Painonpunotustsemppareita?
Aloitin tällä viikolla elämäntaparemontin. Tavoitteena kokonaisvaltainen kehon hyvinvointi ja omassa kehossa viihtyminen... Mietin löytyisikö tältä palstalta muita jotka ovat ottaneet tavoitteekseen pudottaa painoa? Olisi kiva saada puhua muiden kanssa ja tsempata :). Ylipainoa on ihan liikaa, mutta ajattelin ainakin aluksi "vain" kymmenen kilogrammaa saada hiljalleen pois!
Kommentit (3)
Minä olen samassa veneessä. Ylipainoa tullut parin vuoden aikana 10 kg ja aion niistä nyt hankkiutua eroon. Olen päättänyt. En viihdy tässä kropassa ja suosikkivaatteet eivät enää mahdu päälle jne jne.
Ensisijaisesti elintapamuutos, vähemmän välipaloja ja vähemmän alkoholia. En kiellä itseltäni mitään, sellainen ei mun osalta toimi, kaikkea pitää saada, mutta vähemmän kuin ennen. Lisäksi pientä kuntoilua kotosalla (elämäntilanne ei salli nyt säännöllisiä kodin ulkopuolisia harrastuksia).
Me onnistutaan :)
Hei nro 3 ja kiva kun vastasit! Mulla kans on ruokavalio sellainen että kaikkea saa syödä mutta eri tavalla ja yritän erottaa oikean nälän ja tylsistymisen nälän tunteen. :) Tsemppiä sinullekin!
uppp