. 

[/quote]
Tuskin ensimäinen ja viimeinen mutta silti hävettää. Harmittaa myös, että niin mukava mies on homo. Ap

Vierailija
4/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:31"]Minusta on huikeata, että olet niin hyvä tyyppi, että mies halusi todella olla ystäväsi, ei ollut pesän perässä! Ja mitäs tuosta, ei kannata harmitella ette mistä saa, koska eikerran ole mahdollusta, et ainakaan kenellekään toisele naiselle siinä kisassa häviä. Arvosta ystävyyttänne" Joskus vielä nauratte tälle. :)
[/quote]
Toivottavasti! Tuskin joo homo olisi pillun perässä. :) ap

Vierailija
5/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:27"]Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainoa nainen, joka kuvittelee kaikenlaista. 

[/quote]
Tuskin ensimäinen ja viimeinen mutta silti hävettää. Harmittaa myös, että niin mukava mies on homo. Ap
[/quote]
Ymmärrän. Tsemppiä tämän kanssa! ;)

Vierailija
6/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin kaikenlaista työkaverinaisesta. Flirttiä oli mut taisi olla pelkkää sitä.

Vierailija
7/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ettet mies saa*

Vierailija
8/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi tuli ilmi nyt eikä myöhemmin, kun olisit ehtinyt rakastua.

Vierailija
9/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:35"]Minäkin kuvittelin kaikenlaista työkaverinaisesta. Flirttiä oli mut taisi olla pelkkää sitä.
[/quote]
No flirttihän voi olla viatonta mutta jos on homo, niin tuskin edes flirttaili mulle. :( ap

Vierailija
10/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, sait ilmeisesti miehestä silti ystävän ja ystäviä ei ole koskaan liikaa!

Vierailija
11/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:44"]Mutta hei, sait ilmeisesti miehestä silti ystävän ja ystäviä ei ole koskaan liikaa!
[/quote]
Onneksi! Olisi ollut aika surkeeta menettää hänet tämän vuoksi. Ap

Vierailija
12/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt useinkin niin, että naiset sanovat ensin haluavansa tavata kavereina, mutta sitten alkavat kuitenkin haluta jotain muuta ja pahastuvat kun olen jo heidät sijoittanut "vain kavereita"-kategoriaan (kun niin jo alussa sovittiin) ja siirtänyt katseeni (ja mielenkiintoni) toisaalle. Olette outoja.

Vierailija
13/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheytä se!!!

Vierailija
14/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:35"]Minäkin kuvittelin kaikenlaista työkaverinaisesta. Flirttiä oli mut taisi olla pelkkää sitä. [/quote] No flirttihän voi olla viatonta mutta jos on homo, niin tuskin edes flirttaili mulle. :( ap

[/quote]

Viatonta flirttiä? Ei ainakaan mun elämässä. Flirtti tarkoittaa AINA jotain.

Vierailija
15/15 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset luuskat kuvittelevat itsestään liikoja, ovat aikuispissiksiä  ja leikkivät prinsessaleikkejä.

Olet siis normaali suomalainen kanttura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi