En ymmärrä naisia, jotka vaativat
sen, että mies maksaa kaiken! Missä järki? Esim. eilinen deittini oli venäläinen. Lähdimme syömään ravintolaan. Kun tuli maksun aika, ihmettelin miksei nainen maksanut omia ruokiaan. Hän sanoi, että minun (miehen) pitää maksaa eikä hänellä ole edes rahaa mukana! Sanoin etten maksa, ja tämä muija lähti sitten vihaisena pois ravintolasta - ja minä jouduin maksamaan!!! Ei nähty enää. Samanlainen tilanne sattui myös kerran erään kiinattaren kanssa. Ei tavattu hänenkään kanssa enää kun en suostunut maksamaan.
Mikä näitä naisia vaivaa? Ja onneksi suomalaiset naiset ovat kuitenkin järkevämpiä...
Kommentit (63)
mitäs täällä inistään? miehethän aina jaksaa hehkuttaa miten venäläiset naiset on niin ihanan naisellisia ja suomalaiset naiset taas miesmäisiä ämmiä jotka lyö tasa-arvolla päähän joka käänteessä. nyt olisit saanut sen naisellisen naisen... seuraavalla kerralla lompakko auki vain, ei semmoista hepeneissä keikistelevää kanaa ilmaiseksi oteta.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"] Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle. [/quote] Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset? Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. [/quote] Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin. [/quote] Olet siis maksulliseen verrattavissa, ei mulla muuta. Huoratkin tarjoavat seuraa korvausta vastaan, miten eroat heistä? [/quote] en ole huora tai maksullinen. On vain itsestään selvyys, että mies tarjoaa ravintolaillallisen ja auttaa takin päälle ja pitää ovia auki. Millainen juntti ei tätä ymmärrä? En tunne yhtään miestä joka maksaisi vain oman ruokansa ravintolassa.
[/quote]
mistä tämä itsestään selvyys johtuu? omista harhoistasi?
maksullinen seuralainen olet.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"] Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle. [/quote] Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset? Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. [/quote] Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin. [/quote] Olet siis maksulliseen verrattavissa, ei mulla muuta. Huoratkin tarjoavat seuraa korvausta vastaan, miten eroat heistä? [/quote] en ole huora tai maksullinen. On vain itsestään selvyys, että mies tarjoaa ravintolaillallisen ja auttaa takin päälle ja pitää ovia auki. Millainen juntti ei tätä ymmärrä? En tunne yhtään miestä joka maksaisi vain oman ruokansa ravintolassa.
[/quote]
mistä tämä itsestään selvyys johtuu? omista harhoistasi?
maksullinen seuralainen olet.
[/quote]
hohhoh. Etkö keksi parempaa? On junttia olettaa, että miehen ei kuulu maksaa deittinsä annosta. Ymmärrän kyllä jos et tunne yhtään sivistynyttä ihmistä. :)
Miks kukaan ei valita kun Thaikuissa maksetaan ruuat?sun muut jutut.Ikinä en oo kuullu miesten valittavan thai vaimojen elättämisestä.Hyi vittu ap,en edes suostuisi tollasen saiturin kaa paskomaan samalle pellolle saati sitte ravintolaan.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:09"]
Miks kukaan ei valita kun Thaikuissa maksetaan ruuat?sun muut jutut.Ikinä en oo kuullu miesten valittavan thai vaimojen elättämisestä.Hyi vittu ap,en edes suostuisi tollasen saiturin kaa paskomaan samalle pellolle saati sitte ravintolaan.
[/quote]
Miksi paskot pelolle ja ravintolaan, etko ole kuullut WC:istä? paskotko ravintolaan ennen vai jälkeen ruokailun?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:35"]Huoraamistahan tuollainen on. Kyllä naiset osaavat olla kuvottavia, samaan aikaan huudetaan tasa-arvoa.
[/quote]
Öh huora myy seksiä rahasta..
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:40"] Hyviin tapoihin kuuluu, että mies maksaa ravintolassa. Samoin kuin ovien avaus ja takin auttaminen ylle. [/quote] Elätkö millä vuosisadalla? Itsenäiset , omillaan toimentulevat fiksut naiset? Toisen lompakolla loisiminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. [/quote] Olen itsenäinen ja tulen hyvin toimeen ja maksan pääasiassa omat ostokseni, mutta nuo on asioita mitkä kuuluvat hyviin tapoihin.
[/quote]
Mieheltä ei vaadita yhtään enempää kuin naiseltakaan. Miehen pitää kohdella naista juuri niin kuin nainen kohtelee miestä.
[/quote]
Sen päivän kun näkisi. Mutta ei kyllä näe. Nainen näkee vaivaa suhteessa, laittelee kynttilät, ostaa lahjat, lähettää joulukortit, huolehtii suhteet molempien sukuun, kaiken kärsii ja kestää. Oletko sittenkin vielä samaa mieltä, että miehen pitää tehdä sama? Ai niin, et. Saalishan on nalkissa. Kun se on ensin sinne saatu laittamalla se maksamaan itse omat treffieväänsä.
