Miehen puhelimen taustakuva
Mitä mieltä olette jos mies, joka elää parisuhteessa (avoliitossa) pitää puhelimensa / tietokoneensa taustakuvana jonkun julkisuudesta tutun naisen kuvaa, esimerkiksi artistin tai näyttelijän?
Liitättekö vastaukseenne tiedon sukupuolestanne, kiitos.
Kommentit (8)
Ei haittaisi mua enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Onhan se vähän teinimäistä mutta ei siinä mitään vikaa ole, ei aina tarvitse olla niin aikuinen :) Nainen oon.
Oi mulla on!!! Idolin kainalossa oon ;) n41
Olis tosi outoa. Teinimäistä käytöstä.
No en kyllä pitäisi asiasta. Onneksi mies on päässyt yli noista ajoista vuosia sitten ja ei ole tarvinnut katsella mitään teinipojan haavekuvia taustakuvina. Miehellä on taustakuvina kuvia meistä kahdesta ja perheestämme.
Minulla on ollut aina joku naisen kuva taustalla. Ei tarkoita mitään. Miehet kuolaavat muiden naisten perään ja purkavat sen paineen sängyssä (usein oman naisen kanssa).
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:30"]
Olis tosi outoa. Teinimäistä käytöstä.
[/quote]
Miehesi kuolaa teinien perseitä kun et ole paikalla.
Miehelläni ei ole tietokoneen taustakuvana mitään, mutta minulla on omalla koneellani lempibändieni kuvia (useimmat siis miespuolisia muusikoita) pyörimässä taustakuvana, niiden lisäksi tietysti muitakin kivoja kuvia (maisemia, eläimiä, taideteoksia yms. silmää miellyttävää). Ei ole mies sanonut mitään, eikä minuakaan haittaisi, vaikka sekin taustakuvana käyttäisi lempi(nais)artistinsa kuvia. Ihan vapaasti vaan.
Ja nainen siis olen.