Onko kenelläkään muulla n 50v naisella vauvakuumetta?
Ja mummoksi tuloa joutuu vielä odottamaan varmaan parikymmentä vuotta. Onko normaalia, että tässä iässä on vauvakuume?
Kommentit (17)
Kyllä kai se voi olla. Saattaa johtua jostain eri asiasta kuin siinä 30-35 -vuotiaana.
Vauvakuume on joku nykytermi. Voihan ihmiset tykätä vauvoista ilman mitään sen kummempaa. Se on normaalia.
Olen aina rakastanut vauvoja. :) Nyt ei itselle enää niitä kiitos, mutta pitää hankkiutua johonkin niitä hoitamaan.
Minä sain vauvan 50-vuotiaana, olen siitä onnellinen. En tunne itseäni vanhaksi.
Ei, sulla on mummokuume, jota luulet vauvakuumeeksi.
Mutta älä silti painosta lapsiasi. Nykyään moni haluaa lapsia vasta lähes kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vauvan 50-vuotiaana, olen siitä onnellinen. En tunne itseäni vanhaksi.
Miten hän sai alkunsa jos saa kysyä ? Ihan naturel ?
Vierailija kirjoitti:
Mutta älä silti painosta lapsiasi. Nykyään moni haluaa lapsia vasta lähes kolmekymppisenä.
Miten niin "vasta". Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti ja sitä ennen ollaan aivoista vielä keskenkasvuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sai alkunsa jos saa kysyä ? Ihan naturel ?
Kyllä ihan vielä meillä molemmilla hormonitoiminta pelaa. Ollaan hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
En painosta. Lapseni on vasta yläkoulussa eli mummohommiin menee vielä kauan.
Olen 49-vuotias eikä todellakaan ole vauvakuumetta! Tyttäreni on raskaana joten musta tulee kohta mummo, vaikka olisin ollut ihan tyytyväinen vaikka en olisi koskaan saanut lapsenlapsia. En ole koskaan ollut sen kummemmin vauvojen/lasten perään, hankin vaan aikoinani lapset kun jotenkin se tuntui kuuluvan asiaan. Lapsiani tottakai rakastan.
Siinä vaihdevuosien kynnyksellä voi olla tilapäinen pudotus jolloin vähän höpsähtää mutta korjaantuu kunhan elimistö pääsee tasapainoon muutosten kanssa.
Minulla ei kyllä ollut 50v vauvakuumetta. Olin onnellinen siitä, että lapset alkoivat olla sen verran isoja, että pääsi itse jo vähemmällä (4 lasta).
Tykkään kyllä vauvoista ja lapsista, mutta rajansa siinäkin. En ikinä enää jaksaisi pikkulapsi arkea tuossa iässä, yövalvomisista puhumattakaan.
On luojan lykky, ettei tuossa iässä enää yleensä saa lapsia.
Eikä kyllä ole lapselle kiva, jos vanhemmat on lähempänä 70v, kun lapsi pääsee ripille. Monen rippilapsen isovanhemmatkaan ei ole tuon ikäisiä ,saatika lapsen omat vanhemmat.
Up