Sytyn itsestäni, kun minulla on kireät jumppatrikoot päällä
Jalat näyttää jotenkin niin hyvältä että tässä melkein syttyy itseään katselemalla. Kohtalotovereita?
Kommentit (17)
Onko sinulla "lesboseksuaalisia" taipumuksia? :P
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:12"]
Onko sinulla "lesboseksuaalisia" taipumuksia? :P
[/quote]
Itse asiassa on. ap
Mulle on myös joskus käynyt noin. Urheiluvaatteet silloinkin kyseessä.
Joo, pakko myöntää..=)
Aktiivitrikoot ennen lenkkeilyä ovat niin turn on minulle. Peilailen itseäni ja tykkään..=))
Jep. Ja stringit alle. Voisin katsella peppuani peilistä vaikka kuin kauan.
Mustat kiiltävät vielä korostavat lihasten muotoja oikeassa valossa. Kiihottavaa katseltavaa salilla kun naisilla on tällaiset päällä. Munaa alkaa seisomaan ja pitää istua laitteessa niin kauan että seisokki menee ohi. Kotona sitten runkkaan näille salityttöjen perseille ja kamelinvarpaille, lääh lääh!
Vierailija kirjoitti:
Mustat kiiltävät vielä korostavat lihasten muotoja oikeassa valossa. Kiihottavaa katseltavaa salilla kun naisilla on tällaiset päällä. Munaa alkaa seisomaan ja pitää istua laitteessa niin kauan että seisokki menee ohi. Kotona sitten runkkaan näille salityttöjen perseille ja kamelinvarpaille, lääh lääh!
Yäk!
Sulla on miljoonia kohtalotovereita Instagram täynnä.
Selvisit melko vähillä palovammoilla kun pääsit tänne kirjoittamaan. Uskon että asiaan on luonnollinen selitys. Esim. hankaussähkön aiheuttama kipinä ja herkästi syttyvät jumppatrikoot. Olitko kenties kaatanut herkästi syttyvää nestettä päällesi?
Vierailija kirjoitti:
Jalat näyttää jotenkin niin hyvältä että tässä melkein syttyy itseään katselemalla. Kohtalotovereita?
Onhan se räiskettä kun rasva palaa, kyllä sitä on aina kiva katella
Joo, mulle käy joskus noin kun vedän nahkahousut jalkaan! Kätevää :)
Ei pelkoa..