ei j"""ta! ovelle ilmestyi sitten kebabkuski..
.. joka ei uskonut ETTEN OLE tilannut kahta pitsaa ja rullakebabia ! :O yritti väkisin tunkea eteiseen hokien "tänne tilattu", lopulta lähti kun käskin soittaa siihen numeroon josta tilaus tehty. minulla oli vieläpä sylissä mehevän tuoksuinen vauva enkä uskaltanut mennä vaipanvaihtoon, koska silloin se tyyppi olisi varmasti ängennyt sisälle asti vaatimaan rahaa ruuista joita en tilannut! hetki sitten katsoin ikkunasta ja tuolla se pyörii pitkin pihaa puhelin korvalla..
mikä hitto on siinä, etteivät nuo osaa osotteita?! kaveri odotti kerran nälissään pitsaa ties kuinka kauan ja kun lopulta soitti perään, selvisi että kuski oli käynyt ovella jossa mieshenkilö oli ilmoittanut etteivät ole tilanneet. joten oli sitten vienyt pitsan takaisin !
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:47"]
Et ilmeisesti itse ole koskaan mokannut töissäsi?
[/quote]
Ero on siinä, että myöntää erehtyneensä. joku on vain antanut väärän numeron tai laittanut jonkun numeron väärin. Tai sitten on joku -kuja ja -katu samalla alulla mennyt sekaisin. Jos jos mokaa, ei se vaarallista ole, jos ei nyt aivoleikkausta tee (sitten ei kärsi mokata), mutta pitää osata myöntää, että tässä on tapahtunut joku erehdys. -joku muu kuin ap. Joku oli kerran varannut meidän asunnon numerolla pyykkivuoron ja isännötsijä väitti, että on teidän asunto, mutta ei suostunut näyttämään listaa. Me kun emme pyykkitupaa edes käyttäneet. Hallituksen pj sai asian selvitettyä ja sen jälkeen piti laittaa nimet asunnon numeron lisäksi.
Ap on ehkä niitä jotka haukkuu asiakaspalvelussa olijat aika herkästi...
Eipä ole ennen pitsan kuljettamista ja aivojen leikkaamista rinnastettu keskenään :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:47"]
[/quote]
mokaaminen on eriasia kuin se, että ei uskota asiakasta! vaan koetetaan tulla se h""in rulla kainalossa eteiseen, vaikka sanoin HETI avatessani että en ole tilannut mitään. olisi pyytänyt anteeksi ja poistunut, mutta jankkasi vain sitä "tänne tilattu? pitsa?"
"ap"
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:54"]
Eipä ole ennen pitsan kuljettamista ja aivojen leikkaamista rinnastettu keskenään :D
[/quote]
Ei ole rinnastettu, vaan kontrastit, että joissain töissä saa mokata ja joissain ei. Kyllä se on varmasti ahdistavaa, jos joku väittää että olet tilannut jotain mitä et ole ja koettaa tulla sisälle.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:47"]
[/quote]
mokaaminen on eriasia kuin se, että ei uskota asiakasta! vaan koetetaan tulla se h""in rulla kainalossa eteiseen, vaikka sanoin HETI avatessani että en ole tilannut mitään. olisi pyytänyt anteeksi ja poistunut, mutta jankkasi vain sitä "tänne tilattu? pitsa?"
"ap"
[/quote]
Se ehkä ymmärtänyt sua, hoono soomi?
Vittumaisille ihmisille tilataan yleensä kiusalla pitsaa ovelle. Ettet olisi ap suututtanut ketään? :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:09"]
Vittumaisille ihmisille tilataan yleensä kiusalla pitsaa ovelle. Ettet olisi ap suututtanut ketään? :D
[/quote]
en tietääkseni :D varsinkin kun on tuo 2kk vauva, en usko että kukaan tuttu pelleilisi noin
"ap"
Mä uskon osoitesekoiluun. Tyyliin pizza on tilattu osoitteeseen kauppakatu 17 X 656, mutta kuski on saanut osoitteeseeksi kauppakatu 70 X 656. Tai se on tilattu Karhunkujalle, mutta kuski on tullut Karhunkadulle.
Missäpäin oikein asutte, jos teilläpäin ei osata osoitteita?
Itse olen käyttänyt www.pizza-online.fi -palvelua (ei mainos), ja sitä käyttämällä ei oikein ole mahdollisuutta "vääriin" osoitteisiin, vaan ruoka tulee aina perille..
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:14"]
[/quote]
en tietääkseni :D varsinkin kun on tuo 2kk vauva, en usko että kukaan tuttu pelleilisi noin
"ap"
[/quote]
Mä kyl saattaisin tehdä jotain ilkeetä vaikka 30 vuotta vanhan vittuilun takia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:53"]
Ap on ehkä niitä jotka haukkuu asiakaspalvelussa olijat aika herkästi...
[/quote]
Kyllä muakin suututtais, jos tämä asiakaspalvelija tulis mun kotiini inttämään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:54"]
[/quote]
Eikä rinnastettu nytkään. Sehän oli juuri kommentin idea. Pitsan toimittaminen ei ole mitään aivokirurgiaa, eikä vaadi samanlaista tarkkuutta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:34"]Missäpäin oikein asutte, jos teilläpäin ei osata osoitteita?
Itse olen käyttänyt www.pizza-online.fi -palvelua (ei mainos), ja sitä käyttämällä ei oikein ole mahdollisuutta "vääriin" osoitteisiin, vaan ruoka tulee aina perille..
[/quote] olen tilannut muutama kerta tuota kautta, samasta pizzeriasta aina. Kaksi kertaa olen joutunut kuskille vääntämään rautalangasta puhelimitse että ovat väärän oven takana nyt pizzojen kanssa, koska minä olen minun oven takana eikä siellä näy pizzakuskia.
[/quote]
Täytyy olla kyllä aika epämiellyttävä henkilö senkin, joka kostaa samalla myös viattomalle osapuolelle (yrittäjälle), joka maksaa tapauksesta suurimmat viulut. Kuka idiootti tuollaista tekee?