masennuslääke joka ei lihota
Mikä olisi hyvä masennuslääke joka ei lisää ruokahalua?
Kommentit (13)
En tiiä nimeltä sellaisia, mutta ei ne läheskään kaikki lihota. Mun äidillä ja siskolla on ollut monenlaista vuosien varrella eikä niillä ole koskaan noussut paino masennuslääkkeiden takia. Ihan hoikkia ovat.
Olen nyt käyttänyt fluoxetinia reilun vuoden, kauppanimellä Seronil ja laihtunut yli 40 kg. Annokseni on korkea ja käyttöaihe BED. Lääkityksen rinnalla psykoterapia
Mulla paino tippui, kun käytin Cipralexia
Mikä on hyvä yhdelle ei välttämättä ole sitä toiselle. Mulla on toiminut essitalopraami eikä kiloja ole tullut.
Eihän itse lääke lihota, vaan se lisää ruokahalua -> syöt enemmän -> lihot. Eli pidä vain ateriakoot samoina niin ei pitäisi lihoa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:07"]Olen nyt käyttänyt fluoxetinia reilun vuoden, kauppanimellä Seronil ja laihtunut yli 40 kg. Annokseni on korkea ja käyttöaihe BED. Lääkityksen rinnalla psykoterapia
[/quote] minä lihoin tuolla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Mulla paino tippui, kun käytin Cipralexia
[/quote]
Samoin.
Voxra on yleensä tunnettu laihduttavasta vaikutuksesta. Mulla ei toimi niin, syön normaalisti mutta en liho myöskään..
Venlafaksiinin sivuvaikutuksena on usein ruokahalun väheneminen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:07"]Olen nyt käyttänyt fluoxetinia reilun vuoden, kauppanimellä Seronil ja laihtunut yli 40 kg. Annokseni on korkea ja käyttöaihe BED. Lääkityksen rinnalla psykoterapia
[/quote] minä lihoin tuolla.
[/quote]
Millainen annostus sinulla oli? Itselläni 80 mg/vrk.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"]
Mikä olisi hyvä masennuslääke joka ei lisää ruokahalua?
[/quote] Rakkaus
Eikö kenelläkään komemuksia?
T.ap