Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-vuotias sairastui vakavasti koronaan

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussairaus lapsella.

Niin? Minun siskonlapsellani on astma, se ei ole mitenkään harvinaista.

Alkaa käydä vanhaksi tuo teidän hokema perussairaus, perussairaus, ihan kuin sellaiset lapset olisivat jotenkin vähempiarvoisia.

Minkähän takia asta on lapsilla niin yleistynyt?

Vierailija
22/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sattuikaan taas juuri kun tietyn ryhmän rokotukset alkamassa. Tuntuu kyllä niin erikoiselta ”tuurilta” aina nämä sattumat

Löytääkö salaliittoteoreetikko tästäkin salaliiton, todellako? Onko Niilo sairastutettu globaalin eliitin, vai kenties thl:n toimesta, että saamme otsikot ja kansan piikille?

Ei ole, mutta jännä yhtymä. Taas. Näitähän osasi jo odottaa ja sittten alkoikin jo tapahtumaan.

Miten niin näitä osasi jo odottaa? Minä osasin kyllä odottaa, koska delta on vaarallisempi nuoremmille, kuin virus alunperin. Mutta millä perusteella rokotevastainen osasi odottaa 7-vuotiaan sairastuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan totta, mutta isä pesi autoa keskellä yötä? Kaikki perheenjäsenet eristäytymistä eri huoneisiin? Varsinkin 9 vuotias tytär?

Löytääkö joku muu lisää älyttömyyksiä? En jaksanut lukea loppuun asti?

Vierailija
24/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla toinen rokotus vasta maaliskuussa? Miksi?

Vierailija
25/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median levittämää propagandaa. THL ja Yhdysvaltain salainen palvelu maksavat hyvät rahat jokaisesta propaganda-artikkelista. Näin saadaan ihmisiin sirut mahdollisimman äkkiä jotta valtiot pystyvät hallitsemaan kansalaisiaan. Kiina on joutunut vain pelinappulaksi tähän ”korona” leikkiin jotta valtion maine voidaan tahrata.

No nyt on halpamaista. Älä tuputa salaliittoasi sairastunutta lasta koskevaan ketjuun.

Vierailija
26/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla toinen rokotus vasta maaliskuussa? Miksi?

Koska kuuluvat ilmeisesti siihen porukkaan Etelä-Pohjanmaalla, jotka eivät ole vaivautuneet ottamaan rokotetta. Sitten kun yhtä äkkiä oli käsissä isot tartunnat koululaisilla, ja tarttui omaan lapseen, niin heräsivät todellisuuteen ja kävivät piikillä.

Vierailija
27/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapauksen kaivaminen uutisjuttuun tarkoittaa yleisellä tasolla koronan olevan todella vaarallinen tuon ikäisille? Ihmiset uskovat sokeasti kaiken.

Onneksi sulla on se suuri viisaus ja ymmärrys, mitä muilla ihmisillä ei ole. On varmaan mahtavaa elää harhoissa.

Vierailija
28/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä rokottaa käske mutta kannattaa varoa, ettei aamulla löydy ruumiita sängyistä. Esimerkkitapaus. Käyttäkää järkeä, rokote ei liity mitenkään asiaan.

Vierailija
29/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva meinasi kuolla RS virukseen.

Joka vuosi kuolee lapsia ja nuoria viruksiin myös, ei se ole mikään ihme. Heikot kuolee

Vierailija
30/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä muuten poistui se viesti, missä moitin tuota iltapöpön harhaan johdattavaa otsikkoa. 

Vierailija
31/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vauva meinasi kuolla RS virukseen.

Joka vuosi kuolee lapsia ja nuoria viruksiin myös, ei se ole mikään ihme. Heikot kuolee

Niin kuolee. Lapset on sitkeitä mutta myös hauraita. Kotiin ei voi sulkeutua vaikka mieli tekisi.

Vierailija
32/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussairaus lapsella.

Alkaa käydä vanhaksi tuo teidän hokema perussairaus, perussairaus, ihan kuin sellaiset lapset olisivat jotenkin vähempiarvoisia.

Astma on immuunipuolustuksen järkkymisestä tuleva sairaus, ja meillä on tosi rankka ja tiheä rokotusohjelma lapsille.

Vierailija
33/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussairaus lapsella.

Astma on immuunipuolustuksen järkkymisestä tuleva sairaus, ja meillä on tosi rankka ja tiheä rokotusohjelma lapsille.

Huonot geenit ja homekoulut, mä sanon vaan.

Vierailija
34/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun ilmestyskirjassa on ennustus, jonka mukaan jokin tauti lahtaa pallon väkeä kolmannekselta. Ellei se ole korona, se on se seuraava tai sitä seuraava vielä pahempi pandemia. Ei tämä kuulkaa jää tähän, tämä on vasta alkua. Kääntykää ajoissa Jumalan puoleen, siinä se henkivakuutus joka ulottuu kuoleman tuolle puolen.

Vierailija
35/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussairaus lapsella.

Sit sietää mennäkin vai?

Vierailija
36/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapsi heikko ja on perus sairaus niin luonto kyllä armahtaa ja taivaankoti kutsuu luokseen.

Vierailija
37/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatun ilmestyskirjassa on ennustus, jonka mukaan jokin tauti lahtaa pallon väkeä kolmannekselta. Ellei se ole korona, se on se seuraava tai sitä seuraava vielä pahempi pandemia. Ei tämä kuulkaa jää tähän, tämä on vasta alkua. Kääntykää ajoissa Jumalan puoleen, siinä se henkivakuutus joka ulottuu kuoleman tuolle puolen.

Se oli jo.

Vierailija
38/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaankoti odottaa lasta kirjoitti:

Mikäli lapsi heikko ja on perus sairaus niin luonto kyllä armahtaa ja taivaankoti kutsuu luokseen.

Mun tuttuni hoki tätä samaa, kunnes hänen lapsi joutui teholle ( ei koronan vuoksi mutta muuten)

Vierailija
39/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin lapsella koulukaveri oli sairain heidän perheestä. Miettivät jo vievätkö sairaalaan, mutta alkoi sitten juuri voida vähän paremmin ja jaksoi jopa pelata vartin pleikkaria. 9-vuotias. 

On kyllä valinnan vaikeus otammeko lapsille rokotteet vai emme. 

Eihän toi oo vielä kipee. Mä oon ollut tavallisessa norossakin niin kipeä, että vaan makasin sängyssä monta päivää ja konttasin makkarin vieressä olevaan vessaan oksentamaan seinät ja lattian paskasiksi. Mikään muu ei mennyt alas kuin vesi.

Vierailija
40/43 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Median levittämää propagandaa. THL ja Yhdysvaltain salainen palvelu maksavat hyvät rahat jokaisesta propaganda-artikkelista. Näin saadaan ihmisiin sirut mahdollisimman äkkiä jotta valtiot pystyvät hallitsemaan kansalaisiaan. Kiina on joutunut vain pelinappulaksi tähän ”korona” leikkiin jotta valtion maine voidaan tahrata.

No nyt on halpamaista. Älä tuputa salaliittoasi sairastunutta lasta koskevaan ketjuun.

Usot sie röllii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä