Missä peseydyitte kylpyhuonerempan aikana?
Meillä kohta kylpyhuoneremppa ja pesujärjestelyt ihan hukassa. Ei olla oikein ystävystytty naapureiden kanssa, eli sinne ei oikein kehtaisi mennä, lähimpään uimahalliin 10km, sieltä pois kävellessä tulisi hiki uudelleen/ maksettaisiin busseja 6.60 per nuppi + uimahallimaksu eli aika tyyristä. Mitä muita vaihtoehtoja keksisitte, vai pitäisikö ystävällisesti kysellä naapureilta jos heille voisi tulla pari kertaa viikossa peseytymään + voisi saada uusia ystäviä
Tai sitten perustetaan oma suihkuralli ja kierretään miehen kanssa kilpaa naapuruston suihkuja :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:51"]
Me käytiin joka toinen päivä lähistöllä asuvan appeni luona suihkussa tai saunassa, ja joka toinen päivä pestiin kainalot vessan lavuaarissa. Periaatteessa meillä molemmilla olis ollut myös töissä mahdollisuus käydä suihkussa. Lapsia ei ollut tuolloin. Eikö teillä asu ketään tuttua lähistöllä??
[/quote] en hakua että kukaan käy mun suihkussa ja en itse halua käydä kenenkään suihkussa, sitä varten on uimahallit ja meillä oli väliaikaiset pesutilat.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:52"]
Me ajettiin joka toinen ilta uimahalliin 50km ja välillä käytiin ystävillä/sukulaisilla 10km säteellä. Tämä oli talviaikaa. Meillä oli muutaman päivän pyttykin pois ja minä kello neljä yöllä marssin lumihankeen tarpeilleni ja peittelin ne. Mies avasi oven ja losotti suoraan rapun viereen. Että ärsytti. Toisella remonttikerralla (eri talo kylläkin) oli kesä ja uimarannalla järvessä peseydyttiin. Plus ne ystävät ja sukulaiset.
[/quote] hommasin keltaisen sankon ettei tarvi yöllä lampsia pihan poikki konttiin, tuli vaan kerran sakeampaa
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:56"]
Meillä on alakerrassa pikkuvessa. Siellä pöntön päällä alapesu ja lavuaarissa kainalot ja kasvot. Suihkussa käytiin pari kertaa viikossa joko mun vanhemmilla tai miehen vanhemmilla. Jos tällaista mahdollisuutta ei olis ollut, olisumme muuttaneet evakkoon jonnekin remontin ajaksi. Eikö ole vessaa ollenkaan? Miten ajattelitte pärjätä ilman? Jos veski löytyy niin sitten ei ongelmaa.
[/quote] vessa ei oo ongelma jos asuu kerrostalossa, taloyhtiö järjestää esim kontin, itse käytin myös pesuhuoneen vessaa. Sangot on olemassa.
Taloyhtiön saunatiloissa sain käydä aamuisin suihkussa. Remppa tosin tehtiin muutamassa päivässä joten ei tullut siellä saunatiloissa käytyä kuin yhtenä aamuna. Sen lisäksi pesin tukkaa ja kainaloita keittiön lavuaarissa ja kävin kerran äitini luona suihkussa. Silloin olin yötä äidillä koska vessanpyttyni oli vuorokauden käyttökiellossa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:46"]
Siis onko teillä oikeesti vaan yks kylpyhuone? :D
[/quote] oikeesti jos olisi kaksikin niin kumpikin olisi rempattu. Oikeesti asun Hgissä ja oikeesti mulla ei oo yhtään putkiremppa velkaa, maksoin hetoi kun sai maksaa plus keittiöremontin teetin ja senkin maksoin heti, ihan oikeesti.