Miksi pojille myydään sinimustaa ja muita ankeita värejä
Miksi tyttölapsien vaatteet, kengät ja asusteet ovat ihania punaisen, pinkin ja lilan sävyjä - Kun taas pojille on paljon mustaa, sinimustaa ja harmaata?!
En todellakaan haluaisi pukea poikaani niin ankeisiin väreihin. Miksei voi olla pojille ihania kirkkaita sinisen ja vihreän ja vaikkapa keltaisen sävyjä? Ei ole varaa merkkivaatteisiin, joissa oisi enemmän värivalikoimaa. Pojalla on musta haalari, kun sen sai kirpparilta halvalla, oli laatumerkki ja hyväkuntoinen. Mutta kirkkaan värinen haalari olisi kauniimpi ja myös turvallisempi.
Onko muut poikalasten vanhemmat ihmetelleet samaa?
-Jade-
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:23"]Mistä sä niitä vaatteita ostelet? Meillä nimittäin pojalla taitaa oli eniten punaisia ja oransseja paitoja. Löytyy myös keltaista, oliivinvihreää ja sinistä. Kyllä niitä kivoja löytyy niin tytöille ku pojille.
[/quote]
*olla
Mä olen käynyt ostamassa esim. collegehousuja tyttöjen puolelta. Samaa mallia ne ovat kuin poikienkin, värit ovat vain pirteämpiä.
Cittarin ja Prisman lastenvaateosastoilla värit menee just kuten aloitusviestissä. Ja kirppareillakin usein.
Tummanpunaista oon kyllä ostanut pojalle. Se sopii pojallekin, jos vaatteessa ei ole röyhelöitä tai tyttömäisiä kuvia.
-Jade- eli ap
Eiköhän seuraavalla vaalikaudella kaikki miehet pueta mustaan paitaan ja siniseen kravattiin.
Kahvikin juodaan Vihtori Kosolan perinnemukista.
Lapuan Liike nousee kuin haamut hautausmaalla kauhuleffassa. Lukekaa mitä Liike kirjoittaa Iltalehdessä.
Tai Röörimiehen, Kengänpaikkaajan ja Porotalollisen juttuja Aamulehdessä (antamiani peitenimiä).
Hyytävää luettavaa!
Jatkoa edelliseen 18.1. klo 2:52
Liike: 'Olet putinisti, tapan sinut silmää räpäyttämättä, sen olen sotilasvalassani vannonut!' (oli toinen kommentoija eri mieltä Liikkeen kanssa, tappotuomio tuli).
'Kaikki lakkolaiset pitää saada tappaa ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia.'
'Tapan puukolla kaikki kommunistit!'
'Vain kokoomuslaiset tekevät työtä Suomessa.'
'Liikettä ei voi vastustaa kukaan!!'
'Olen valmis kuolemanpartioon kun lähdetään tappamaan Israelin pääministeri.'
'Miksei Sauli Niinistölle annettu kauhavalaista (puukkoa) mukaan että olisi voinut tuikata Putinin?!'
(Presidentin valtiovieralilun jälkikommentti Lapuan Liikkeeltä)
Kengänpaikkaaja: 'Siellä meillä tulee olemaan paljon tuhottavaa!' (Alakurtin sotilastukikohdasta)
'Suomen pitää saada kulkuyhteys Vienanlahdelle!' (Vienanlahdelta Laatokkaan minä miekalla vetelen rajan)
'Eläkeläiset pitää panna ansiotyöhön ansaitsemaan eläkkeensä! Pakkaamaan kasseihin jo maksetut ostokset markettien kassalla.' (Ettei tämän viikonloppusoturin tarvitse alentua moista työtä tekemään)
Röörimies:'Suojeluskunnat pitää perustaa. Virossa pikkulapsetkin osaavat ampua rynnäkkökiväärillä!'
Kaikkea komppaa ex-euromeppi Äiti Abbedissa: 'Tämä on pientä varmistimien irroittelua.' (on Liikkeen perustama Virtuaaliluostari netissä, siellä Liikkeen jäsenet purkavat tuntojaan valaveljille ja sisarille)
Tätä sitten 24/7, 365 päivää.
Sama jatkuu vanhetessakin. Katsokaa vaikka Desigualin liikkeitä. Naisten ja lasten osastot "värien ilotulitusta", miesten osasto siniharmaata. Arrgghh...
Jatkoa kahteen edelliseen.
Lapuan Liikkeellä on sama ohjelma kuin 30-luvun esikuvallaan.
Muilutetaan Venäjälle kaikki jotka eivät ole posket punoittaen vannomassa NATOon liittymisen autuutta.
Kengänpaikkaaja lupaa ilmaisen kyydityksen pikkubussilla Venäjän rajalle. (sitä ei kertonut että paukutellaanko menomatkalla katajakepillä persposkia 'putinisteilta' kuten 30-luvulla tehtiin).
Tavallinen maisteri (nimimerkki HS:n kommenttipalstalla) kertoo aina sopivin väliajoin junalipun hinnan Moskovaan. Kehottaa lähtemään kun vielä pääsee hengissä! Tätä jo 8 vuoden ajan...
Sama maisteri:'Kremlin jupot kapiaiset jotka eivät osaa edes käsiään pestä paskalla käytyään, eivät ikinä uskalla hyökätä Suomeen kun Suomi on NATO:n jäsen.
Lapuan Liike/Sinimustat on ottanut myös erään entisen esikuvansa mantran agendalleen: kiihkeän juutalaisvihan.
'Ryssää' nyt tietysti pitää jokaisen suomalaisen vihata ilman muuta, mutta taas juutalaisetkin...
Olikohan Laajalahden mies Liikkeen jäsen...? Uhri oli kuitenkin venäläinen nainen.
Liikkeen jäsenten kirjoitteluun olisi sovellettavissa montakin Rikoslain pykälää.
Ei puutu nettipoliisi, ei JSN, eikä tietysti ko. lehtien moderaattorit.
'Liikettä ei vois vastustaa KUKAAN!!'
Mistä sä niitä vaatteita ostelet? Meillä nimittäin pojalla taitaa oli eniten punaisia ja oransseja paitoja. Löytyy myös keltaista, oliivinvihreää ja sinistä. Kyllä niitä kivoja löytyy niin tytöille ku pojille.