Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehtiin miehen kanssa vuoden paras sijoitus!

Vierailija
18.01.2015 |

Palkattiin tutun lukiolaistyttö huolehtimaan lapsista yhtenä iltapäivänä. Hakee lapset päiväkodista n. klo 15 ja me tulemme kotiin klo 19. Tuon väliin jäävän ajan käytämme miten parhaalta tuntuu, yksin tai yhdessä. Minä haluan mennä joskus uimahalliin yksin ja kierrellä rauhassa kauppahallissa, yhdessä käymme varmasti ainakin syömässä/kahvilla ja ehkä leffassakin.

Oon ihan älyttömän innoissani jo nyt! 28 e/vko omasta henkisestä ja fyysisestäkin (jos ajan käyttää liikunnan harrastamiseen) hyvinvoinnista on pikkuraha. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:43"]

Lukiolaiselle 7 e/h lastenhoidosta, toivottavasti verokirjalla ja ihan oikealla työsopimuksella. T

[/quote]

Niin, onhan tässä aivan kamala harmaa talous kyseessä. Lastenhoitaja on PIMEÄÄ TYÖVOIMAA, loinen, joka ei edees veroja maksa!!! Tarvitaan siis BYROKTRATIAA, SÄÄNTÖJÄ ja LAKEJA, muuten ei hommasta tule mitään! Nyt ollaan SUOMESSA ja sääntö on sääntö!! Byrokratiaa heti kuvioihin tai tulee perikato!!!!!

Vierailija
22/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:43"]

Lukiolaiselle 7 e/h lastenhoidosta, toivottavasti verokirjalla ja ihan oikealla työsopimuksella. T

[/quote]

Niin, onhan tässä aivan kamala harmaa talous kyseessä. Lastenhoitaja on PIMEÄÄ TYÖVOIMAA, loinen, joka ei edees veroja maksa!!! Tarvitaan siis BYROKTRATIAA, SÄÄNTÖJÄ ja LAKEJA, muuten ei hommasta tule mitään! Nyt ollaan SUOMESSA ja sääntö on sääntö!! Byrokratiaa heti kuvioihin tai tulee perikato!!!!!

[/quote]

Ongelma on siinä, kun jotain sattuu ja sitten ei olekaan vakuutukset kunnossa. Hoitaja on heikoilla. Kyllä siinä selvitetään tarkkaan, onko kyseessä ollut työsuhde. Vakuutusyhtiöt ovat tarkkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:02"]

Ihme marmattaja-ämmiä tässäkin ketjussa. Tässä ei ole kyse mistään oikeasta työstä jos perhetutun likka vähän vahtii lapsia yhtenä päivänä viikossa ja saa lahjaksi vähän taskurahaa. Ei mitään vakuutuksia tarvita, menee ihan kotivakuutuksien piikkiin (oman tai tutun) jos jotain sattuu.

[/quote]

Samaa mieltä. Olen itse koulutettu lastenhoitaja (Päiväkodissa) ja on aika uskomatonta, että lastenlikkana olemisesta vaaditaan kaikenmaailman verokirjoja, vakuutuksia sun muita ja puhutaan jopa pimeästä työvoimasta. Ei voi muuta kuin pyöritellä silmiä ja huokailla, että mihin tämä maailma on menossa? Kun minä olin nuori, oli ihan normaalia saada taskurahoja tuttujen lapsia vahtimalla ja koiria kusettamalla. Mutta nykyään se on sitten "Pimeää työvoimaa" voi hyvät hyssykät sentään. Joku roti tähän touhuun nyt!

Vierailija
24/24 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä omaa aikaa saa sillä, että miehesi on lasten kanssa ja toisinpäin?