Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän isomelafanitus pilasi seksin suhteessamme

Vierailija
18.01.2015 |

Aina tilaisuuden tullen piti kommentoida kuinka kaikki naiset rakastavat isoja meloja. Jos jollain rokkistaralla oli paljon naisia, se johtui siitä että tällä on iso mela. Sillä ja sillä julkisuuden henkilöllä täytyi varmasti olla iso mela. Jos telkussa sattui näkymään iso mela, niin sitä piti tietysti kommentoida.

Itselläni ei ole mitään hävettävää sillä osastolla, mutta ei se mikään jättiläinen silti ole. Kaikki tuo kommentointi sai lopulta oloni epävarmaksi. Kävimme joskus keskustelun tästä aiheesta ja minun vakuuteltiin luonnollisesti olevan riittävä ja että "nämä nyt ovat tämmöisiä naisten juttuja". Aloin kuitenkin tuntemaan itseni riittämättömäksi tai ainakin ajattelemaan niin etten voi olla naisen mielestä erityisen kiihottava. Vaikka kuinka yritin järkellä asiaa, alitajuisesti vähättelin itseäni.

Lopulta joka kerta kun meillä oli seksiä, takaraivossani pyöri ajatus omasta riittämättömyydestä. Miten sitä enää pystyy olemaan rento, vapautunut ja keskittynyt molempien nautintoon kun epävarmuus hiipii lakanoiden väliin? Lopulta en enää edes halunnut seksiä. Suhteemme viimeiset kolme vuotta pihtasin ja fantasioin muista naisista. Voihan se olla että rautaisella itsetunnolla varustettu ihminen sivuuttaisi nuo puheet huumorina, mutta hieman herkempänä miehenä tunsin etten voi olla naiseni ihanne joka tasolla.

Lopulta erosimme ja sain jopa paljon kehuja. Pitkän aikaa en kuitenkaan uskonut jos joku sanoi jotain positiivista, ajattelin että minua yritetään vain miellyttää. Eron jälkeen ensimmäinen yhden illan juttu sanoi ettei tiedä meneekö noin iso edes sisään. Meinasin melkein suuttua, koska luulin sitä vitsiksi. Ei se ollut vitsi, sillä minulla oli oikeastikin vaikeuksia saada pippeliäni sisään. Kesti kauan ennen kuin tajusin että minähän olen ihan onnekas mitä tulee meisseliini. Opin tästä kaikesta ainakin sen että kannattaa hieman varoa puheitaan parisuhteessa. Minäkin olisin voinut tuhota exäni itsetunnon helposti, mutta en sitä tehnyt, sillä olisin vain sahannut omaa oksaani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Onneksi et vaipunut huonon itsetunnon syöväreihin! Ja varmasti eksäsikään ei tarkoituksella ajatellut että heh tehdäänpä tolle toiselle nyt huono-olo. Itse olen huomannut jopa näinkin vähäisellä kokemuksella kuin itselläni on että koolla ei todellakaan ole väliä sen rinnalla kuinka kumppaninsa ottaa huomioon sängyssä. Esim.oman poikaystävän "mela" on välillä tuntunut todella pieneltä tai ei miltään. Välillä se on tuntunut niin täyttävältä että oi että. Arvaa millä kerroilla minut myös otettiin huomioon ja tunsin oloni seksikkääksi ja ihanaksi ja nautin.

Vierailija
22/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa, ymmärrän häntä vaikka olen nainen. Ikinä en puhuisi muiden miesten koosta mitään, ja oman miehen varustusta kehun aina välillä, koska niin miehenä kuin naisena on varmasti kivaa saada kehuja siitä. Jotkut naiset kyllä todellakin joutuvat kestämään rankkaa arvostelua. Vaikka olisi kuinka nätti, herttainen ja herkkä, ja tiukka pillu, niin ympäristö haukkuu kirahviksi, miehenoloiseksi ja amatsoniksi, jos nainen on vaan pitkä, noin päätä pidempi kuin 150cm naiset. Ja tuon lisäksi kommentoidaan vielä "hyi helvetti". Tuollainen satuttaa monia, mutta onneksi löytyy niitäkin miehiä, jotka ottavat pitkän naisen kainaloon ja pussaa pahan mielen pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin tässä keskustelisi yksi henkilö koko ketjun, eli ketjun aloitusviestin kirjoittanut NAINEN. Koska eihän miehen kynästä tuollaista tekstiä tule. Koeta toki ap päästä niistä tissitraumoistasi eroon.

Vierailija
24/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"]

Aivan kuin tässä keskustelisi yksi henkilö koko ketjun, eli ketjun aloitusviestin kirjoittanut NAINEN. Koska eihän miehen kynästä tuollaista tekstiä tule. Koeta toki ap päästä niistä tissitraumoistasi eroon.

[/quote]

Kyllä minä ihan mies olen. Kaikki miehet ei ole samanlaisia ja miehenkin kynästä voi tulla vaikka mitä vuodatusta.

Kiitos muille hyvistä vastauksista!

ap

Vierailija
25/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:56"]

[/quote]

Kyllä minä ihan mies olen. Kaikki miehet ei ole samanlaisia ja miehenkin kynästä voi tulla vaikka mitä vuodatusta.

Kiitos muille hyvistä vastauksista!

ap

[/quote]

Et ole.

Vierailija
26/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:36"]Miksi alapeukkuja? Tarina on tosi.

ap
[/quote]

Pippeli on vain pikkulapsilla

Vierailija
27/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Alfa-madot valtas ketjun kuin pommimiehet lentokoneen.

Vierailija
28/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo se sun edellinen. Älä välitä. Mä ymmärrän sua kyllä, teininä sain itse myös kommentteja, yksi nainen sanoi kesken seksin, että hänen edellisellä oli isompi, onhan tuo arvet jättänyt ja epävarmuuden, mutta olen silti antanu palaa täysillä. Sen jälkeen olen pitänyt naisen tärkeimpänä ominaisuutena älykkyyttä ja tietynlaista viisautta ja seksi on ollut parempaa tälläisten naisten kanssa :D

Vierailija
29/29 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:57"]

Urpo se sun edellinen. Älä välitä. Mä ymmärrän sua kyllä, teininä sain itse myös kommentteja, yksi nainen sanoi kesken seksin, että hänen edellisellä oli isompi, onhan tuo arvet jättänyt ja epävarmuuden, mutta olen silti antanu palaa täysillä. Sen jälkeen olen pitänyt naisen tärkeimpänä ominaisuutena älykkyyttä ja tietynlaista viisautta ja seksi on ollut parempaa tälläisten naisten kanssa :D

[/quote]

Aikamoisia kommentteja ihmisillä välillä. Oman mielenterveyden vuoksi kannattaa välttää yksinkertaisia ihmisiä aina kun mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi