Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut nyt yhdeksän vuotta selibaatissa

Vierailija
05.11.2021 |

Neitsyyden menetin vasta 23-vuotiaana ja ensisuudelmani koin 21-vuotiaana. Näytän joltain halvalta, kuluneelta, lievästi päihdeongelmaiselta ja rumalta lumpulta ulkoisesti ja kukaan mies ei halua minua tyttöystäväkseen, eikä ole koskaan halunnutkaan. Sosiaalinen statukseni on myös matala, eikä minulla ole lainkaan ystäviä.

Silti olen tavallaan ylpeä, etten sorru läheisyyteen, seksiin ym. juttuihin. En myöskään juo alkoholia tai tupakoi. Vietän viikonloput aina täysin yksin ja vaikka joku pyytäisi minua johonkin, kieltäydyn tietenkin. Onko muita hengenheimolaisia linjoilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmekymmentäkaksi vuotta selibaatissa.

T.m32

Vierailija
2/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.m32

Aplodini. Hienoa. Olen itse sortunut seksiin tosiaan. Silloinkin, kun minulla oli sellaista, sitä oli harvoin ja se oli pääsääntöisesti huonoa. Viimeisimmän halauksen sain naiselta vuonna 2017.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.m32

Aplodini. Hienoa. Olen itse sortunut seksiin tosiaan. Silloinkin, kun minulla oli sellaista, sitä oli harvoin ja se oli pääsääntöisesti huonoa. Viimeisimmän halauksen sain naiselta vuonna 2017.

T. Ap

Olit siis nuorempana j ä n n ä t y t t ö?

Vierailija
4/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.m32

T. Ap

Olit siis nuorempana j ä n n ä t y t t ö?

Ehkä sitten kyllä, kun oli yksi miesystävä nuorena vuosikaudet 23-vuotiaasta alkaen. Olen muutenkin täysin epäonnistunut yksilö.

T. Ap

Vierailija
5/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big respect! 

Vierailija
6/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big respect! 

Kiitos! 🙂 Minua vain jostain syystä epäillään yleisemmin jotenkin halvaksi lumpuksi, vaikka se on todella kaukana todellisuudesta. En ymmärrä syytä niille epäilyille vai lieneekö epämiellyttävä ja luihun näköinen ulkonäköni syynä. Naamakertoimelleni en vain voi mitään.

T. Ap

Vierailija
7/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes itsetyydytä? 

Vierailija
8/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes itsetyydytä? 

En kommentoi, mutta olen saastainen roska, jista kukaan ei välitä. Olen huonompi kuin muut ihmiset.

T. Ap

Vierailija
9/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.m32

Olisitko muka halunnut seksiä esim. 1-5 vuotiaana? Tuskin. Miksi siis ilmaiset asian noin dramaattisesti suurennellen?

Vierailija
10/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.m32

Olisitko muka halunnut seksiä esim. 1-5 vuotiaana? Tuskin. Miksi siis ilmaiset asian noin dramaattisesti suurennellen?

Miksi yrität vähätellä toisen ihmisen selibaattia?

Vierailija
11/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut nyt yhdeksän vuotta selibaatissa

Neitsyyden menetin vasta 23-vuotiaana ja ensisuudelmani koin 21-vuotiaana. Näytän joltain halvalta, kuluneelta, lievästi päihdeongelmaiselta ja rumalta lumpulta ulkoisesti ja kukaan mies ei halua minua tyttöystäväkseen, eikä ole koskaan halunnutkaan. Sosiaalinen statukseni on myös matala, eikä minulla ole lainkaan ystäviä.

Silti olen tavallaan ylpeä, etten sorru läheisyyteen, seksiin ym. juttuihin. En myöskään juo alkoholia tai tupakoi. Vietän viikonloput aina täysin yksin ja vaikka joku pyytäisi minua johonkin, kieltäydyn tietenkin. Onko muita hengenheimolaisia linjoilla?"

Onnitteluni! Voitit juuri kaikkein surkeimman ja kurjimman itsensäsäälijän tittelin tälle illalle!

Tyypillisten suomalaisten  itsensävihaajien ja marttyyrien joukosta erotut selkeästi.

Miltä nyt tuntuu? Onko hyvä ja euforinen olo?

Nautinto on varmaan suuri, ihana p-skassa piehtarointi on parasta vai mitä?

Vierailija
12/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.m32

Et ole, jos olet masturboinut. Sama ap:lle.

Vierailija
13/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut nyt yhdeksän vuotta selibaatissa

Silti olen tavallaan ylpeä, etten sorru läheisyyteen, seksiin ym. juttuihin. En myöskään juo alkoholia tai tupakoi. Vietän viikonloput aina täysin yksin ja vaikka joku pyytäisi minua johonkin, kieltäydyn tietenkin. Onko muita hengenheimolaisia linjoilla?"

Onnitteluni! Voitit juuri kaikkein surkeimman ja kurjimman itsensäsäälijän tittelin tälle illalle!

Tyypillisten suomalaisten  itsensävihaajien ja marttyyrien joukosta erotut selkeästi.

Miltä nyt tuntuu? Onko hyvä ja euforinen olo?

Nautinto on varmaan suuri, ihana p-skassa piehtarointi on parasta vai mitä?

Hyvä olo kesti pari minuuttia. Nyt on taas alakuloinen ja yksinäinen olo. Mietin niitä, jotka pitävät minua huonompana kuin muita ihmisiä. Mietin sitä, miten harmittaa olla näin ala-arvoisen ruma, nolo ja epäsuosittu ihminen. En jotenkin tiedä, miten voisin muuttaa elämääni paremmaksi, kun olen pilannut niin monta asiaa.

Olisi pitänyt tajuta pysytellä yhdessä pettävän tai pahoinpitelevän miehen kanssa parisuhteessa. En tajunnut, että sen pahoinpitelevän ja solvaavan exäni jälkeen en enää koskaan löydä ketään muuta. Nyt olen vain yksin lopun elämäni. Kavereitakaan ei ole. Ihmisille kaltaiseni universaaliluuseri on vain naurun ja pilkan kohde.

T. Ap

Vierailija
14/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 v ilman seksuaalista kanssakäymistä. Tämä on aika tavallista, ap, joten suotta tällaisen asian vuoksi alennat itseäsi.

Vierailija
15/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut selibaatissa 8 v. Ihanaa.

Vierailija
16/16 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta minulla. Parikymppisenä olin vielä ihan nätti vaikken mitään erikoista ja seurustelin pariin otteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi