Vaikeaa keksiä tylsempiä naisten nimiä kuin Minna ja Jenna!
Persoonattomimmat ja tylsimmät nimet, joita voi Suomessa olla.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:44"]
Aada on mun "mielikuvitukseton" inhokki
[/quote]
Ada, Ida, Ava, tai Aada, Iida ja Aava ovat kieltämättä tylsiä uusia trendinimiä. Tylsiä ovat myös ylisuositut Emma ja Ella.
Pojilla näitä tylsiä trendinimiä ovat Onni, Luka ja Elias.
70-80-lukujen poikien nimet Jari ja Juha ovat vähintään yhtä tylsiä.
Kuinkahan paljon Suomessa on kolme-nelikymppisiä pariskuntia, jossa nainen on Minna -niminen sairaanhoitaja ja mies on Jari -niminen insinööri :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:56"]
70-80-lukujen poikien nimet Jari ja Juha ovat vähintään yhtä tylsiä.
Kuinkahan paljon Suomessa on kolme-nelikymppisiä pariskuntia, jossa nainen on Minna -niminen sairaanhoitaja ja mies on Jari -niminen insinööri :D
[/quote]
Hah meiltä töistä löytyy heti yksi pariskunta. Ja sitten löytyy Tiina-sairaanhoitaja ja Mika-insinööri...
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:43"]
Kaikista suosituista nimistä tulee tulevaisuuden kammotuksia. Tulevaisuudessa Aadat, Sofiat, Eliakset ja Veetit jne. on niitä kauheita kun niitä on niin paljon että kuluu puhki. Siksi kannattaakin valita ajaton, klassinen mutta vähän harvinaisempi nimi. Ei sellaista joka keikkuu kärkilistoilla. Ne nimet kestää aikaa paremmin.
[/quote]
Anna, Maria ym. "ajattomat" nimet on tylsiä ja persoonattomia joka hetki! Muut nimet sentään kiertää ja tuntuvat aina sadan vuoden välein tuoreilta.
Enpä vois enempää samaa mieltä olla. T. Jenna. Olen aina vihannut nimeäni kun se on sellainen... nömönimi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:48"]Minna, Hanna, Tiina, Sanna, Johanna. Ainakin mun seitkytluvun sielun kammotukset ja luokalla tuplat/triplat jokaista.
[/quote]
Ai että. Sekä ensimmäinen että toinen nimeni ovat siis aivan hirveitä... enkä ole syntynyt kuin vasta 90-luvulla. :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:43"]
Kaikista suosituista nimistä tulee tulevaisuuden kammotuksia. Tulevaisuudessa Aadat, Sofiat, Eliakset ja Veetit jne. on niitä kauheita kun niitä on niin paljon että kuluu puhki. Siksi kannattaakin valita ajaton, klassinen mutta vähän harvinaisempi nimi. Ei sellaista joka keikkuu kärkilistoilla. Ne nimet kestää aikaa paremmin.
[/quote]
Anna, Maria ym. "ajattomat" nimet on tylsiä ja persoonattomia joka hetki! Muut nimet sentään kiertää ja tuntuvat aina sadan vuoden välein tuoreilta.
[/quote]
Ehkä se lohduttaa nykyisiä tylsiä Minnoja, että heidän nimensä tuntuu sadan vuoden päästä tuoreelta :'D
Mielestäni nimen tarkoitus ei ole olla mahdollisimman erikoinen tai nostattaa aina mellaakka tai vähintään keskustelua. Ihmisessä on muitakin persoonallisia tunnisteita kuin nimi.
Laura ja Jenni ovat minusta tylsimmät ja yleisimmät nimet omassa ikäluokassa. Tunnen vähintään viisi kumpaakin ilman että tarvitsee edes kauaa pohtia.
Mä kyl olisin aika paljon mieluummin klassinen Anna Maria, kuin Minna Johanna....
t. eräs nimeään inhoava
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:04"]
Mä kyl olisin aika paljon mieluummin klassinen Anna Maria, kuin Minna Johanna....
t. eräs nimeään inhoava
[/quote] Sen voi vaihtaa
Yksi kammotus: Pia! Tai Piia.
Onneksi omat vanhempani eivät seuranneet muotia. Lapsena kärsin erilaisesta nimestäni mutta nykyään olen hyvin tyytyväinen. Olisi tylsää olla Minna, Mari, Sari, Jonna, Sanna, Riitta, Riikka..
kun kerron nimeni, todella moni kysyy olenko syntynyt vuonna -81...
-päivi
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:16"]
Yksi kammotus: Pia! Tai Piia. Onneksi omat vanhempani eivät seuranneet muotia. Lapsena kärsin erilaisesta nimestäni mutta nykyään olen hyvin tyytyväinen. Olisi tylsää olla Minna, Mari, Sari, Jonna, Sanna, Riitta, Riikka..
[/quote]
Kieltämättä puisevan tylsiä ovat myös Mia, Pia, Miia, Piia ja Nina, Niina.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:24"]
kun kerron nimeni, todella moni kysyy olenko syntynyt vuonna -81...
-päivi
[/quote]
Nimesi on jumalattoman ruma, mutta silti persoonallisempi kuin Minna, Jonna, Henna, Hanna tai Sanna.
Kuinka moni tuli lukemaan tän ketjun vaan tarkistaakseen ettei löydy omaa nimeä?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:31"]Kuinka moni tuli lukemaan tän ketjun vaan tarkistaakseen ettei löydy omaa nimeä?
[/quote]
Tiedän lukemattakin että oma nimi ei ehkä ole maailman kaunein, mutta mulle se sopii. :) Eikä löytyny listalta. ;)
Minna, Hanna, Tiina, Sanna, Johanna. Ainakin mun seitkytluvun sielun kammotukset ja luokalla tuplat/triplat jokaista.