Jos kuitenkin pelottaa väärinymmärrykset, niin voit toki sopia treffit luoksesi, nainen tulkoon mäkkärin kautta ja tuokoon tuliaisia. Elättämään ja ruokkimaanhan se joutuu sinua kuitenkin, kun olet liian urpo siihenkään pitemmän päälle.
[/quote]
Kuka tarvitsee kortteja tai kynttilöitä? Ainoastaan naiset noita edes haluaa. Sukuun ei tarvitse olla sen enempää yhteydessä kuin ollaan
Oletko miettinyt sitä että ehkä miehet ei tee noita koska ne eivät ole tärkeitä?
[/quote]
Jos täällä tehtäisiin vain sitä, mikä miehistä keskimäärin on tärkeää, täällä ei tehtäisi paljon mitään. Sukulaiset kuolisivat kotiinsa ensimmäisen kriisin tullen, serkunlasten nimiä ei tiedettäisi edes, lemmikit paskoisivat keon ruokapöydän alle ja sukat kävelisivät itse jalkaan kun aamulla koipensa ojentaisi. Pesukonetehtaat voitaisiin lopettaa turhina ja lapsia olisi joka kymmenennellä miehellä, mutta sillä sitten sitäkin enemmän, koska se olisi se suruttomin paskanpuhuja.
Nyt pitäisi päättää. Että jos haluaa yhdenvertaista kohtelua, niin sitten kohtelee naista niinkuin tämä miestä, ja järjestää niitä kynttiläillallisia, muistaa nimipäivät, nuohoaa lattialistatkin.
Ihan sama mitä te feministit sanotte mut on junttia laittaa nainen maksamaan treffeillä. Kyllä mullakin maku menis jos mies käskis kaivaa kuvetta aterian jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:57"]Ihan sama mitä te feministit sanotte mut on junttia laittaa nainen maksamaan treffeillä. Kyllä mullakin maku menis jos mies käskis kaivaa kuvetta aterian jälkeen.
[/quote]
Ja ihan syntyperänen suomalainen olen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:19"]
Venäläiseen deittailukulttuuriin kuuluu, että mies maksaa ihan kaiken. Aina.
[/quote]
ja jatkuu aviossa olessakin. Lompsan pitää olla lyönnissä, jos meinaa venäläisen kanssa heilastella.
[/quote]
Siihen kuuluu myös että nainen huolehtii lapsista ja kaikista kotitöistä, sekä pitää itsestään huolen miestä varten. Suomalainen nainen taas olettaa että se tasa-arvo menee molemmin päin, eli nainen maksaa puolet ja mies tekee puolet kotitöistä ja kumpikin saa näyttää siltä mitä haluaa.
Sais mies kenkää jos kieltäytyis maksamasta mun ruokia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:19"]
Venäläiseen deittailukulttuuriin kuuluu, että mies maksaa ihan kaiken. Aina.
[/quote]
ja jatkuu aviossa olessakin. Lompsan pitää olla lyönnissä, jos meinaa venäläisen kanssa heilastella.
[/quote]
Siihen kuuluu myös että nainen huolehtii lapsista ja kaikista kotitöistä, sekä pitää itsestään huolen miestä varten. Suomalainen nainen taas olettaa että se tasa-arvo menee molemmin päin, eli nainen maksaa puolet ja mies tekee puolet kotitöistä ja kumpikin saa näyttää siltä mitä haluaa.
[/quote]
Niin että punnita pitää mikä itselle on tärkeää suhteessa.
Itse maksan omat ruoka ni, juomani, matkani, koko elämisen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:23"]
Niin se oli ennen Suomessakin, silloin kun minä deittailin, taisi olla 80-luvun puolta. Nykyään on tämä tasa-arvohapatus pilannut tuonkin.
[/quote]
Mitä pilannut? Onhan se tasa-arvo keksinyt muitakin paskoja juttuja: naisten äänioikeuden, kieltänyt vaimonsa raiskaamisen ja kaikkea muuta tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:25"]
No, toivottavasti molemmat naiset ainakin saavat arvoisensa kumppanin. Hyi tuollaisia sikoja kuin sinä!!
[/quote]
Kukaan ei ansaitse sitä että jonkun toisen pitää maksaa hänen ruokansa
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:38"]
Onneksi tajusi häipyä. Suomalaiset miehet eivät tajua yhtään mitään mitään. Tasa-arvo ei ole sama asia kuin hyvät tavat. Ei ihme että olet sinkku.
[/quote]
Tavat ovat niitä että kohtelet toista kuin se kohtelee sinua. Ei nainen ole mikään prinsessa jota pitää palvoa ja tehdä kaikki hänen puolestaan.
Mielestäni kahvin tai teen yms tarjoaminen kuuluu hyviin tapoihin, mutta ruoka on reilua maksaa puoliksi, ellei mies halua jostain syystä tarjota. Kun mies tarjoaa kahvin, niin se luo vaikutelman, että olen hänelle sen verran tärkeä, että hän jopa tuhlaa minuun rahojaan, vaikkakin vain kahvin verran. Tuollaiset eleet mielestäni kertovat miehen kiintymyksestä ja aikeista.
ps.olen venäläinen