Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua.... Ero tuli

Ero sekoitti
05.11.2021 |

Olen aivan hajalla ja sekaisin erosta. Mies ilmoitti pari kk sitten haluavansa erota... Asia tuli aika yllättäen ja minä en olisi missään nimessä halunnut erota. Olisin halunnut pariterapiaan.. Nyt sitten teen välillä kaikkea ns hölmöä esim latasin puhelimeeni deittisovelluksen????!!! Ja kävin kahvilla yhden tutun miehen kanssa josta en ole kyllä kiinnostunut... Tekisi mieli iskeä silmää joka toiselle vastaantulevalle miehelle.... Ja jään varmaan joitain vahingossa liian pitkään katsomaan... Kamalan noloa ja raskastakin.. Olen kuitenkin ihan aikuinen nainen ja lapsiakin... Miten saan itseni rauhoittumaan???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele. Entäs lapset.

Vierailija
2/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat seksiä ja laastarisuhteen erosi takia. Ihan normia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tuossa vaiheessa. Olen ehkä kuukauden sinua edellä tällä samalla tiellä. Tunteet on hirveää vuoristorataa, mutta niin niiden kuulemma kuuluukin olla tässä vaiheessa. Ajattelen että ensi kesänä olen ehkä jo vähän onnellinen. Ja ehkä vähän viisaampi.

https://kotiliesi.fi/terveys/parisuhde-ja-seksi/kuinka-kauan-kestaa-sel…

Vierailija
4/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, välttäisin sitä uutta suhdetta. Minäkin luulin ehkä kuukausi takaperin että olisin jo valmis. 😂 nyt käyttäydyn kuin mielipuoli, saatan itkeä ja nauraa täällä peräkkäin ja sitten taas vähän itkeä ja kohta olen niin vihainen että voisin tappaa exän paljain käsin jos olisi lähellä. Olisi todella noloa jos tässä olisi joku uusi jolle olisi tullut selitettyä että juu juu olen päässyt erosta yli. Eri asia sitten joku hoito, jos sellaisista tykkää, itse en.

Vierailija
5/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Muistakaa että puhutte deitti kumppaneille asioiden oikeilla nimillä, ettei siihen vastapuoleen satu väärinymmärryksen takia. Erosta selviää, toisilla se vie vähän aikaa ja toisilla kauemmin. Pysykää vahvoina, ero ei ole maailmanloppu vaikka nyt se teistä siltä tuntuisikin.

Vierailija
6/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinä ihana ihminen, kiitos... Juuri näin se taitaa olla... Olen ollut 2v ilman seksiä, mies ei ole halunnut... Sitten tuli tämä eroilmoitus... Naiseus on kärsinyt kovan kolauksen ja seksiä tekisi niin paljon mieli että kohta ei kestä enää.. Ap

Vierailija
7/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman, erosta vuosi ja avioero astui voimaan kuukausi sitten. Mies jätti, onneksi meillä ei ole lapsia. Pikkuhiljaa olen rakentanut itselleni uuden elämän, mutta välillä on ollut tosi rankkaa. Tunteet ja ajatukset ovat menneet kuin hurrikaani mun läpi, viha ja rakkaus. Uskon että huomenna on parempi päivä 🌈

Vierailija
8/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman, erosta vuosi ja avioero astui voimaan kuukausi sitten. Mies jätti, onneksi meillä ei ole lapsia. Pikkuhiljaa olen rakentanut itselleni uuden elämän, mutta välillä on ollut tosi rankkaa. Tunteet ja ajatukset ovat menneet kuin hurrikaani mun läpi, viha ja rakkaus. Uskon että huomenna on parempi päivä 🌈

Tämä myrsky pään sisällä on kyllä jotain aivan uskomatonta. En ole ikinä kokenut mitään tällaista.

Vierailija
9/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinä ihana ihminen, kiitos... Juuri näin se taitaa olla... Olen ollut 2v ilman seksiä, mies ei ole halunnut... Sitten tuli tämä eroilmoitus... Naiseus on kärsinyt kovan kolauksen ja seksiä tekisi niin paljon mieli että kohta ei kestä enää.. Ap

Opettele antamaan anteeksi itsellesi ja exällesi. Se on ensiaskel. Anna kaikkien tunteiden tulla, vihan, katkeruuden, ikävän, surun, helpotuksen, seksin ja läheisyyden kaipuun. Ymmärrä että olet rakastanut, sinua on rakastettu, ja nyt ero tuli. Siitä selviää. Sinä saat haluta seksiä, sinä saat kaivata hellyyttä. Ajattele mennyttä suhdettasi yhtenä sivuna elämän kirjassa. Nyt on aika kääntää uusi sivu ja kirjoittaa siihen jotain uutta. Kirjoita siihen vain hyviä kokemuksia ja asioita.

Vierailija
10/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti menee vaan nukkumaan....

Vierailija
11/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseudessasi ei ole mitään vikaa. Saat harrastaa seksiä estoitta nyt, älä häpeä haluasi. Itse olet varmaan ihana ihminen. Anna mennä vain äläkä enää pidättele. Näe itsesi kauniina ja haluttavana.

Vierailija
12/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan laitat lihan hytkymään.

Vierailija
13/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitapa sinä ap tyhmä ja sokea, kun et huomannut, ettei miehesi enää välitä sinusta pätkääkään.

Ainahan naiset ovat varmoja, ettei toi mun mies koskaan pettäisi  minua, ja jos pettää lähden heti lätkimään.

Nyt lähtikin mies lätkimään ja ap:n kertomuksen perusteella muka  aivan yllätteän.

Ja toisekseen aloitus on niin puhdasverinen trolli kuin vaan olla voi.

Ja huono ja helppo trolli, keksityn tarinan läpi näkee heti, ainakin tervejärkinen ihminen.

Vierailija
14/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sä ansaitsit tuon eron, ap.   Olit liian varma miehestäsi.

Ja koeta seuraavalla kerralla kirjoitella edes hiukan uskottavampi provo.

Vierailija
15/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol.  Ap:n porvoolainen ero!

Vierailija
16/17 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poimii jyvät akanoista tässäkin keskustelussa, kiitän kanssakokijoita. itsellä erosta 4kk ja jotenkin paniikki meinasi alkaa taas jo alusta. Suru, pelko,viha, yksinäisyys, kaipaus, rakkaus, toivo, ja mitä kaikkea tässä nyt on. Ota takaisin, älä ota. En ota. Ottaisin. Enkä. Vähän vaan. Se kaikki mitä oli, Se kaikki mitä ei ollut. Kuka yltää samaan, ei kukaan. Kaikki. Kuka vaan. Kuka olen?

Vierailija
17/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele. Entäs lapset.

Vaikea ajatella kun aivot on solmussa.. Ja ei lapsilla ole mitään hätää. Heille ei ole vielä kerrottu erosta, eikä kerrotaan vielä pitkään aikaan kun vanhimmalla ysiluokka menossa että saa keskittyä kouluun ja suunnitella jatko-opintoja rauhassa. Meillä on kotona ihan tavallista ja rauhallista. Ei tapella eikä riidellä miehen kanssa. Voidaan jopa istua lähekkäin ja halata. Ollaan siis hyvissä väleissä... Pikku hiljaa sitten eri asunnot ja muut asiat. Ensin täytyy itse sulatella asiaa jotta voi sitten olla lapsille tueksi. Ihan muuten sentään toimin normaalisti eli vain tämä ihmeellinen miesten iskemis vimma... 😳Ap