Mieheni fanittaa 17v teininäyttelijää
Chloe Morezia vai kuka hän onkaan... Kuulemma niin "seksikäs" Kick Ass -elokuvissa. =/
Taitaa olla pedari...
Kommentit (30)
En ollut kuullutkaan hänestä, googlasin ja minusta näyttää ikäistään nuoremmalta. Todella erikoiset kasvot.
Lol, mitä väliä? Itse olen 17 ja saatan vähän fanittaa Kim Coateksen hahmoa soassa. Hyvä näytteliä, hyvä hahmo ja suht. hyvin säilynyt ulkokuori. Fanitan muitakin näyttelijöitä iästä ja sukupuolesta riippumatta. Kaktus pois perseestä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:38"]
Lol, mitä väliä? Itse olen 17 ja saatan vähän fanittaa Kim Coateksen hahmoa soassa. Hyvä näytteliä, hyvä hahmo ja suht. hyvin säilynyt ulkokuori. Fanitan muitakin näyttelijöitä iästä ja sukupuolesta riippumatta. Kaktus pois perseestä.
[/quote] No vähän ärsyttää, kun sivuhistoriasta löyty haku, jossa kyseisen näyttelijättären näköinen seksinukke. Ap
Taitaa olla muutenki hyvä parisuhde kun pitää sivuhistoriat kyylätä läpi
Mieheni ei ikinä sanoisi toista naista seksikkääksi. Jos jotain naista katsookin netissä, huolehtii kyllä ettei tule minun tietooni.
En itsekään kuuna päivä sanoisi miehelleni jotain toista miestä seksikkääksi.
No onpa baby face. Miehesi ei taida olla kovin kiva, kun piti sullekin kertoa :(
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:38"]
[/quote] No vähän ärsyttää, kun sivuhistoriasta löyty haku, jossa kyseisen näyttelijättären näköinen seksinukke. Ap
[/quote]
:D Auts. Hahaha
Chloe Moretz on todella ällöttävän ja ruman näköinen, sekä huono näyttelijä. Kick ass elokuvissahan on 12-vuotias?! Ei 12v. ole seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:35"]Chloe Morezia vai kuka hän onkaan... Kuulemma niin "seksikäs" Kick Ass -elokuvissa. =/
Taitaa olla pedari...
[/quote]
Minkä ikäisiä olette?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:35"]Chloe Morezia vai kuka hän onkaan... Kuulemma niin "seksikäs" Kick Ass -elokuvissa. =/ Taitaa olla pedari... [/quote] Minkä ikäisiä olette?
[/quote] Mä 31v ja mies 36v. Ap
Ctrl+Shift+Del tyhjentää sivuhistorian.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"]
Chloe Moretz on todella ällöttävän ja ruman näköinen, sekä huono näyttelijä. Kick ass elokuvissahan on 12-vuotias?! Ei 12v. ole seksikäs.
[/quote]
laitappa oma kuvas jakoon, niin katotaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:48"]
[/quote]
laitappa oma kuvas jakoon, niin katotaan.
[/quote] En laita, mutta kyllä voisin laittaa, en ole ruma.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:35"]
Chloe Morezia vai kuka hän onkaan... Kuulemma niin "seksikäs" Kick Ass -elokuvissa. =/
Taitaa olla pedari...
[/quote]
No niin ja sit pieni muistutus että 17 vuotiasta saa paneskella ihan laillisesti jos vaan antaa pesää eikä ole kyseisen neidin opettaja tai muutenkaan missään vastaavassa suhteessa naitavaan neitoon.
Ainahan se on näin mennyt. Miehet kuolaa nuorempia, naiset vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:43"]
Mieheni ei ikinä sanoisi toista naista seksikkääksi. Jos jotain naista katsookin netissä, huolehtii kyllä ettei tule minun tietooni. En itsekään kuuna päivä sanoisi miehelleni jotain toista miestä seksikkääksi.
[/quote]
Miksi? Kyllä meillä on monestikin sanottu toisia ihmisiä seksikkääksi. Ei se meidän parisuhdettamme hetkauta mihinkään. Me olemme toisenme valinneet ja koemme molemmat saaneemme oikean löydön. Jos minä tai mies näemme erityisen kauniin tai seksikkään naisen, niin kyllä siitä toiselle sanotaan. Ihan kuin kauniista auringonlaskusta tai erikoisen värisestä kukasta.
Hahaa!