Ostatko koskaan niitä Fazerin Makea moka-hävikkikarkkipusseja vai pitääkö aina olla jotain parempaa?
Mulla ne on jääny jotenkin vähemmälle huomiolle, mutta oon aatellu alkaa tästä lähtien ostamaan pelkästään niitä pusseja viikonloppukarkeiksi.
Kommentit (33)
Oon ehkä kerran ostanut. Ihan hyvä pussi oli, mutta yleensä tulee aina ostettua vanhat tutut karkit.
Pitää olla parempaa, Fazerin sössöihin en koske.
Ostan vain tiettyjä makeisia, useimmiten irtokarkkilaareista ja mielellään ihan oikeasta karkkikaupasta.
Pandan hukkapusseja ostin jossain kohtaa, mutta enää en oo aina ees löytänyt niitä kaupasta, vaikka oon yrittänyt katsoa.
Liian korkea kilohinta, ykköslaatuisia saa edullisemminkin. Ja muiden valmistajien koe-erissä on yleensä parempia kuin noissa fasun rahastuspusseissa.
Se laku hävikkipussi on kyllä vähintään yhtä hyvä kuin suunnitellut pussit.
Hupsis jäätelö on parasta jäätelöä, mitä olen syönyt. Vaikka on jämäjäätelöä
Koska ne alkaa myymään sekundaleipiä? Nimeksi voisi tulla vaikka "hukkareissumies".
Vierailija kirjoitti:
Pandan hukkapusseja ostin jossain kohtaa, mutta enää en oo aina ees löytänyt niitä kaupasta, vaikka oon yrittänyt katsoa.
Aina välillä Pandan kakkoslaatusekoituksia (kirkas tarraetiketillinen pussi) näkyy Saiturinpörssissä ja Karkkitorilla. Kumpikin ketju tosin taitaa toimia lähinnä vain Uudellamaalla.
Aina kun näen niitä hävikkipusseja, ne on täynnä salmiakkia. Ei ole sen vuoksi tullut ostettua, kun tuntuu, että pussit täyttyy niistä karkeista, joita kukaan ei halua syödä, eikä vaan kakkoslaatua.
Koskaan maistanut. Ovatko ne mistään kotoisin?
Ja mikä on ap:n motiivi ostaa niitä? Hyvesignalointiko?
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain tiettyjä makeisia, useimmiten irtokarkkilaareista ja mielellään ihan oikeasta karkkikaupasta.
Onko karkkikauppoja muka vielä? Nimeä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Hupsis jäätelö on parasta jäätelöä, mitä olen syönyt. Vaikka on jämäjäätelöä
Onko se Hupsis-ukkojen tekemää?
.
.
.
.
En osata koskmaan mitään Faxerin tuotteita koska Reisumiehen bussi on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
En osta, koska ne maksaa liikaa siihen nähden, että on kyseessä hävikki.
Ei mun mielestä oo kallis, jos maksaa 1,75€/300g. Ap
Ostan useinkin, etenkin jos niissä sattuu olemaan hyviä karkkeja. Sisältöhän niissä vaihtelee, mutta onneksi pussin läpi näkee mitä niissä on.
Ja en tuntisi 2-laadun karkeiksi, jos en tietäisi.
Ostan kyllä muutenkin ensisijaisesti hävikkiruokaa ja poistotuotteita.
^ noin meille Kekkoslovakian pennuille opetettiin Tsekkoslovakialaisten toveri kommunistien toimesta, että kaikki menee aina pieleen, mitä yritättekin...
Vierailija kirjoitti:
^ noin meille Kekkoslovakian pennuille opetettiin Tsekkoslovakialaisten toveri kommunistien toimesta, että kaikki menee aina pieleen, mitä yritättekin...
Viisas ottaa oppia toisten mokailuista, tyhmä ei edes omistaan.
En osta, koska ne maksaa liikaa siihen nähden, että on kyseessä hävikki.