Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ja miehen sopiva pituusero?

Vierailija
05.11.2021 |

Mielestäni n 20cm ja mies tietysti naista pidempi. Näyttää hyvältä, kun mies on selvästi naista pidempi. Esim 150cm nainen ja 170cm mies.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos saisi valita niin mieluiten mies on minua max 15-20cm pidempi. Ei tarvitse pahemmin varvistella eikä toisen kumarrella kun pussataan mutta mahdun miehen kainaloon.

Olen kyllä seurustellut itseäni reilun 30 senttiä pidemmän miehen kanssa eikä suhde siihen pituuseroon kaatunut, mutta minusta se oli hankalaa että toinen on paljon pidempi. Toisaalta pituus on jokaisella se mikä on ja sen kanssa on elettävä jos mies on muuten 10.

161cm

Ja max kuinka paljon lyhyempi...?

En nyt erityisemmin halua itseäni lyhyempää miestä, mutta toisaalta vaikka tahtoisinkin niin eipä heitä pahemmin ole tullut tavattuakaan. En itseasiassa näin äkkiseltään muista, että olisin tavannut ainuttakaan.. Muutaman suht samanpituisen kyllä tunnen ja he on muuten kaikki parisuhteessa. On olleet jo vuosia.

Vierailija
42/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos saisi valita niin mieluiten mies on minua max 15-20cm pidempi. Ei tarvitse pahemmin varvistella eikä toisen kumarrella kun pussataan mutta mahdun miehen kainaloon.

Olen kyllä seurustellut itseäni reilun 30 senttiä pidemmän miehen kanssa eikä suhde siihen pituuseroon kaatunut, mutta minusta se oli hankalaa että toinen on paljon pidempi. Toisaalta pituus on jokaisella se mikä on ja sen kanssa on elettävä jos mies on muuten 10.

161cm

Miksi ihmeessä pitäisi edes haluta itseään lyhyempi mies? Etenkin kun miehen pitäisi siinä tapauksessa olla jo oikeasti liki lyhytkasvuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm ja mieheni 184 cm, oikein sopiva pituusero.

Vierailija
44/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Met ollaan suunnilleen just saman pituisia ja kokoisia ja se on täydellistä, osuu kurvit ja huulet hyvin kohdilleen.

Vierailija
45/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana minulla mies 170cm, itse olen 167cm. Meille se oli ihan ok, mutta kyllä kuuli kaikenlaista kommenttia, kuinka olenkin pitkä tyttö, ainakin 180cm. En tiedä miksi tämmöinen oletus. Ja sitä minun pituutta kyseltiin miehen sukulaisten puolelta usein. Vaikka sanoin olevani 167cm, niin ei uskottu. Eräänlaista kiusaamista tuokin oli kyllä.

Kerran sitten mentiin miehen kanssa selät vastakkain ja tollot näkivät, että ollaan melkein saman pituisia. Kylläpä sitä taivastelua riitti.

Vierailija
46/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161cm

Miksi ihmeessä pitäisi edes haluta itseään lyhyempi mies? Etenkin kun miehen pitäisi siinä tapauksessa olla jo oikeasti liki lyhytkasvuinen.

Ei pidä haluta? Sinun ei pidä haluta pidempääkään. 

Ps. lyhytkasvuiseksi lasketaan alle 150cm. Sinä olet vielä kaukana siitä, lähempänä suomalaisten naisten keskimittaa ja pidempi kuin maailmanlaajuinen naisten keskimitta.

Vierailija
47/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä? Itse valitsen miehen hänen luonteensa perusteella.

t. N155cm, M147cm

Muista vastauksista päätellen et ole kuten kaikki muut naiset.

Vierailija
48/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,99 cm

Vierailija
49/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 cm meillä pituuseroa. Mies kantaa usein minua kun laiskottaa.

Vierailija
50/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aika merkityksetön seikka, mutta sanotaan 5-15cm. 20cm on jo liikaa omaan makuun. Ei se nyt mikään kynnyskysymys ole, lähtökohtaisesti vaan viehätyn enemmän keskipitkistä/lyhyehköistä miehistä.

N163cm.

Vierailija
51/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161cm

Jos mies on 15-20cm pidempi, ei tarvitse varvistella ja pussaaminen on helppoa kun miehen ei tarvitse kumarrella.

Mutta jos mies on 2-5cm lyhyempi, nainen joutuu kumartelemaan ja kaikki on hankalaa.

Vierailija
52/66 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies 160 cm ja hänen vaimonsa 185cm. Vaimo pidempi miestään jonkin verran.

Vierailija
53/66 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan puolison kanssa paritanssia, ja 20 cm pituusero alkaa olla jo vähän liikaa varsinkin kun lyhyemmällä on myös lyhyemmät jalat. Muuten ei mitään väliä kumpi on pidempi ja millä mitalla.

Vierailija
54/66 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein saman pituinen on paras minulle. Helpompi jutella ja halia.

Nii ja pussata

Vierailija
55/66 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 169cm ja mun aviomies on mua kaksi senttiä lyhyempi. En ole puolisoa valinnut pituuden perusteella vaan kyllä se oli miehen luonne joka vaikutti. 

Vierailija
56/66 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se tilastollinen 13,3 cm.

Kenenkään muiden kuin juuri  tuohon keskinäisen pituuseron mittaan mahtuvien (tai yltävien) seurustelu olisi siis ehdottomasti kiellettävä ja rikkomisensa seuraamuksilta mahdollisimman   ankaran  lain voimalla... Tapaukset olisi ilmiannettava mahdollisimman pian ja raportoitava heti (sen tekemättä jättämisen tulisi myös olla rangaistavaa)

Vierailija
57/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on miehen ja naisen keskimääräinen pituusero?

Vierailija
58/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse deittailin kerran 23 cm lyhyempää naista. Hän kerran mainitsi, että meidän välillä on juuri sopiva pituusero. Lol! Toisaalta olen tapaillut erästä toista, jonka mukaan meidän noin 8 cm pituusero oli myös juuri sopiva, joten mene ja tiedä. 

Vierailija
59/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin amatsoonin, yli 2 metrisen lihaksikkaan pedon.

m53

Vierailija
60/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ämmällä jokin ongelma? kumminkin ravaa häiriköimässä vaikkei ole kysytty edes perään. ei näytä olevan tapakulttuuria eikä muutakaan.