Pariskuntien riitely yhteisissä illanvietoissa
Minulle tulee aina hyvin vaivaantunut olo kun istumme iltaa kavereiden kanssa ja aina sama pariskunta alottaa jonkinlaisen kinastelun(täysin turhasta) ja nainen aloittaa mököttämisen, jolloin mielestäni kaikkien ilta on vähän pilalla. Sen jälkeen alan automaattisesti varomaan sanojani etten itse saa myös vihoja niskoilleni, koska en haluaisi riidellä (en edes osaa), enkä myöskään tiedä kuinka minun täytyisi käyttäytyä näissä tilanteissa. Vinkkejä?
Itse en koskaan halua riidellä muiden läsnäollessa, se ei minun mielestä kuulu hyviin käytöstapoihin ja on muiden huomioonottamista jos osaa pitää kiukut sisällä ja esittää kaiken olevan hyvin ja selvittää erimielisyydet myöhemmin. Vai mitä olette mieltä? Jos tunnistat itsesi tällaiseksi pariskunnan toiseksi osapuoleksi, kertoisitko kuinka oletat muiden käyttäytyvän, kun aloitat mökötyksen ja otat "ei mulla mikään" ilmeen.
Kommentit (22)
Nykyään osa tuosta on sitä, kun on totuttu julkkisten tilityksiin ja imitoidaan niitä. Esiinnytään ikään kuin näkymättömälle kameralle.
Tarviiko sellaisia ihmisiä kutsua jatkossa illanviettoihin?