Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksin saaminen on epätasa-arvoista?

Vierailija
17.01.2015 |

Olen kohta 40 v mies enkä koskaan ole saanut seksiä. Ymmärrän toki että asiaan vaikuttaa huonokuuloisuus, raajojen kauneusvirhe, käytän tekareita ja paínoakin on kieltämättä tuhdisti. Vapailla markkinoilla näillä eväin on vaikea vakuuttaa ketään.

Valtiovalta on kuitenkin huolehtinut muista tarpeista eikä kenenkään tarvi kärsiä nälkää, janoa tai hytistä ilman kattoa taivasalla.

Läheisyyden ja seksuaalisen kosketuksen kaipuu on yksi perustarpeista ja pahimmillaan sen tarpeen tyydyttämättä jättäminen on mitä helvetinmoista kidutusta. Suomi on solminut kidutuksen vastaisen sopimuksen, mutta käytännössä se kiduttaa osaa kansalaisiaan.

Vähäinen mahdollisuus kosketuksen kaipuun tyydyttämiseen on tehty seksin ostokiellolla käytännössä mahdottomaksi. Sen minä ymmärrän, enkä koskaan ostaisi seksiä, koska se ei se kuitenkaan tyydyttäisi läheisyyden kaipuuta.

Kysyttäessä poliitikoilta mitä asialle pitäisi tehdä tuskin kukaan uskaltaa ehdottaa mitään, koska aihe on tabu. Vammaisillahan ei voi olla mitään seksuaalisia tarpeita, ja jos onkin niin se on vähintäänkin pervoa.

Saamari että vituttaa. Onneksi nyrkki-kyllikki ei petä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä paikallisessa Thai hieronnassa.

Vierailija
2/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa minkä takia miehet käy hakemassa avionaisia Thaimaasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.Asiandating.com

Vierailija
4/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin osto muistaakseni ole kriminalisoitu muuten kuin jos siihen liittyy paritusta.

Vierailija
5/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps mulla on kaveri 45 ja neitsyt. Ainoa vika on paniikkihäiriö...

Vierailija
6/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ikävä tilanne ja on eika epäreilua että kukaan nainen ei joudu olemaan puutteessa vasten tahtoaan jos  vain laskee rimaa niin aina on jonoa