Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astmaa sairastavien lasten vanhemmat, oletteko ottaneet lapselle influenssarokotuksen

Vierailija
05.11.2021 |

lapselle joka vuosi? Jos ette, onko lapsi sairastanut influenssan, oliko tauti hänellä millainen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Nyt saa sen maanantaina.

Vierailija
2/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Lapsi sai pahan astman nimenomaan influenssan seurauksena. Ennen sitä ei ollut sitä edes suvussa. Tauti oli todella raju ihan alusta lähtien, muistan vieläkin miten kuume nousi yks kaks yli 40 asteen. Lapsi piti viedä sairaalaan silloin ja se oli kaikille traumaattinen kokemus ja pitkiä viikkoja. Ikävä juttu tuo astma kun ei oikein kestä liikkua. Mutta itse influenssa oli hirveistä hirvein. Koko perhe on rokotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puhkesi näköhermotulehduskierre influenssan jälkitautina... Kolme vuotta siinä meni.

Vierailija
4/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, myös perusterve on rokotettu joka vuosi.

Vierailija
5/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua että ihmiset jaksavat tapella rokotteiden tarpeellisuudesta.

Esim koira rokotetaan joka vuosi kennelyskää vastaan, jos ei niin joku tekisi varmasti elsun että koirasta ei huolehdita hyvin.

Mutta lapset voi jättää vaille rokotetta, jotkut eivät ole saaneet ensimmäistäkään. Kyllä se perus rokoteohjelma saisi olla pakollinen.

Vierailija
6/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua että ihmiset jaksavat tapella rokotteiden tarpeellisuudesta.

Esim koira rokotetaan joka vuosi kennelyskää vastaan, jos ei niin joku tekisi varmasti elsun että koirasta ei huolehdita hyvin.

Mutta lapset voi jättää vaille rokotetta, jotkut eivät ole saaneet ensimmäistäkään. Kyllä se perus rokoteohjelma saisi olla pakollinen.

Kun olin lapsi, meidän koiralle annettiin pentuajan rokotukset ja ehkä jokin tehoste eläinlääkärin ehdotuksesta samalla, kun tuli muuta asiaa eläinlääkäriin koiran ollessa jo vanha. Asuimme maalla,  joten ehkä siellä ei ollut niin paljon tauteja? Kunnan eläinlääkärillä kävi.

Vierailija
7/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/10 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sai sen nyt kouluterkalta.

Vierailija
10/10 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Influenssa vei pojan sairaalaan ja siihen kuntoon, että koulun aloitus siirtyi vuodella. Edelleen kärsii neurologisista ongelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi