Raskaana ja seksiä tekisi mieli koko ajan
Raskaus ihan alussa ja seksiä tekisi mieli koko ajan. Luulen että tämä liittyy jotenkin tähän raskauteen ja johtuu hormooneista. Rinnatkin on todella herkät, ei tartte ku hipaista niin tuntuu alapäässä. Huh, ei oo helppoa tämäkään. Kuinka paljon seksiä uskaltaa edes harrastaa? Onko kellään muulla ollut samaa? Kauan tätä kestää?
Kommentit (7)
Onnea, mulla ei ole tehnyt mieli koko 8 kuukauteen, ja kk päästä laskettuaika. Harmittaa miehen puolesta ja nolottaakin, onneksi on kuitenkin yrittänyt ymmärtää. Toivottavasti kelpaan vielä synnytyksen jälkeenkin. Olen kateellinen sinulle :) nauti.
No harrastat seksiä niin paljon kun mieli tekee :) Itselläkin koko raskauden ollut halut korkealla, nyt 5 viikkoa laskettuun aikaan ja alkaa iso maha vähän haitata menoa, vielä silti pari kertaa viikossa "jaksaa" :)
Anna palaa vaan. Veikkaan että odotat poikaa. Mä olin hullun himokas poikaa odottaessa raskauden alusta loppuun, nyt tytyöä odottaessa ei pahemmin oo seksi kiinnostanut missään vaiheessa...
Voisinpa lainata sinua yhdeksäksi kuukaudeksi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:48"]
Voisinpa lainata sinua yhdeksäksi kuukaudeksi.
[/quote]
t. raskausfetissimies unohtui
Niin paljon kun tuntuu hyvältä:-) On ihan normaalia. Eka raskaudessa helppoa kun saa olla miehen kanssa kaksin, toka raskaudessa onnistui lapsen päikkäri aikaan mutta nyt kolmatta odottaessa joudun tyytymään viikonloppu öihin kun vanhin ei nuku päikkäreitä ja mies tekee säännöllisesti yötyötä. Joten ota kaikki irti haluistasi, kyllä neuvolassa sitten kerrotaan jos pitää alkaa pihtaamaan.