Nuoret naiset uskaltavat näyttää naisellisuutensa, vanhat ei?
Johtuuko selfie/belfie-villityksistä vai mistä, mutta miehenä olen pistänyt ilokseni merkille, että suomalaiset nuoret naiset panostavat ulkonäköönsä. Näyttävät todella hyvältä, eivätkä häpeile näyttää sitä. Harmittaa oikein, kun omassa nuoruudessani tytöillä oli korkeintaan hiekkapestyt farkut ja suurimmalla osalla tuulipuvut/verkkarit! Mistään mielettömistä hiuksista, ripsistä, treenatuista pepuista jne. ei osattu edes unelmoida. :( Toivottavasti nuoret miehet tajuavat mitä kaunottaria heidän ympärillään nykyisin pyörii. Maksaisin sievoisen summan rahaa, jos saisin olla nuori taas fitnesspimujen ja peppumuodin aikakaudella! Ei viitsi enää setämieheksikään heittäytyä joten varttuneemmat naiset, voisitteko ottaa kerrankin mallia nuoremmistanne ja panostaa edes hieman enemmän ulkonäköönne? Hyötyisitte itse eniten saadessanne miesten päät kääntymään ja makuuhuoneet säkenöimään himosta. Keski-ikäiset miehet pukeutuvat jo ns. maailmanluokan tyyliin, mutta varsinkin keski-ikäiset naiset laahaa pahasti perässä ulkonäköön liittyvissä asioissa. M43
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:54"]Tosissas? Kyllä naisellisimmat naiset löytyy vanhoista naisista. Joskin ovat tietysti ryppyisempiä. Itseä ei yhtään miellytä tämä nykyinen trikoot (tai jos on oikein panostanut niin mustat pillifarkut) ja lenkkarit, tukka poninhännällä -tyyli. "Vanhoilla" 30+ naisilla on hameita, saappaita, korkokenkiä, hyvin istuvia takkeja, kynnet laitettu, koruja, hiukset auki jne, jne. Kaipa sitä vaan aina kaipaa jotain muuta kuin mitä on tarjolla :D [/quote] Aijaa. Niitä mekko/saapas tyylejä kyllä harvoin näkyy +30 naisilla. Olen sitten varmaan sokea.
[/quote]
Mulla näkyy useinkin. 4-kymppinen mieheni kun pitää siitä tyylistä ja 4-kymppinen olen itsekin.
Monesti keski-ikäiset naiset saavat vaan vittuilua ulkonäöstä, ja sitten ne eivät edes uskalla laittautua paremmin, koska pelkäävät että saavat silti huonoja kommentteja, vaikka olisivat parhaansa yrittäneet. Sitten sitä vasta pettyykin.
Kun katson jotain nuoruuden kuviani, minulla tosiaan oli mielettömät hiukset. ;)
Ap:n kannattaisi perehtyä edes hieman omaan historiaansa. Silloin kun sinun (ja minun) ikäluokkasi oli teini-iässä ja nuoria aikuisia, Suomessa oli vielä yhtenäiskulttuuri ja ulkonäössä arvostettiin erilaisia asioita.
Katsopa kuvia 80-luvulta verraten niitä nykyaikaan. Mikä ero? 80-luvulla naisilla oli vielä vaatteet päällä. Olisi ollut kummallista, jos olisi pukeuduttu niin kuin nykyään että naisella pitää esim. Juhlapukeutumisessa olla ainakin toiset raajat paljaana, mielummin kaikki. Rintaliivien näkyminen oli ihan nou-nou ja jos vaikka "sivutissiä" olisi näkynyt = huorahtava nainen. Ei yksin kertaisesti ollut soveliasta esitellä itseään niin kuin nykyään.
kuinka luulet, että nyt voisimme, kun on kasvatettu peittamään itsensä, eikä näyttämään kaupalliselta naiselta?
Voi ap. Olen jo keski-ikäinen, sellainen sopivan pehmeä nainen. Mieheni ei ole menettänyt kiinnostusta minua kohtaan. Pukeudun niinkuin itseni mielestä parhaalta ja kauniilta tuntuu. Jos laittaisin legginsit ja saappaat, olisin vain koomisen näköinen.
Meille keski-ikäisille on ihan kauniita ja naisellisia vaatteita, mutta vartaloni ei ole samanlainen, kuin se oli vielä 20v sitten. Olen ihan normaalipainoinen, mutta toki takapuoleni ja rintani jo roikkuvat.
