Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että on mukavaa olla työtön, on aikaa pelata

Vierailija
18.01.2015 |

tietokoneella ja pleikkarilla. Nyt olen tässä vielä yksin muutaman päivän, lapset ja mies toisaalla, ihanaa valvoa yömyöhään tai vaikka aamuun asti pelaillen :-) onko täällä paljon muita pelimammoja, mitä pelaatte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Tällä hetkellä pelaan lähinnä Assassins Creed: Black Flag-peliä. Olen jo pitkään jumittanut yhdessä tehtävässä enkä millään pääse läpi. Noh, ehkä joku päivä :D

Vierailija
2/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun rahat on kohta loppu niin ei tämä erityisen kivaa ole. Haastatteluitakin mutta ei tärppää, liian vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan työttömille paremmat oltavat! Meidän pitää herätä tekemään jotain! Onneks kohta on vaalit

Vierailija
4/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäfä, Arma, DayZee, Insurgency, Borderlands, Assassin's Creed, vähän kaikki menee :) Olen toisin opiskelija ja nuori nainen, mutta pelaan paljon.

Vierailija
5/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aanestakaa vasemmistoliittoa niin tyottomille tulee paremmat olot!! huhtikuussa on vaalit!! heratys!!!!!!!

Vierailija
6/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa. Voin hieroa kun pelaatte.

Vierailija
7/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Pelaan Kerbal Space Programia. Kaunis ja käsittämättömän suuri pelimaailma (koko aurinkokunta). Uusi suosikkipelini. Haastava, realistinen ja OPETTAVAINEN. Tätä ennen en paljoakaan käsittänyt planeettojen välisestä painovoimasta ja planeettojen välisestä matkailusta. Maan kiertoradalle päästyäni, koetin aluksi mennä suoraan Eve:lle ("Venus"), kääntämällä keulan kohti, mutta en ottanut lainkaan huomioon planeettojen liikkeitä aikaa. Täten jouduikin kiertämään aurinkoa ja jäin sinne, kun polttoaine loppui. Nyt osaan huomioon painovoiman vaikutuksen. Ei ole tarkoitus lentää suoraa kohti jotain planeetta, vaan täytyy käyttää lähtöplaneeta rataa avuksi. Ikäänkuin kasvattaa rataa niin, että radat kohtaavat.

Olen myös kaapannut asteroidin ja rakentanut pienen avaruusaseman.

Lisäksi tässä voi lennellä omatekemillä lentokoneilla, ilmakehän omaavissa planeetoissa. En vielä saanut rakennettua kunnolla hallittavaa ja taloudellista lentokonetta, mutta melko hyvä. Tuppaa vaan nousemaan keula ja lentokone kiepsahtamaan jos ei kokoajan vähän käännä alas.

Olen jo valloittanut, kuun, merkkuuriuksen, venuksen, marssin ja jupiterin.

Olen tehnyt oman nimikkohyypän ja olen laittanut ukot kuolevaiseksi, joten tulee aitoudentunnetta ja riskiä lentoihin. En halua menettää nimikkoukkoani, joten lennän sillä vain turvallisia lentoja ilmakehän ylärajoille ja lähiavaruuteen (no yhden kerran kiersin kuun).

Demo on saatavilla, mutta kannattaa ostaa kokoversio. Huomattavasti monipuolisempi. 

https://www.kerbalspaceprogram.com/demo.php

Vierailija
8/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gta online tällä hetkellä suosikki :)