Ja siinttä. Kävin juuri leipäostoksilla, ette ikinä arvaa mitä ne ovat tehneet reissumiehelle
Nauratti niin paljon että piti ostaa toista leipää koriin!!! 😂 👍🏻
Kommentit (18)
Onko nimi muutettu Reissuhenkilöksi?
En koskaan osta kaupan hyllystä valmiiksi pussitettua leipää.
Mautonta teollisuustuotetta, johon lisätty säilöntäaineita ja lisäaineita.
Ilman noita lisäaineita ei leipää voisi myydä ja säilyttää kauppojen hyllyssä päiväkausi.
Ostan aina tuoretavaraa, eli tuoretta leipää, silloin kun sitä ostetaan.
Itse syön hyvin vähän leipää, mutta mies ja teini syövät sitä sekä aamiaisella, aterioilla ja iltapalana.
Vkonloppuisin leivon itse leipää, vaihdellen. Ja pakastan ne suureen pakastimeemme.
Eniten leivon sämpylöitä aamiaselle. patonkeja vkonloppuihin ja vanhassa kodissani äidin luona leivomme noin kerran kuussa suuren määrän karjalnapiirakoita. Lapsuuskodissani edelleen oikea leivinuuni. jossa saa todella kovan lämpötilan, minkä karjalanpiirakat kypsyäkseen tarvitsevat.
Toki jos pakastin alkaa näyttä tyhjältä, mies tulee usein kotiin töistä tullessaan, mukana lähileipomon suuri ruislimppu.
Mutta tietty, jokaisessa kodissa on omat ruokailutottumuksensa ja tapansa.
Itse olen innokas leipoja, ja käytän siihen melko paljon vapaa-aikaa vkonloppuisin-.
Vierailija kirjoitti:
Ruisjauhot korvattu palmuöljyllä?
Juupa juu. Pösilöt ovat pösilöita- Rasva ja jauhot ovat aivan eri asia.
Ruisleipään ei rasvaa käytettä.
Yleensä siihen on valmiina leipovissa kodeissa taikinajuuri. Samoin hapanleipään-
Rasva kuulu leivän päälle, ei taikinaan.
Kommentoija on jo nuppi sekaisin vkonlopun aloituksen kännistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Pösilöt ovat pösilöita- Rasva ja jauhot ovat aivan eri asia.
Ruisleipään ei rasvaa käytettä.
Yleensä siihen on valmiina leipovissa kodeissa taikinajuuri. Samoin hapanleipään-
Rasva kuulu leivän päälle, ei taikinaan.
Kommentoija on jo nuppi sekaisin vkonlopun aloituksen kännistä
Se oli vitsi, pösilö.
Oliko se leipä jotenkin muuttunut vai mikä?
Onko pussissa useanvärisiä naamoja? Se yksi kiintiömusta pitää kai olla...
Vierailija kirjoitti:
Kaheli olet.
Oletko milloinkaan elämässä syönyt kotona leivottua leipää, edes mummolassa.
Tai ostanut ruisleivän tai muuten tuoreen leivän lähileipomostasi.
Sitä paitsi ruisleipä on harvoin parhaimmallaan just leivottana, sen täytyy saada vetäytyä kunnolla ja maustua, että se maistuu tosi hyvältä.
Tuoreina ovat parhaita ja maukkaimpia kaikki vaaleat leivät, kuten sämpylät, voisarvet, rieskat ja patongit.
On taas hölmöläisten porukka linjoilla, jos tämän vertaa Suomen perusruaasta, leivästä ei teidetä.
Hk sininenkin maistui kauan sitten hyvältä, samoin reissumies. Lue tuoteseloste niin ehkä ymmärrät miksi ennen oli paremmin.
Laittaneet ale 80% tarroja?