Z-junalipun hinta Lahti-Helsinki???????
Kertokaas joku paljon se on, ilman mitään alennuksia???? JOku sanoi että 16e mutta miksi verkkokauppa näyttää minulle yhteen suuntaan lähes 30e. Help nyt joku pian!!
Kommentit (17)
Mene bussilla. Katso Koiviston auton sivuilta, taitaa olla 10 € suunta Lahti-Hki väli.
ei kun se junalipun hinta nyt!!!!!
16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan.
Siksi, koska et voi ostaa etukäteislippua z-junaa. Osta asemalta automaatista tai konnarilta junassa lipunmyyntivaunussa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan.
[/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.-
[/quote]
Onks sulle tullu mieleen et kaikki ei asu täällä pks seudulla? Vai onko sulla muuten vaan hankala käsittää tavallisia asioita?
T. Vantaalainen wtmamma
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan.
[/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.-
[/quote]
Hei haistakaa iso paska, teinit. Tämä on aikuisten palsta, ei keskenkasvuisten teinien temmellyskenttä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan.
[/quote]
Onks sulle tullu mieleen et kaikki ei asu täällä pks seudulla? Vai onko sulla muuten vaan hankala käsittää tavallisia asioita?
T. Vantaalainen wtmamma
[/quote]Mikäköhän vitun pks seutu? Pääkaupunkiseutu seutu? Ja Lahti ei kuulu pääkaupunkiseutuun, se sijaitsee Päijät-Hämeessä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.-
[/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.-
[/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta?
[/quote]No sillä tavallahan se on aina ollut!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.- [/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta? [/quote]No sillä tavallahan se on aina ollut!
[/quote] Jos joku asia on ollut aina, niin miksi se on aina ollut niin?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.- [/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta? [/quote]No sillä tavallahan se on aina ollut! [/quote] Jos joku asia on ollut aina, niin miksi se on aina ollut niin? [/quote]Että sinunlaiset ääliöt siitä voisi kysellä.
[/quote] Vastaa nyt kun aloitit suutasi soittamaan. Tampereelle esimerkiksi voi ostaa R-junaan lipun myös verkkokaupasta, mutta Lahteen Z-junaan ei. Ne ovat molemmat lähiliikenteen vuoroja, joten mikä on logiikka. Kerro ihmeessä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:54"]Kertokaas joku paljon se on, ilman mitään alennuksia???? JOku sanoi että 16e mutta miksi verkkokauppa näyttää minulle yhteen suuntaan lähes 30e. Help nyt joku pian!!
[/quote]https://www.vr.fi/cs/vr/fi/vr_mobiili
VR mobiilisovelluksesta voi ostaa lähijunalippuja :) T. Läski wtmamma Vantaalta
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.- [/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta? [/quote]No sillä tavallahan se on aina ollut! [/quote] Jos joku asia on ollut aina, niin miksi se on aina ollut niin? [/quote]Että sinunlaiset ääliöt siitä voisi kysellä.
[/quote] Vastaa nyt kun aloitit suutasi soittamaan. Tampereelle esimerkiksi voi ostaa R-junaan lipun myös verkkokaupasta, mutta Lahteen Z-junaan ei. Ne ovat molemmat lähiliikenteen vuoroja, joten mikä on logiikka. Kerro ihmeessä.
[/quote]Riihimäen jälkeen R-juna muuttuu taajamajunaksi, joka on kaukoliikennettä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:58"]16,40 näyttää tuo verkkokauppa, mutta mulla se näyttää niin ettei sitä voi valita. En siis pysty ostamaan lippua z-junaan tuolta verkkokaupan kautta. Se noin 30 e hinta on IC-junaan. [/quote]Oletko vähän autisti? Se lippu ostetaan junasta tai asemalta, ei sitä voi netistä ostaa, helvettin idiootti -.- [/quote] Miksi ei voi ostaa? Tietenkin asemalta tai junasta voi ostaa lipun, mutta miksi ei myös verkkokaupasta? [/quote]No sillä tavallahan se on aina ollut! [/quote] Jos joku asia on ollut aina, niin miksi se on aina ollut niin? [/quote]Että sinunlaiset ääliöt siitä voisi kysellä. [/quote] Vastaa nyt kun aloitit suutasi soittamaan. Tampereelle esimerkiksi voi ostaa R-junaan lipun myös verkkokaupasta, mutta Lahteen Z-junaan ei. Ne ovat molemmat lähiliikenteen vuoroja, joten mikä on logiikka. Kerro ihmeessä. [/quote]Riihimäen jälkeen R-juna muuttuu taajamajunaksi, joka on kaukoliikennettä.
[/quote] Hienoa. Asiallinen vastaus.
Vr:n mobiilisovelluksella, eli puhelimeen ladatulla sovelluksella voi ostaa Z-junaan lippuja, mutta aikaisintaan tunti ennen junan lähtöä. Siksi se verkkokauppa näyttää että ei saatavilla. IC taas ei ole lähijuna joten siihen voi ostaa lippuja milloin vaan, mutta on kalliimpi.
Ratkaiskaa yhtälö |x - 3| -|x^2 -1| = 3.
Paljon maksaa lahti-helsinki/helsinki-lahti lippu konnarilta ? T.junnu