Nikke Ankara lopettaa musiikinteon
Nikke lopettaa musiikin. Oli kirjoittanut facebooksivulleen asiasta, mobiililla en saanut kopioitua.
Kommentit (73)
Säälittää ihmiset jotka ei oo pjaskan vertaa tehny elämässää ja alkaa haukkumaan ihmistä jolla on ollu munaa myöntää tilanne! Saamattamoat velli housut huudelkaa ku ootte ees tehny jotai et on varaa huudellaa hahaha.. Nikke oot paras! Ainii ja pitäsköhän hankkia elämä ku on tänne aikaa tulla kirjottelee
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:58"]
Harmillista, kun lahjakkaimmasta päästä räppäri lopettaa musiikkitouhut.
Jos nyt vaan pitäisi välivuoden ja kokoisi ajatuksia ja sitten jatkaisi.
[/quote]
Lahjakkaimmasta päästä :DDD Nikkekö se täällä itsestään kirjoittelee?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:47"]
OK-homma että lopetti. En tiennyt että hän oli edes aloittanut musiikintekoa. Itse asiassa: kuka on Nikke Ankara?
[/quote]
Jos olisin mode niin antaisin jokaiselle tälläiselle urpolle ikuiset bannit! Miks joka ketjuu pitää tulla lattaa tälläisiä kommentteja? Et ole yhtään parempi ihminen, jos et tiedä mitään pinnalla olevista ilmiöistä! Itse asiassa: OPETTELE JUNTTI KÄYTTÄMÄÄN GOOGLEA!
Mistä vetoa että tekee vuoden sisään comebackin?
No ei kai Robinin biisiin fiittaamaan ja videolle oteta kuin lahjakkaita.
Tässä kopio facesivuilta
Game over
Minulla on aina ollut itsetunto ongelmia ja pönkitin egoani väärillä asioilla hakien hetken mielihyvää päihteistä ja naisista.
Olen kohdellut ihmisiä väärin olemalla epärehellinen sekä epäluotettava.
Arvomaailmani oli jo alunperin väärinpäin ja musiikilla hankittu suosio huipentui suunnattomaan kusipäisyyteen.
koitin olla jotain mitä en ole ja unohdin samalla mikä elämässä on tärkeintä.
Avaudun kertoakseni että musiikkihommat ovat minun osaltani historiaa.
Haluan kiittää Henkkaa, Jania, Anttia, Jyriä ja Universalia mahdollisuudesta.
Kiitos kaikille musiikkini
Kuuntelijoille.
Pyydän Anteeksi käytöstäni
Todellisuudentajuni oli kadonnut täysin.
- Niiles
Surullistahan tämä on, mutta tuskin on ainoa, joka suosion pönkittämänä on muuttunut ihmisenä huonoon suuntaan.
Hyvä ku itse tajus, edistystä sekin.
Eli se katoaminen oli joku päihdepsykoosi ilmeisesti..?
Harmillista, kun lahjakkaimmasta päästä räppäri lopettaa musiikkitouhut.
http://yle.fi/ylex/uutiset/nikke_ankara_facebook-sivullaan_musiikkihommat_ovat_minun_osaltani_historiaa/3-7743542
Jos nyt vaan pitäisi välivuoden ja kokoisi ajatuksia ja sitten jatkaisi.