Mieheni on saman ikäinen kuin minä, ei senkään iho ja takamus ole enää samanlainen kuin tavatessamme 30 v sitten. En edes meikkaa, ripsiväri on ainut mitä tarvitsen. Ihoni on puhdas ja tasainen, ei se parane yhtään meikkikerroksella, päinvastoin. Aika aikaansa kutakin.
Katso peiliin AP niin mitä näet sieltä.
No jaa. Minä pukeudun tyylikkäästi ja naisellisesti, meikkaan ja olen muutenkin aina huoliteltu. Ei se ole hyödyttänyt kyllä millään tavalla. Makuuhuoneessa ei ole ollut toimintaa kolmeen vuoteen, enkä kyllä saa mitään siitäkään että päät kääntyy. Mutta mä olenkin jo niin vanha että se johtuu varmaan siitä.
N37
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:19"]
No jaa. Minä pukeudun tyylikkäästi ja naisellisesti, meikkaan ja olen muutenkin aina huoliteltu. Ei se ole hyödyttänyt kyllä millään tavalla. Makuuhuoneessa ei ole ollut toimintaa kolmeen vuoteen, enkä kyllä saa mitään siitäkään että päät kääntyy. Mutta mä olenkin jo niin vanha että se johtuu varmaan siitä. N37
[/quote]
Höpö, nainen 37 ikäisenä on parhaimillaan, jos et usko, niin tulen kehumaan sinua.
Ap on niitä miehiä, jotka tuijottelevat teinityttöjä, ei ollenkaan ikäisiänsä naisia, eivätkä tajua että ovat jo itse hieman vanhempia. Miehen työkaveri, on jo lähes 60, läähättää 16-vuotiaiden perään. Aika säälittävää.
Itse olen 47-vuotias. Mulla on pitkät puoleen selkään ulottuvat kiharat hiukset ja ne ovat lähes aina auki. Kuljen aina mekoissa tai hameissa, muutaman ketran vuodessa jalassa voi olla housut. Töissä aina korkkarit ja talvella hameen kanssa mieluusti korkeakorkoiset saappaat. Meikkaan hillitysti, mutta meikkaan lähes aina. Käännen päitä ja nautin naisellisuudestani. Mutta minäpä olen sitä mieltä, että harva itseni ikäinen mies on yhtä huoliteltu.
Oon 19v enkä todellakaan pukeudu niiku muut oman ikäset persefarkku/lisäkemuijat joilla on mielessä vaa se et mitä tiukemmat vaatteet sen parempi. Ostan naisellisia kauniita vaatteita enkä kulje massan mukana. Ja todellakin saan katseita usein,johtuu ehkä siitä etten näytä samalta kuin kaikki teinit nykyään ja olen perusnätti. Ärsyttää kun kaikki näyttää ihan samalta oli sitten 15v tai 19v,sama pukeutumistyyli kaikilla. Ja mikä trendi on muka käyttää converseja talvella tuolla loskassa?? En ymmärrä,oon varmaan sitte tosi erilainen. =D ja sama myös kun kuljetaan takki auki joku napapaita päällä. Ja kovassa pakkasessa ilman pipoo?? Pelkääkö ne että niiden hiukset menee jotenki "pilalle"??
Minäkin olin upea parikymppisenä. Nyt nelikymppisenä ei enää kroppa kestä sellaista pukeutumista, eikä se toisaalta enää ole tyylikästä tässä iässä ja asemassa. Naisellinen pukeutuminenkin on makuasia: jos sillä tarkoitetaan ripsipidennyksiä, törkeää määrää meikkiä, tuksutukkaa, legginsejä, pitkiä saappaita, minihametta ja leoparditoppia, niin ei kiitos. En myöskään kaipaa katseita sellaisilta miehiltä, jotka tuosta tyylistä tykkäävät.
Muuten voit pitää mielipiteesi, mutta repesin kyllä tuolle, että keski-ikäiset miehet pukeutuisivat ns. maailmanluokan tyyliin. Siis missä? :D
Minusta tämä on noloa ja pinnallista. Joka puolella pyörii bimboja, jotka käyttävät salipelleilyn lisäksi peilin edessä tunteja päivittäin, ja esimerkiksi kirjastoon ei eksytä edes vahingossa.
Juu on tosi sexyä kun tikkunaiset ostaa perskorostus housut ja täytetakapuolella varustetut alkkarit. Superloniperse se monella on.. vastahan niitä pöksyi myytiin satoja viikossa. Ja toiset toppaukset rintaliiveissä. Ihmeellistä et muotoa ei löydy muista lihaksista..