Eikö tämä tupakanhimo lopu koskaan?
Lopetin kun aloin odottaa meidän tyttöä. Tytär on nyt puolivuotias eli olen ollut ilman tupakkaa jo 15kk.
Lopetin ilman korvaustuotteita ja olin polttanut 7v.
Ärsyttää kun tämä tupakanhimo on vieläkin tallella ja vielä jokapäivä. Tekisi mieli vaan marssia läheiseen R-kioskiin ja ostaa aski Westin punaista ja pistää palamaan. Lapsen takia en voi, enkä aijo. Loppuuko tämä himo koskaan?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:23"]
Itse olen ollut polttamatta yli 3 vuotta ja edelleen tekee tupakkaa mieli. Ei ihan päivittäin mutta viikottain.
[/quote]
Toivottavasti tämä tästä helpottaa. Kerran meinasin jo ostaa askin, mutta ajattelin että en halua työntää vaunuja tupakka huulessa. YÖK
[/quote]
No eiköhän tupakoitsija saa ihan itse päättää missä sen savukkeen sytyttää. Jos olet lopettamassa muiden kuin itsesi takia niin vaikeaa tulee olemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:27"]
Itse olin polttamatta 5 kuukautta, mutta kun otin alkoholia niin siitähän se taas lähti. Selvinpäin meni jotenkin ja sai hallitua himonsa, mutta humalassa ei enää. Saatanallinen myrkky ei voi muuta sanoa, ainakin tälläiselle selkärangattomalle.
[/quote]
En edes uskalla ajatella kuinka nopeaa retkahdan sitten kun pääsen ensimmäisen kerran viihteelle.. Kahvinkin jälkeen tekee mieli sytyttää. Ei olisi koskaan pitänyt aloittaakkaan koko touhua. Onneksi mieskään ei polta. -ap
Mulla meni himot ohi kun aloin haistaa sen miltä ihminen tuoksuu juuri tupakoituaan ja astuu huoneeseen. Hyi että, nolottaa että on haisuttanut monta vuotta ja nuorena ja kauniina haissut röökiltä. Ja toinen oli se kun maistoin uudelleen tupakkaa. Otin yhdet henkoset ja huh minkä makuista
Mä luulin kanssa, että viikossa parissa helpottaa. Lopetin kun tein positiivisen testin ja nyt alkoi rv 14 eli 10 viikkoa ollu melkein ilman ja joka päivä tekis mieli polttaa, ei helpota millään. Ainut syy miksi en polta en kasvava vatsa.