Mitä laihduttaja voisi syödä kahvin kanssa?
Kahvia on pakko saada aina iltapäivällä, mutta ei se vaan oikeen mene alas ilman pientä syötävää. Yksi keksi ei tietysti laihdutusta kaada, mutta eihän se joka päivä hyväksi ole. Mitä te laihduttajat syötte kahvin kanssa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:34"]
Leivot kuohkean pullapitkon kauraisesta sämpyläjauhosta vähemmällä rasvalla jonka makeutat stevialla. Sitten siivutat sen ja laitat siivun pakkaseen. Syöt yhden siivun joka päivä sen kahvin kanssa.
[/quote]
Alapeukuttajat: yksi tuollainen normaalinpaksuinen siivu sisältää vain 50 kilokaloria. Rasvaa voi korvata todella monissa paikoissa rahkalla. Pullapitkot mausteeksihan laitetaan kardemummaa ja vanilliinisokeria. Ilman reipasta kardemummankäyttöä pulla on muutenkin mautonta. Itse leivon pullatikinan siten että korvaan puolet rasvasta rypsiöljyllä ja puolet rahkalla koska minulla oli korkea kolesteroli enkä halua sitä takaisin.
Sitä pitkot ei tarvi edes letittää jos taidot eivät riitä. Muotoilee taikinan pitkulaksi ja se on sitten siinä.
[/quote]
Jos on pullaa, niin kyllä sen pitää olla pullaa eikä jotain muka-pullaa.
21 lisää, että laihduttaminen on itsessään tarpeeksi suuri haaste, eikä ole tarpeen tehdä sitä vaikeammaksi kofeiinin vieroitusoireilla ja kahvi itsessään on kaloritonta niin aika pienillä kaloreilla kahvihetkestä saa päivittäisen nautinnon.
Syöt mitä haluat ja mikä dieettiisi sopii. Parempi syödä välipala iltapäivällä kuin mennä nälkäisenä kotiin ja syödä jääkaapin tyhjäksi.
Häh? "Ei mene alas ilman pientä syötävää." Onpa erikoinen syndrooma. Kulauta vain se kahvi kurkkuun. Ei sen kanssa tarvitse mitään syödä. Ja jos kuitenkin on pakko syödä jotain, niin miten on niin vaikea sellaista keksiä? Öööö...porkkana? Omena?
Mulla sama ongelma. Olen toistaiseksi vaan juonut sen kahvin, yrittänyt ajatella sitä herkutteluna sinänsä. Jos on pakko jotain saada kaveriksi, niin sitten esimerkiksi sellainen aamupalakeksinsiivu, Belvita, tai mitä niitä nyt on. 50 kaloria per keksi.