minulle jää joka kk laskujen jälkeen 450 euroa
Onko turhan vähän? Yksi lapsi. Jäin yt-neuvotteluissa viime kesänä työttömäksi, jotenkin sitä tulee toimeen, mutta on tämä aika ahdistavaa. Muita, jotka ovat vastaavassa tilanteessa? Uutta työtä ei ole vielä löytynyt kaltaiselleni rivi-tradenimille.
Kommentit (16)
No, minulle jää 600 ja käyn töissä. Pärjäämme ihan hyvin. T.kirjastotäti
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:37"]Mitä tarkoittaa laskujen jälkeen? Mitkä sisältyvät laskuihisi?
[/quote]
Kaikkien kiinteiden menojen jälkeen, lainat ym. T.ap
Mulla jää joka kk laskuja maksamatta n. 200€ edestä
Kyllä 450 eurolla 2 ihmistä syö ja ostaa bussiliput, mutta ylimääräistä ei paljon ostetaan.
Mulla jää laskujen jälkeen hubailurahaa 200-400€/kk, josta jää seuraavana palkkapäivänä säästöön 0-200€. Hubailurahalla tarkoitan ulkona syömiset, viihteellä käynti, leffat, "pakko saada"- vaateostokset..ruuat, hygiena, keittotarcikkeet, yms kuuluu noihin laskuihin koska maksan ne aina visalla.
Itselläni jää 500 euroa, riittää jotenkin kun venyttää penniä. Miehelleni enemmän.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:42"]Sisältyykö tuohon ruoka?
[/quote]
Sisältyy, siis jää ruokaan ym se 450€.
mitä laskuja sulla on, vuokra/laina, vakuutukset, puhelin, auto, lehtiä, lemmikki, harrastuksia, säännöllisiä lääkärikuluja tms?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"]mitä laskuja sulla on, vuokra/laina, vakuutukset, puhelin, auto, lehtiä, lemmikki, harrastuksia, säännöllisiä lääkärikuluja tms?
[/quote]
Ihan perus pakolliset eli asuntolaina, puhelimet ja lapsen harrastus. Ansiosidonnainen ei pitkälle riitä. Ap
Samoja summia jää minullekin, työssäkäyvälle
Laskujen jälkeen? Ostan ruoat melkein aina ja vaatteet yms. aina Visa Creditillä, joten minulla myös ne kuuluvat "laskuihin". Samoin junalippu ja bensat on samassa laskussa. En taida laskujen jälkeen tarvita paljonkaan rahaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:19"]Laskujen jälkeen? Ostan ruoat melkein aina ja vaatteet yms. aina Visa Creditillä, joten minulla myös ne kuuluvat "laskuihin". Samoin junalippu ja bensat on samassa laskussa. En taida laskujen jälkeen tarvita paljonkaan rahaa.
[/quote]
En käytä luottokorttia, koska olen työtön. Ap
Mitä tarkoittaa laskujen jälkeen? Mitkä sisältyvät laskuihisi?